hnnnng wat lekker vanaf 3:00quote:
Op de IC als hij niet obbasd!!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waar ga je het vieren buddy?
Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 31 december 2015 08:26 schreef clumsy_clown het volgende:
NWS / Ontvoering van twee mannen in Breda
stay classy brabant
ziekelijk stoned worden en dan 3x commando kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 08:31 schreef Questular het volgende:
En kinders wat gaan we doen met oud en nieuw?
Je kan nog altijd op eerste topic van 2016 jagen hier op fok!quote:Op donderdag 31 december 2015 09:32 schreef Questular het volgende:
Dit jaar hebben mn vriendin en ik gewoon niks in de planning staan, zou me niks verbazen als ik voor 12 uur lig te slapen... ben ik zo oud?
lol nerdquote:Op donderdag 31 december 2015 09:32 schreef Questular het volgende:
Dit jaar hebben mn vriendin en ik gewoon niks in de planning staan, zou me niks verbazen als ik voor 12 uur lig te slapen... ben ik zo oud?
Je moet wat als 16 jarige hequote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol nerd
ik zet keiharde fissa met paar pillen in me mik
Tot nu toe nye altijd kut en teleurstellend gevonden, kijken hoe het dit jaar wordt. Ze beginnen hier om 12 uur 's middags al met gigantische straatfeesten, ben benieuwdquote:Op donderdag 31 december 2015 09:47 schreef seto het volgende:
neuj nye feesten zijn altijd beetje overrated
volgend jaar zit ik ook in het buitenland met oud & nieuw denk ik
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:56 schreef Faeroer het volgende:
Waarom niet gewoon gezellig doen laatste dagje
Altijd die haat hier
Doe gewoon normaal joh
Ik lees net ook dat er meer mensen in west-Brabant zijn vermoord dan in Amsterdam. Hou je taai champy, je zit blijkbaar in een oorlogsgebied.quote:
Hey Faer, ga je ook vuuwerk kijken bij Erasmusbrug?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:56 schreef Faeroer het volgende:
Waarom niet gewoon gezellig doen laatste dagje
Altijd die haat hier
Doe gewoon normaal joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |