awkward zeggen is awkwardquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een accent doen op internet is altijd een beetje awkward.
Cringeworthy zeggen we tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een accent doen op internet is altijd een beetje awkward.
Ik ben echt een trendsetter.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cringeworthy zeggen we tegenwoordig.
Arme Beatonquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die pot waarin hij 121.zoveel gooideGENOT
Tong80 kloon gespot, laat duidelijk zijn dat kloons van gebanden niet toegestaan zijn.quote:
Nattekat modt altijd met een F1-bril op, dus misschien kan jij met haar praten. Het plaatsen van plaatjes wordt hier bizar hard aangepakt.quote:
KLAASquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef klaasweetalles het volgende:
barney gaat dit niet winnen
die is te druk met zijn kleinzoon bezig joh
Waar is Sylvia eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef klaasweetalles het volgende:
barney gaat dit niet winnen
die is te druk met zijn kleinzoon bezig joh
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn hond ook.
(Deze opmerking wordt pas hilarisch als je het ras van mijn hond weet)
Berner Setter?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn hond ook.
(Deze opmerking wordt pas hilarisch als je het ras van mijn hond weet)
Doe eens normaal.quote:
Ik zal deze niet posten in dit topic.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En dat terwjil ik een foto van zn hond heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |