SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Je bent dus ook geen fan van Ne Me Quitte Pas?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik haat de Franse taal inderdaad. Dat zou een hoop verklaren.![]()
Gelukkig woon ik tegenover een 24/7. Gewoon 3 nieuwe 2,5 literflessen bier halenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wordt naar de supermarkt morgen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dat topic ging best hard
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Zij mag datquote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende: Waarom mag Nizno trouwens in MUZ modden?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ah toch nog de mooiste van Joe Cocker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Be my number 2000 had een betere TT geweest"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij is niet de enigequote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent dus ook geen fan van Ne Me Quitte Pas?
-XOXO-![]()
Joe Jackson
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wel verrassend dat dit boven Real Men staat. Die van de Raconteurs staat vast voor de komende nacht op de rol?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1 plek gestegen dit jaar. Netjes."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik tegenover een 24/7. Gewoon 3 nieuwe 2,5 literflessen bier halenMooi land
![]()
En nog bijna gratis ook daarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik tegenover een 24/7. Gewoon 3 nieuwe 2,5 literflessen bier halen
Heerlijk lijkt me datquote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik tegenover een 24/7. Gewoon 3 nieuwe 2,5 literflessen bier halen
Ik ben al blij dat ik tegenover een 14,5/7 woon.-XOXO-![]()
dat snap ik inderdaad. lijkt me irritant.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit mobiel, echt niet bij te houdenI love music |Ajax forever
Ja ooit kon ik het bijbenen maar langzaamaan wen je aan een rustiger tempo en aangezien ik de nare eigenschap heb om op alles terug te reageren kom ik er achter aan typenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat het wel eens erger is in deze reeks....K*t heb het nu ook doorquote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Inderdaad opvallend.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel verrassend dat dit boven Real Men staat. Die van de Raconteurs staat vast voor de komende nacht op de rol?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja, moet op number 2quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Euro voor 2,5 liter bier, niets mis meequote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Helaas welquote:
Tsssssk, ik moet tot drie uur opblijvenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Makamba_ het volgende:
Ik wil naar bed maar de volgende 3 nummers zijn best leuk
-XOXO-![]()
Doe je het weerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ooit kon ik het bijbenen maar langzaamaan wen je aan een rustiger tempo en aangezien ik de nare eigenschap heb om op alles terug te reageren kom ik er achter aan typen
[..]
K*t heb het nu ook door
Ja, nu doe je het weer!quote:
Ze koud houden is het probleem ook niet, gok ik...quote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik tegenover een 24/7. Gewoon 3 nieuwe 2,5 literflessen bier halen"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:had je hem door
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ik stort in...tot morgen![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Het nadeel is wel dat het na een paar maanden ook weer ver weg wordt. "Jezus. Moet ik nu weer 1 minuut lopen om bier of sigaretten te halen? Laat maar, ik ga wel naar bedquote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat
Ik ben al blij dat ik tegenover een 14,5/7 woon."
Liever lui dan moe
Ik kan hier wel van geniten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tot morgenquote:
Ik vind het meestal geen probleem om uit de fles te drinken, maar met 2,5 liter zou ik dat toch niet zo snel doenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Euro voor 2,5 liter bier, niets mis mee![]()
![]()
zijn pianoballads zijn toch wel
Pffff....moet op de vingers gaan zitten geloof ikquote:
Slaap lekkerquote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Maar het gaatquote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prachtig emotievol gezongen. Kunnen de meesten wat van leren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prachtig emotievol gezongen. Kunnen de meesten wat van leren.
Vlaamse muziek
-XOXO-![]()
Toen was ik er ook nog nietquote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Koen66 het volgende:
afgelopen weekend was het een stuk rustiger om deze tijd
Gisteren was het bijna 20 graden dus dat is wel lastig.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze koud houden is het probleem ook niet, gok ik...
Maar van koud houden vandaag geen last neeMorgen zitten we in de vrieskist. Moet het bier binnen staan om warm te blijven
![]()
![]()
KutStijn.quote:
Ik typte een letter niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zeg niks...quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Pffff....moet op de vingers gaan zitten geloof ik
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Pffff....moet op de vingers gaan zitten geloof ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Pffff....moet op de vingers gaan zitten geloof ik
Toen was het kerstquote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Koen66 het volgende:
afgelopen weekend was het een stuk rustiger om deze tijdGisteren was het ook rustiger dan nu trouwens.
![]()
Sweet dreams voor diegene die gingen slapen
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KutStijn.
Ik typte een letter niet.![]()
![]()
Daarom schenken in een deftig Duvel of Leffeglas. Gelijk beetje allure enzoquote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het meestal geen probleem om uit de fles te drinken, maar met 2,5 liter zou ik dat toch niet zo snel doen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooie Harrison.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het gebeurt niet vaak rond deze tijd, maar hier is het voor de verandering geen kutweerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren was het bijna 20 graden dus dat is wel lastig.
Maar van koud houden vandaag geen last neeMorgen zitten we in de vrieskist. Moet het bier binnen staan om warm te blijven
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oww ships, was dit er weer 1`? die was niet bewustquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef Cassius het volgende:
Ooh, dit is ook mooi. Het lijkt wel een Fonq-reclame.
Ze smelten de kazen!![]()
Ook George kon mooie Beatles-nummers schrijven
Een van de meestvan de Beatles.
Eerste nummer van het volgende uur.oneindig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar komt voor de verandering wel verandering in, heb ik begrepenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak rond deze tijd, maar hier is het voor de verandering geen kutweer
Harrison schreef niet veel Beatles liedjes, maar de paar die hij schreef horen tot mijn favorieten.
Dit is zo'n mooi liedje...
My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef Cassius het volgende:
[..]
En ze blijft reageren. Heel wat voor een vrouw! (oooooh)
dan zijn ze des te leuker.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oww ships, was dit er weer 1`? die was niet bewustI love music |Ajax forever
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef Mani89 het volgende:
Eerste nummer van het volgende uur.oneindig.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja dat dan weer welquote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Het nadeel is wel dat het na een paar maanden ook weer ver weg wordt. "Jezus. Moet ik nu weer 1 minuut lopen om bier of sigaretten te halen? Laat maar, ik ga wel naar bed"
Liever lui dan moe![]()
Gelukkig ben ik gestopt met roken
Maar het is meer voor noodgevallen weet je. Nu ben ik door mijn bier heen en als de super nog open zou zijn zou ik even een kratje HJ gaan halen.-XOXO-![]()
Prima drums. Hoe kan dit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij bedoelde natuurlijk John, Paul, George en die drummert.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hij noemt ze gewoon john, paul, george en ringo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die jongens uit Liverpool hebben best een paar aardige liedjes gemaakt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
ja merk het hahahaquote:
I dont knowwwwwLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hij vergeet Robbiequote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hij noemt ze gewoon john, paul, george en ringo
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Geweldige liedjes.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef Martinello het volgende:
Die jongens uit Liverpool hebben best een paar aardige liedjes gemaakt.![]()
alleen die drummer was matigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef Martinello het volgende:
Die jongens uit Liverpool hebben best een paar aardige liedjes gemaakt.I love music |Ajax forever
Wie is Ribbie?quote:
Bruur van Robbie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hee yo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oke mensen na God Jimi ga ik vredig in bed liggen
While My Guitar Gently Weeps, Here comes the sun, deze en nog een aantal. Kwaliteit over kwantiteit.quote:![]()
Ja, daar ging iets mis.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is Ribbie?
Bruur van Robbie?
Broer van Rongo denk ik.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En dan Jimi met misschien wel mijn favoriete nummer. Of Little Wing. Och, daar kom ik niet uit,Un dann rettet kein Kavallerie,
auwts!quote:
Zou JImi dat ook hebben gehad?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Die ene die toen in Nederland was? Weet zijn naam niet meer.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
EN Danique... gedraag je je een beetje?!I love music |Ajax forever
Laatste die ik nog meepak.Un dann rettet kein Kavallerie,
Best. Pete Best?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die ene die toen in Nederland was? Weet zijn naam niet meer.My friends all drive horses![]()
Zeer zekers.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
auwts!
Zou JImi dat ook hebben gehad?![]()
Jimigod
Waar staat Hey Joe eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Zorro het volgende:
En dan Jimi met misschien wel mijn favoriete nummer. Of Little Wing. Och, daar kom ik niet uit,![]()
Ja ik blaas mijn vingers koelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef peaceman het volgende:
EN Danique... gedraag je je een beetje?!
Ik ben groot fan van John.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
While My Guitar Gently Weeps, Here comes the sun, deze en nog een aantal. Kwaliteit over kwantiteit.![]()
![]()
Deze vind ik minder van Jimi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Na dit nummer ga ik, ik hou het echt niet langer meer vol, ben te moe.. Ik lees de posts wel maar ik begrijp ze niet meer.. En de typ fouten die ik moet verbeteren voordat ik invoeren klik zijn ook niet mals![]()
Nou zegquote:
Straks Gimme All Your Loving. Dat verdient een Hulkgifje. Maar ik ga het niet redden
Goede gitaristen gaan altijd veel te vroeg doodquote:
inderdaad erg hoog niveau vandaagquote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Stickertje het volgende:
Ik lees de posts wel maar ik begrijp ze niet meer..![]()
*Typefoutenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Stickertje het volgende:
Na dit nummer ga ik, ik hou het echt niet langer meer vol, ben te moe.. Ik lees de posts wel maar ik begrijp ze niet meer.. En de typ fouten die ik moet verbeteren voordat ik invoeren klik zijn ook niet mals
ja die zijn warmgelopen van al dat typenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Fred_B het volgende:
Mensen ik ga er vandoor. Fijne nacht nog
Maar goed prima plaatje om mee op bed te gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Stickertje het volgende:
Na dit nummer ga ik, ik hou het echt niet langer meer vol, ben te moe.. Ik lees de posts wel maar ik begrijp ze niet meer.. En de typ fouten die ik moet verbeteren voordat ik invoeren klik zijn ook niet mals![]()
Nou ik ben ervandoor. Welterusten ook aan de andere slapers.
En Danique, hou je een beetje in he!Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Fred_B het volgende:
Mensen ik ga er vandoor. Fijne nacht nog
John Frusciante leeft nog hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Goede gitaristen gaan altijd veel te vroeg dood![]()
Welterusten Stickertje
Tot morgen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die verneukt z'n solo's livequote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
John Frusciante leeft nog hoor.
Nah nee...dan kunnen jullie het niet meer lezen hoorquote:
553 All I Need Air 1999
552 Ben Michael Jackson 1972
551 Nightswimming R.E.M. 1992
550 Fool on the Hill The Beatles 1967
549 Gimme all Your Lovin' ZZ Top 1984
548 Stop Loving You Toto 1988
547 Last Christmas Wham! 1984
546 Superstition Stevie Wonder 1973
545 Take It Easy Eagles 1972
544 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac 1968
543 Mooi Marco Borsato 2015
542 Limburg Rowwen Hèze 1996
541 Dirty Diana Michael Jackson 1988
540 Another One Bites The Dust Queen 1980![]()
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN Topic leeg
Ik kijk zo nog een uurtje basketball. Blijf hier ook nog even hangen.quote:
Als ik niet in slaap val.quote:My friends all drive horses![]()
Doe ik sweet dreams ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ben ervandoor. Welterusten ook aan de andere slapers.
En Danique, hou je een beetje in he!
Uitzonderingen nagelatenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
John Frusciante leeft nog hoor.
Elk concert dat ik heb gezien en wachte op een ultieme solo wist hij het te verknallen met matig geimproviseer. Dat kan dus ECHT NIETquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ONACCEPTABEL!!!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Elk concert dat ik heb gezien en wachte op een ultieme solo wist hij het te verknallen met matig geimproviseer. Dat kan dus ECHT NIET![]()
Ah. Ze hebben het "Beroofd en mishandeld worden door agenten" weggelaten. Al beter.
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Moet hij weten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
John Frusciante leeft nog hoor.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Sjampoeh is wel erg stil.....die heeft volgens mij stiekem de achteruitgang genomen en is er tussenuit geknepen
Wowquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja hoor KIm laat je vooral gaanquote:
*Slaat in gezichtquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
NEEEEEEEE!!!!!!!! Mensen. Julie moeten mij wakker houden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit nummer klinkt vooral goed na het nuttigen van bepaalde kruiden.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Gelukkig ben ik nog niet echt slaperig anders had nu gelijk gaan wegdromen.
Mooie van Air
AIR. Goede paddo- en LSD-tripjes op gehad. Topmuziek. Maar wat doet het zo hoog
Als je al tegen de slaap vecht, is dit een goed slaapliedje.
Mooi liedje wel, natuurlijk.
Rellende_Rotscholier
![]()
Prima nummertje.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wel met meer dingen hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef Martinello het volgende:
Dit nummer klinkt vooral goed na het nuttigen van bepaalde kruiden.
Rellende_Rotscholier
![]()
Die mag wel in de top 2000.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef BillDauterive het volgende:
Het origineel van Radiohead is beter.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oeiquote:
ja even "zen" worden
Tijd om af te sluiten. Twee uur geweest en beloofd morgen te helpen met de winkel te openen
Het is 01:05 Henk.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Dven het volgende:
Tijd om af te sluiten. Twee uur geweest en beloofd morgen te helpen met de winkel te openen![]()
Genieten geblazen met deze moderne klassieker van Air![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
tis 1 uur nu hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Dven het volgende:
Tijd om af te sluiten. Twee uur geweest en beloofd morgen te helpen met de winkel te openenmaar succes morgen
Outro mag tot morgenochtend duren. Perfecte slaapgarantie. Op een goede manier."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Tijdzonesquote:
Trusten schatquote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Dven het volgende:
Tijd om af te sluiten. Twee uur geweest en beloofd morgen te helpen met de winkel te openen
-XOXO-![]()
Tot morgen liefquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Dven het volgende:
Ik hoor Rowwen Heze. Goede motivatie af te kappen
Ciao!
Boh ja,Ben! Dat is pas fout jeugdsentiment
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Wat zong hij dit lief hè, en zijn vader hielp hem er zo goed bij.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Nou, even kijken of ik nog tranen over heb.
Heb wel in Zwolle gewoond. Dat scheelt al.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit liedje wil ik alleen tijdens de top 2000 horen.
Toch, uit het hele oeuvre van Michael Jackson, waarom zou je in vredesnaam op Ben stemmen?My friends all drive horses![]()
Dacht dat ik de enige was die hun muziek niet echt begrijpt, blij dit te lezenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Mani89 het volgende:
Nou, even kijken of ik nog tranen over heb.![]()
![]()
Toch niet voor deze tekentafeltearjerker?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Mani89 het volgende:
Nou, even kijken of ik nog tranen over heb.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Peperbus!!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb wel in Zwolle gewoond. Dat scheelt al.
Pluspunten verdiend!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb wel in Zwolle gewoond. Dat scheelt al.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Martinello het volgende:
Wat zong hij dit lief hè, en zijn vader hielp hem er zo goed bij.
Mooiste track van R.E.M - NightswimmingHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Een piano heeft nog nooit zo mooi geklonken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:krijg trek van jou
18 jaar gewoond, toen naar westen vertrokken.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Onder de peperbus, is t leven altijd knus
Bekijk mijn vingers maar, ik ben een Zwollenaar!
Maar blauwvinger ben je voor het leven natuurlijk!My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef Timo20 het volgende:
Mooiste track van R.E.M - Nightswimmingjouw ui!
Zwollequote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
18 jaar gewoond, toen naar westen vertrokken.
Maar blauwvinger ben je voor het leven natuurlijk!![]()
![]()
Heb je niet liever Piano Man?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef Mani89 het volgende:
Een piano heeft nog nooit zo mooi geklonken.![]()
Nightswimming..hmm
ben in de overgang, en zwem elke nacht in m'n eigen zweet.
Maar zo zal het vast niet bedoeld zijn..![]()
![]()
Mark & Clark band - Worn down pianoquote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet liever Piano Man?![]()
Geen idee of ze er instaan, nu denk ik ineens aan ze! veel later na uitbrenging pas de waardering gekregen voor dit nummerLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Geeft niet, probeer je UI gewoon af te plakkenquote:
Parel, maar staat wel iets te hoog imoquote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet liever Piano Man?
-XOXO-![]()
oh wow, staat dit zo laag? Jammer, dit hoort n de laatste nachtHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die limburgers die ik niet begrijp komen zo weer
De Peel is te vroeg In Brand gegaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:15 schreef DaniqueV het volgende:
Limburg is een vreselijk nummer.![]()
De peelweg, ook zo'n drama, rijden in een mini en buikklachten hebben, godzijdank is er nu een betere weg heenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Peel is te vroeg In Brand gegaan.
Limburg is een vreselijk nummer.
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
zoon van lennon op de blokfluit mag ook meedoen
En ut refrein es noch waal in ut Hollendsjquote:Op woensdag 30 december 2015 01:15 schreef DaniqueV het volgende:
Ut es ein kwestie van gedöld-j
Röstig wachten op dun daâg
Det hiêl Hollend-j
Limburgs lult-j![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geeft niet, probeer je UI gewoon af te plakken
Oeps, deze was ik helemaal vergeten van The Beatles![]()
![]()
Die was toen nog geeneens geborenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
zoon van lennon op de blokfluit mag ook meedoen![]()
Doodvermoeiend, die interactieve schijtlol.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
pff, komt er zon schreeuwerd doorheen![]()
Ik snap Blof ook niet, geloof dat ik een cultuur barbaar benquote:Op woensdag 30 december 2015 01:17 schreef SureD1 het volgende:
[..]
En ut refrein es noch waal in ut Hollendsj
Ut es ein kwestie van gedöld-j
Röstig wachten op dun daâg
Det hiêl Hollend-j
Limburgs lult-j
GIMME AL YOUR LOVIN
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:18 schreef patat het volgende:
[..]
Goed plan!
Oeps, deze was ik helemaal vergeten van The Beatles![]()
![]()
wat lief!
Bløf is ook geen dialect... Dat zijn random woorden achter elkaarquote:Op woensdag 30 december 2015 01:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik snap Blof ook niet, geloof dat ik een cultuur barbaar ben [ afbeelding ]![]()
![]()
En toch, het blijft lekker, die nummers van zequote:
Heerlijk, Sharp Dressed Man is ook geweldig.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En toch, het blijft lekker, die nummers van zeJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ja maar denk dat je biuj hun flink wat genotsmiddelen tot je hebt moeten nemen, misschien dat je het dan gaat begrijpen.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Bløf is ook geen dialect... Dat zijn random woorden achter elkaar
Heb het opgegeven om te snappen waarom anderen hun wel waarderen![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heerlijk, Sharp Dressed Man is ook geweldig.
Zo hoort een electrische gitaar te klinken...quote:Op woensdag 30 december 2015 01:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heerlijk, Sharp Dressed Men is ook geweldig.
(Met een cocked wah erovereen)![]()
Sweet dreamsquote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om maar eens te gaan slapen. Fijne avond, tot later![]()
Moet er aan wennen dat je hier wel truste mag zeggen
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:22 schreef Makamba_ het volgende:
WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CANT STOP LOVING YOUUUUUUHOOOOOOOOOOOOOOU
Ik waardeer Bløf ook niet hoor, maar schaar Rowwen Hèze in een andere categorie, maar dat komt omdat ik zelf uit het land van mest en mist kom...quote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar denk dat je biuj hun flink wat genotsmiddelen tot je hebt moeten nemen, misschien dat je het dan gaat begrijpen.
Heb het opgegeven om te snappen waarom anderen hun wel waarderen![]()
![]()
LOVINYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nu echt pitten
Mest en mist, ? klinkt als mijn regio ook, geen idee of je dat ermee bedoeltquote:Op woensdag 30 december 2015 01:23 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik waardeer Bløf ook niet hoor, maar schaar Rowwen Hèze in een andere categorie, maar dat komt omdat ik zelf uit het land van mest en mist kom...
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |