SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Make love, not war ☮![]()
Geen. Clouseau zingt niet over spidermanquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Welke song van Clouseau is het origineel van Lullaby?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Luister nog eens goed...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen. Clouseau zingt niet over spiderman![]()
The Cure... Alle liedjes daarvan zijn voor mij een Lullaby.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Lekker meezingenfluisteren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Helemaal super. dan kan hij met een gerust hart slapen. stoppen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jawel, je had misschien alleen iets eerder naar The Cure moeten gaan luisteren...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij kunnen geen vrienden worden.![]()
![]()
![]()
Hij heeft het al uitgegeven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]Helemaal super. dan kan hij met een gerust hart slapen.
Hij heeft het bij een PS4 gedaan.
Wat een wanproduct. Ik ga even naar A Forest luisteren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat een wanproduct. Ik ga even naar A Forest luisteren.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
mooiste slaapliedje ooit?
Hierdoor ben ik wel van The Cure gaan houden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is dat je van de BSB kliek bent, anders hadden we vrienden kunnen worden...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat een wanproduct. Ik ga even naar A Forest luisteren.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Jij bent een wanproduct.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat een wanproduct. Ik ga even naar A Forest luisteren.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoezo? Er is geen aanval die Lullaby heet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer een Pokemon-gerelateerd nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Barney.gifquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent een wanproduct.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kijk deze man wetenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hele album is briljant.
Disintegration is een pareltje.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
wasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Er was een nummer in de eerste film dat Lullaby heette.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Er is geen aanval die Lullaby heet?![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Er is geen aanval die Lullaby heet?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat je van de BSB kliek bent, anders hadden we vrienden kunnen worden...
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja zo kan ik elk liedje noemen, er staat echt idiote aanvalsnamen op pokemon kaartenquote:
Misschien is er wel een kaart met 'if you could see me now'[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken dit niet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Minste nummer in 2.25 uur.
Jammer dit, het ging zo genottelijk.
(al is deze soortvan oke van de Script)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dit, het ging zo genottelijk.I love music |Ajax forever
Script heeft beter gemaakt, maar ik snap wel dat mensen hier op gestemd hebben.Trotste mama van Ambar
het Scriptquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:12 schreef Persefoneia het volgende:
Deze tekst ken ik heul uit mijn hoofd.![]()
De uitzondering bevestigt de regel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Script heeft beter gemaakt, maar ik snap wel dat mensen hier op gestemd hebben.
Ken het niet. Maar hoor het liever dan BEPquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
(al is deze soortvan oke van de Script)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is er een bepaalde demographic die massaal op the Script heeft gestemd?
Meisjes tussen de 15-24?My friends all drive horses![]()
Er was ook een slaapliedje in de serie, daar komt het van natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo kan ik elk liedje noemen, er staat echt idiote aanvalsnamen op pokemon kaarten
Misschien is er wel een kaart met 'if you could see me now'![]()
Bestaat 'Bloasmuziek' als kaartnaam?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo kan ik elk liedje noemen, er staat echt idiote aanvalsnamen op pokemon kaarten
Misschien is er wel een kaart met 'if you could see me now'![]()
tieners en pubersquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Script heeft beter gemaakt, maar ik snap wel dat mensen hier op gestemd hebben.![]()
Ik heb hier nog nooit van gehoord, The Script? Wat een ongeïnspireerde bandnaam zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
sowieso vrouwen die stemmenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef PippenScottie het volgende:
Meisjes tussen de 15-24?
De laatste is wel 1000x meer genot dan dezequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef Stickertje het volgende:
Dit is de een-na-laatste script in de lijst![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef PippenScottie het volgende:
Meisjes tussen de 15-24?![]()
![]()
sowieso vrouwenquote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ik ook, maar ik begrijp dan weer niet dat er zo veel mensen op gestemd hebben dat hij op deze plek eindigtquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Script heeft beter gemaakt, maar ik snap wel dat mensen hier op gestemd hebben.Ze smelten de kazen!![]()
Vrouwen die de keuken of het bed uit komenquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ditquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gelukkig hierna weer een paar platen die wel leuk zijn.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wel verfrissend na al die Radio Nostalgia meukWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
wordquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
I drink too much en I smoke too much Dutch![]()
Ja vrouwen moeten niets meer mogen behalve kinderen baren, huizen schoonmaken en zorgen dat het eten op tafel staat om 18 uur.quote:Trotste mama van Ambar
neh, iemand moet de keuken poetsenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nou ja.. vrouwen hebben tetten, dat is welquote:
En om jouw grappen lachen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neh, iemand moet de keuken poetsenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik verwachtte The Number of the BeastTegenvaller
Misschien draai ik het wel op mijn begrafenisquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Script heeft beter gemaakt, maar ik snap wel dat mensen hier op gestemd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Inb4 lollige plaatjes.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Hier mogen ze tenminste nog autorijden (met wisselend succes trouwens), dus niet zo zeuren he?!quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vrouwen moeten niets meer mogen behalve kinderen baren, huizen schoonmaken en zorgen dat het eten op tafel staat om 18 uur.I love music |Ajax forever
Mag ook best om half zeven. Ik ben heel tolerant.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vrouwen moeten niets meer mogen behalve kinderen baren, huizen schoonmaken en zorgen dat het eten op tafel staat om 18 uur.My friends all drive horses![]()
Dan had je dagen geleden moeten komenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Want?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan had je dagen geleden moeten komen
Ik kom normaal niet in de T2000 SC
Da's dubbelopquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vervelendquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Want?
Ik kom normaal niet in de T2000 SC"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
in de kids top 20?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef Quyxz_ het volgende:
666, deze staat precies 1000 nummers hoger dan de nummer 1 van volgend jaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er zijn al een handvol lollige pics langsgeweestquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Want?
Ik kom normaal niet in de T2000 SCWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oeh straks The Boxer Rebellion, daar ga ik even voor zitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoi Georgina Verbaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hou eens op met foto's van mij te plaatsen![]()
![]()
je stond?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Oeh straks The Boxer Rebellion, daar ga ik even voor zitten.I love music |Ajax forever
Trouwen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hou eens op met foto's van mij te plaatsen![]()
![]()
Synths
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Hoi harriesquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hou eens op met foto's van mij te plaatsen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Naast Lostprophets en Gary Glitterquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwachtte The Number of the BeastTegenvaller
Un dann rettet kein Kavallerie,
Polonaise op Sweet Dreams
Ik weet niet of je een polonaise iets positiefs moet noemen.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Cover van ElvisThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
en? waren ze aardig?quote:I love music |Ajax forever
fixedquote:Fitter. Happier. More productive
Ik weet wel zeker dat dat niet positief is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef djenneke het volgende:
Ik weet niet of je een polonaise iets positiefs moet noemen.Make love, not war ☮![]()
Met dit ben je sowieso te laat...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef Nizno het volgende:
verdorie hoorde ik te laat welke er op was...
[ afbeelding ]![]()
It's a beautiful day?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:20 schreef asco het volgende:
Mijn Queen favo nadat die reclame die ene heeft verneukt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik sta open voor meerdere mening. Voorlopig deel ik de jouwe ;-)quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat niet positief is.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Lekkere bas. Maar Deacon is sowieso ondergewaardeerd.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
omdat het kan deed ik het sowieso alsnogquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dit ben je sowieso te laat...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik sta open voor meerdere mening. Voorlopig deel ik de jouwe ;-)
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Lekkere bas. Maar Deacon is sowieso ondergewaardeerd.
las ik nou net dat iemand naakt al bier drinkend de top 2000 zat te luisteren?When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Mooi dit..Fitter. Happier. More productive
Turn Aroundddddd![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Bombastische geneuzel. Heb er nog op geschuifeld, heel heel lang geleden...
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
* laxus13 ookquote:For you, there'll be no more crying.
Benito
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
* ChatGirl ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Bonnie Tyler was een paar edities terug nog de inzending van het VK op het eurovisiesongfestival. Wat zag ze er verlept uit![]()
![]()
* ieniminimuis zingt ook heel hard en vals meeTrotste mama van Ambar
Genotspowerballad[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Wat een ramp was datquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
Bonnie Tyler was een paar edities terug nog de inzending van het VK op het eurovisiesongfestival. Wat zag ze er verlept uit
Ze smelten de kazen!![]()
Alle vrouwen plus Laxus13 zingen mee
wijven-, mani- en laxusplaatI love music |Ajax forever
Moet steeds denken aan de top 2000 van vorig jaar, toen ze waarschuwde voor een spookrijder bij dit lied
Ze smelten de kazen!![]()
Jaaaaaquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:24 schreef Stickertje het volgende:
Moet steeds denken aan de top 2000 van vorig jaar, toen ze waarschuwde voor een spookrijder bij dit liedWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat weten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:24 schreef Stickertje het volgende:
Moet steeds denken aan de top 2000 van vorig jaar, toen ze waarschuwde voor een spookrijder bij dit lied![]()
![]()
ojaquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:24 schreef Stickertje het volgende:
Moet steeds denken aan de top 2000 van vorig jaar, toen ze waarschuwde voor een spookrijder bij dit lied
When I was a child I had a fever.
Ik vind dit een genotspowerballadquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eindigde ook kansloos onderaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
Bonnie Tyler was een paar edities terug nog de inzending van het VK op het eurovisiesongfestival. Wat zag ze er verlept uit"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Godver heb je dat onthoudenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:24 schreef Stickertje het volgende:
dat zeg ik... wijvenplaatquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een genotspowerballadI love music |Ajax forever
Had een bierpakketje gekregen, en nog niet uitgepakt tot zojuistquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had je dan niet goed voor mekaar...![]()
![]()
dat deden ze gisteren of eergisteren ook toch tijdens de shift van Bart?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:24 schreef Stickertje het volgende:
Toen draaide hij het nummer even een halve minuut terug.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Laagste positie ooit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Stiekem schreeuw jij dit ook mee.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou, vooruit dan maar....quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Had een bierpakketje gekregen, en nog niet uitgepakt tot zojuistMake love, not war ☮![]()
Maar daar zit geen Turn around in..quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat deden ze gisteren of eergisteren ook toch tijdens de shift van Bart?
Toen draaide hij het nummer even een halve minuut terug.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nou inderdaad wat een verlept sherrykanon zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
Bonnie Tyler was een paar edities terug nog de inzending van het VK op het eurovisiesongfestival. Wat zag ze er verlept uitReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deed ze dat niet altijd al?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
Bonnie Tyler was een paar edities terug nog de inzending van het VK op het eurovisiesongfestival. Wat zag ze er verlept uitFade to Black![]()
Ik ga mijn eten eens in de oven schuiven.Trotste mama van Ambar
ik weet niet welk nummer het was maar misschien zongen ze het welquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar daar zit geen Turn around in..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hoogtepunt van het uur nu
Engelbert Humperdinck was ook al zo'n succes op het ESFWhen I was a child I had a fever.
Wat ga je eten? Wij moeten nog bedenken wat we gaan eten straks.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn eten eens in de oven schuiven.Make love, not war ☮![]()
Mini-Pizza.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Wij moeten nog bedenken wat we gaan eten straks.Trotste mama van Ambar
Dit is dan een mooie compensatie.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Roti hierquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Wij moeten nog bedenken wat we gaan eten straks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fitter. Happier. More productive
Van de Indiaan?quote:Fitter. Happier. More productive
Ruim 10 minuten lijkt me voldoendequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Hopelijk doet de vriezer goed en snel zijn werk.
![]()
![]()
Aardappeltjes, spruitjes en slavinkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Wij moeten nog bedenken wat we gaan eten straks.
Bah, das buitenlands. Doe mij maar Spaghetti.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik geloof dat dit CCR is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alles.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef Molurus het volgende:
Zo, weer terug van spelen met drones. Wat heb ik gemist?![]()
quote:2x neequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toch niet uit het pakje van de Albert Heijn hopelijk?
Al ken ik die Indiaan niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bah, das buitenlands. Doe mij maar Spaghetti.
Zelf gemaakt of besteld?quote:
Ik heb geen zin om te koken... dus we willen iets halen.Make love, not war ☮![]()
Dat was mijn favoriet van dat jaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:27 schreef Homdeck het volgende:
Engelbert Humperdinck was ook al zo'n succes op het ESF![]()
![]()
AfkapaidsUn dann rettet kein Kavallerie,
Viert dit jaar zijn vijfjarig jubileum van afwezigheid in de top 2000quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:27 schreef Homdeck het volgende:
Engelbert Humperdinck was ook al zo'n succes op het ESF"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Al 2 dagen Italiaans gehadquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bah, das buitenlands. Doe mij maar Spaghetti.![]()
![]()
Was eerder iemand die curry en roti etc altijd bij de Indiaan haalde, vandaar..quote:Fitter. Happier. More productive
Daar wordt bij ons niemand blij van. Alhoewel peaceman wel misschien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aardappeltjes, spruitjes en slavinkenMake love, not war ☮![]()
beetje zielig om demente mensen op het podium te zettenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was mijn favoriet van dat jaarWhen I was a child I had a fever.
Ik ook niet. Voor nu lijkt de beat te snel voor de zang.quote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dit is echt een onzinnige notering. Totaal overbodige, saaie flutplaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
klinkt me prima in de orenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar wordt bij ons niemand blij van. Alhoewel peaceman wel misschien.I love music |Ajax forever
Doe mij ook zo'n Indiaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:29 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was eerder iemand die curry en roti etc altijd bij de Indiaan haalde, vandaar..
Al mag je geloof ik geen Indiaan meer zeggen, net als neger![]()
![]()
![]()
![]()
Dit had voor mij niet gehoeven.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een onzinnige notering. Totaal overbodige, saaie flutplaat.Make love, not war ☮![]()
zij weet dingen!quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een onzinnige notering. Totaal overbodige, saaie flutplaat.I love music |Ajax forever
Vond ik eerst ook totdat het kwartje vielquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een onzinnige notering. Totaal overbodige, saaie flutplaat.
Snap de populariteit hier niet echt van. Ook bij Song vh Jaar destijds. Totaal inwisselbaar deuntje.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Misschien is de tekst geweldig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
En hoe moet je dan cowboy en indiaantje spelenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n Indiaan
Al mag je geloof ik geen Indiaan meer zeggen, net als neger
Ik vind dit een minder geslaagd grapje van je.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een onzinnige notering. Totaal overbodige, saaie flutplaat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een onzinnige notering. Totaal overbodige, saaie flutplaat.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is voor mij een compensatie van het kersteten wat ik heb gehad. Dit is weer normaal (en ik eet veel spruitjes, want veel groenten heb ik niet gezien aan de kerstdisquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar wordt bij ons niemand blij van. Alhoewel peaceman wel misschien.![]()
)
quote:
Je gaat wellicht kwaad worden over de volgende vraag:quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom dit niet en War on Drugs wel?![]()
Of Cowboy en Negertje? Geen ideequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
En hoe moet je dan cowboy en indiaantje spelen![]()
![]()
Snap ik wel. Wij hebben gisteren al aardappetjes met groente gehad. Dus al iets gecompenseerd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is voor mij een compensatie van het kersteten wat ik heb gehad. Dit is weer normaal (en ik eet veel spruitjes, want veel groenten heb ik niet gezien aan de kerstdis![]()
)
Totaal ongeloofwaardig inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Je gaat wellicht kwaad worden over de volgende vraag:
waarom dit niet en War on Drugs wel?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goede vraag, beide nog minimaal 5 jaar wegblijven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
waarom dit niet en War on Drugs wel?I love music |Ajax forever
Roti haal je bij een Hindoestaanse Surinamer en nergens anders.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:29 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was eerder iemand die curry en roti etc altijd bij de Indiaan haalde, vandaar..My friends all drive horses![]()
Fuck dat, gewoon doktertje spelen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
En hoe moet je dan cowboy en indiaantje spelen![]()
Wat een heerlijke plaat is dit toch.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vriend!quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Roti haal je bij een Hindoestaanse Surinamer en nergens anders.![]()
Eigenlijk heel terecht, zelfde sound en opbouwquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
waarom dit niet en War on Drugs wel?![]()
Ik ben bang dat hij dat ook bedoelde.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Roti haal je bij een Hindoestaanse Surinamer en nergens anders.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Piet Veermangod
Lia VertelmanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
The War on Drugs is veel gelaagder en technischer dan dit, ik vind dit oppervlakkig. (Al ligt wel die zelfde achtergrondsound erop, dus ik snap je wel) Red Eyes is wel ietwat overbodig maar Under the Pressure mag er echt wel in.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
waarom dit niet en War on Drugs wel?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
trekquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijke honger maar 't vlees is nog niet ontdooid.I love music |Ajax forever
Moet je dan eerst om legitimatie vragen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Roti haal je bij een Hindoestaanse Surinamer en nergens anders.![]()
heb je al 2 maand niet gegeten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijke honger maar 't vlees is nog niet ontdooid.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lea, mooie plaat maar mij doet het weinig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen idee wat ze in t refrein zingenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Verhaal er achter is wel mooi, maar triest...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lea, mooie plaat maar mij doet het weinig![]()
De fusilli al melanzane e basilico al in ontwikkeling...Fitter. Happier. More productive
oei... weet jij niet van het bestaan van de voedselbank?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, echt ik krijg al een bol buikje en er komen vliegen op me af.I love music |Ajax forever
Doe er een stokje aan en noem het een ijsje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijke honger maar 't vlees is nog niet ontdooid.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, echt ik krijg al een bol buikje en er komen vliegen op me af.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:35 schreef Bugno het volgende:
De fusilli al melanzane e basilico al in ontwikkeling...
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijke honger maar 't vlees is nog niet ontdooid.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had je dan niet goed voor mekaar...![]()
Was even boven, kom weer beneden, val ik met m'n neus in de Cats-boter.
Ik zeg het je, het kan geen toeval meer zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Dat is voor mensen die het echt nodig hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
oei... weet jij niet van het bestaan van de voedselbank?![]()
Dat is niet nodig. Hindoestaanse Surinamers herken je zo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je dan eerst om legitimatie vragen?My friends all drive horses![]()
JANE je timing is nog altijdquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:35 schreef Jane het volgende:
Was even boven, kom weer beneden, val ik met m'n neus in de Cats-boter.
Ik zeg het je, het kan geen toeval meer zijn.
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verhaal er achter is wel mooi, maar triest...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zodra ik er eentje herken zal ik naar zijn roti vragenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is niet nodig. Hindoestaanse Surinamers herken je zo.![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee wat ze in t refrein zingenMake love, not war ☮
Forum Opties Forumhop: Hop naar: