MEE EENSquote:
Discreet ondeugend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus Mani is een beetje ondeugend?
joe dont seequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het niet Jessica Alba of Nicki Minaj is.
Nog niet eens ingedaaldquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kleine was er toen nog niet uit.
Hij is natuurlijk verdrietig omdat niemand in hem geloofde.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Confetti het volgende:
Barney geeft zijn eerste interview aan Sky in plaats van RTL.
Landverrader.
Vorig jaar tegen Lewisquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Smith zie ik hem nog wel pakken, want die is labieler dan Fast Vinnie als er een beetje druk op staat. Maar daarna Lewis of Chisnall.... Hmz.
Hier nog wat voor jou stinhoquote:
Adie pakt ie echt niet. Chisnall en Smith wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Smith zie ik hem nog wel pakken, want die is labieler dan Fast Vinnie als er een beetje druk op staat. Maar daarna Lewis of Chisnall.... Hmz.
Gary ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Chisnall moet altijd te pakken zijn. Maar morgen is een onvoorspelbare wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef RipCity het volgende:
https://vine.co/v/iq6tWlbbQtE
Bijna z'n pijlen op hoofd van Gerwen
Echte kenners voorspelden dit vooraf al.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Statistisch onmogelijke nederlaag dit.
Jackie! Jackie!quote:
Ik durf nog net geen Andrea Bocelli aan te zetten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier nog wat voor jou stinho
Jackquote:
Oprotten Jack. Jullie hebben de beelden niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef klaasweetalles het volgende:
SPECIAAL VOOR BARNEY
[ afbeelding ]
Klaas is weer terug jaaaaaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef klaasweetalles het volgende:
SPECIAAL VOOR BARNEY
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |