Vanaf nu ben ik fan van Chris Martinquote:
Het tempo is weer terug zoals het in den beginne was.quote:
Ben er niet zo in thuis maar gaat deze site echt ten einde?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het tempo is weer terug zoals het in den beginne was.
Ik vind het niet zo erg, gaat gelijk op met de teloorgang van Fok...
Dit moet nog even gequote worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik fan van Chris Martin
Het concept forummen is al jarenlang op zn retour en wij zitten hier nu allemaal weer. Lijkt me niet dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:02 schreef asco het volgende:
[..]
Ben er niet zo in thuis maar gaat deze site echt ten einde?
Ff vastleggen deze.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik fan van Chris Martin
Elfletterig, Doedezemaar en Glitter missen uit die lijst naast Frits.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:03 schreef Homdeck het volgende:
tong, karina en elfletterig posten normaal ook, maar heb ze nog niet gezien dit jaar.
En Kingstown.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:03 schreef Homdeck het volgende:
tong, karina en elfletterig posten normaal ook, maar heb ze nog niet gezien dit jaar.
als ik alles zo lees kunnen we hier over een jaar niet meer posten...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:02 schreef asco het volgende:
[..]
Ben er niet zo in thuis maar gaat deze site echt ten einde?
oja doedezemaar ook nog niet gezien. die is nog steeds boos dat de bee gees zo gezakt zijn denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elfletterig, Doedezemaar en Glitter missen uit die lijst naast Frits.
Dagoduck ook, maar die zit in NZL.quote:
Zo, dat zou eeuwig zonde zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
als ik alles zo lees kunnen we hier over een jaar niet meer posten...
Maar het muziekje erachter is wel leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:05 schreef Cee het volgende:
Ben het woord Schathemeltjerijk echt meer dan beu.
Elfletterig missen we ook al weken in de NWS SC.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dagoduck ook, maar die zit in NZL.
Karina heeft een leven en vindt de Top niet echt meer leuk. Elfletterig vind ik wel opvallend.
kun je dat ook per topic reeks invoeren?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK!stats
https://www.thuisserver.n(...)bcbafa&tab=tab_table
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |