quote:
Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef forzaudinese het volgende:BarneyArmy !!!
Ik kan deze partij wel 100 keer terugkijken !
Mooi ook om te zien hoe heel de zaal achter Barney stond. Sommige hier in Nederland kunnen daar nog eens wat van leren met hun kansloze berichtjes.
WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP 2016 Michael van Gerwen - Raymond van Barneveld PART 4
Mee eens! Ik las zojuist ook wat reacties terug bij de nieuwsberichten, en dan lees je toch her en der veel boze en gefrustreerde reacties over het feit dat Van Barneveld Mighty Mike uit het toernooi heeft gegooid; de Nederlandse dartswereld is een slechte dienst bewezen want nu kan een Nederlander geen kampioen worden

Wat een onzin, om kampioen te worden moet je van iedereen kunnen winnen. En aangezien Van Gerwen tegen die Duitser door het oog van de naald ging, is nog maar de vraag of zijn tweede wereldtitel überhaupt al in kannen en kruiken was.
Ik heb genoten gisteravond, en ik gun het Barney als ouwe rot zeker. En dat hij wellicht of een andere Nederlander geen kampioen wordt, ach maakt mij ook niet uit. Als ik maar een leuk toernooi gezien heb