OMGquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En hier een foto van mijn nieuwe huisdier.
Uiteraard kijkt hij naar de interessante posts van onlogisch.
Van den Bergh zou hem in brand steken las ik hier een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat onze huisdieren eens afsprekenquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van den Bergh zou hem in brand steken las ik hier een paar dagen geleden.
Nee, puppies.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van den Bergh zou hem in brand steken las ik hier een paar dagen geleden.
Wat een leukerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort verkleedpartijen zijn niet zo mijn ding, wel erg tof dat ze langskomen in Rotterdam. Waren nog in dubio of we kaarten wilden kopen, tot het al binnen no-time uitverkocht was. Geloof dat hafcan wel gaatquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet wat voor jou, een dartsfeestje in Rotterdam?
Ik vind het eerder wat voor Flora en Fauna, alhoewel ik niet kan uitsluiten dat de kat van GGMM meer balgevoel heeft dan Gudelj.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:58 schreef WEST het volgende:
Kunnen huisdieren aub in VBL blijven dank.
Graag ontopic blijven
Wat hebben huisdieren met voetbal te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:58 schreef WEST het volgende:
Kunnen huisdieren aub in VBL blijven dank.
Graag ontopic blijven
Hebben ze meer met darten te makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hebben huisdieren met voetbal te maken?
Wat een raar advies.
Katten rennen ook graag doelloos achter een balletje aan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hebben huisdieren met voetbal te maken?
Wat een raar advies.
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze meer met darten te maken
BAMquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je heet zelf Nattekat en je post hier, dus hoe is dat anders dan dat iemand een kat post?
Topic wordt kapot gefloten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze voelen de wedstrijd niet aan.
Mogen we ook over de pokemon theme song praten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het top 2000 topic zou je wel gewoon gezellig over huisdieren mogen praten.
Goede reden om ze dan maar naar VBL te sturen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze meer met darten te maken
Haha, dat top2000 is zo'n eng kliekje waarbij men huilt over topic kapen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, alleen kun je dan wel op een nukkige peaceman rekenenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mogen we ook over de pokemon theme song praten?
Nee over OPs die leeg zijn, dan zijn bepaalde mensen heel erg van slagquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, dat top2000 is zo'n eng kliekje waarbij men huilt over topic kapen.
Met jou voorop overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |