Jaaaaaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef Cee het volgende:
Deze vind ik niks aan, Zij maakt het verschil vind ik dan weer prima.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Had er heel niet bij stilgestaan, en mootie die ons niet de weg ernaar heeft gewezen
Hallo allemaal trouwens, kom ook een beetje laat binnen lopen maar niet minder gemeendquote:
haaiquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hallo allemaal trouwens, kom ook een ebetje laat binnen lopen maar niet minder gemeend
Deze? Nee had ik effe gemist.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
En! Vinyl is weer hip en dus worden diverse oudere platen weer opnieuw uitgebracht. Dat zal bij jongeren ongetwijfeld leiden tot een zoektocht in de krochten van de 60s. Ook dat is hoopvol.
Ze hebben maar twee nummers toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
één van de betere van de Poema;s
Meh. Ik Mis Niets is mooierquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef Cee het volgende:
Deze vind ik niks aan, Zij maakt het verschil vind ik dan weer prima.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hallo allemaal trouwens, kom ook een beetje laat binnen lopen maar niet minder gemeend
Ik zap over en zie dat ie z'n pens weer aan het projecteren is, zit ie in de finale?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar gaat onze zekere wereldtitel
Precies.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach leeftijd is dan ook niet echt belangrijk binnen dit topic
Nee hoor, ook Beatles enzovoort.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze? Nee had ik effe gemist.
Vinyl is inderdaad wel weer in opkomst, hopelijk betekent dat echter niet allen dat men de nieuwe Adele op vinyl wil
Happen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben maar twee nummers toch?
jaaa, Barney er straks weer af tegen The Powerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar gaat onze zekere wereldtitel
ja op jouw leeftijd ben je daar erg blij mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies.Ik vind het leuk dat leeftijd hier niets uitmaakt. Voor mij is het maar een getal.
Is Uto overgenomen door de Oostenrijkers?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hallo allemaal trouwens, kom ook een beetje laat binnen lopen maar niet minder gemeend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |