Ondertussen sta ik minimaal 4 keer per week 1,5 uur in de sportschool kerel, da's meer dan de meesten hier.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zegt wel veel over dit gym topic als de top poster een vrouw met overgewicht is.
Huis met zwembad is wel sick btw
Respect. Ik ben idd al twee weken niet geweest.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ondertussen sta ik minimaal 4 keer per week 1,5 uur in de sportschool kerel, da's meer dan de meesten hier.
1,5 uur staan is ook een zieke workout jaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ondertussen sta ik minimaal 4 keer per week 1,5 uur in de sportschool kerel, da's meer dan de meesten hier.
Gemiddeld 20 posts per dag in een reeks. Dan ben je echt wel 1 of the guys.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zegt wel veel over dit gym topic als de top poster een vrouw met overgewicht is.
Huis met zwembad is wel sick btw
Dear god, is dit de kwaliteit van je comebacks ja?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
1,5 uur staan is ook een zieke workout ja
Kaas heeft in 2015 16k gefietst. Kaas is een baasquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:10 schreef Weissman het volgende:
lol 30km
dat is 1/5 van kaasplankje ze warming up
100kg zegt niets vriendquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:15 schreef Questular het volgende:
Rip gainz? 100 kg masterrace hier. Genoeg gainz gemaakt nu wat vet er af sporten voor de definitie
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:35 schreef Klokov het volgende:
Is het een idee om deze positiviteitsgolf door te zetten door ieders notes te verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |