Wat praat jijquote:Op donderdag 31 december 2015 14:48 schreef Weissman het volgende:
Gino is nog erger dan Mehmet of Yilmaz.
Faroer heet jouw schoonvader Mustafa toevallig?
Yilmaz is toch de Jansen van Turkijequote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef seto het volgende:
zijn mehmet en yilmaz de sjonnie namen onder de allochtonies?
Die bovenste mag alleen als je in iedere zin minstens driemaal cyka zegt.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef seto het volgende:
ik zou deze rocken
[ afbeelding ]
of oldschool gaan
[ afbeelding ]
Weet niet welke WA jij kijktquote:Op donderdag 31 december 2015 15:16 schreef Weissman het volgende:
Farour heeft Fenerbahce trainingspak zag ik op zijn WA-profielfoto.
egt mooi vriend past goed bij me overhemd vnvquote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Zwart met goud is sowieso ook goede combinatie ja. Matched mooi met je Pantofola D'oro
[ afbeelding ]
Oh idd is wel alleen beetje casual met die sneakers dus hangt er vanaf waar je naartoe gaat.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
egt mooi vriend past goed bij me overhemd vnv
[ afbeelding ]
Welke toppa?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
MENSEN IN KPD ASS TO MOUTH SLUTJE OM MY GASWDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jezus doe rustigquote:Op donderdag 31 december 2015 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
MENSEN IN KPD ASS TO MOUTH SLUTJE OM MY GASWDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Wel makkelijk hoef je je pik niet te wassenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:56 schreef Deuce92 het volgende:
snap niet wat er zo geil is aan ass to mouth
kun je net zo goed in dr bek schijten
Eigenlijk moet ze dan in haar eigen bek schijtenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:56 schreef Deuce92 het volgende:
snap niet wat er zo geil is aan ass to mouth
kun je net zo goed in dr bek schijten
Tubgirl?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ze dan in haar eigen bek schijten
Ach ja poep is poep.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ze dan in haar eigen bek schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |