quote:Monday December 28
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
Afternoon Session (1pm-5pm)
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Afternoon Session (1pm-5pm)
Smith v Van de Pas
Wade v Caven
Evening Session (7pm-11pm)
A Lewis v Suljovic
G Anderson v Van der Voort
Van Gerwen v Van Barneveld
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
36 is inderdaad niet zijn leeftijdquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:03 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom in godsnaam dubbel 18 als favoriet? De tweede pijl in de 9 is een niet-finisher.
genot ja, ik schakelde net op tijd overquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Max, ben je ook 10km aan het kijken
Hoogeveengod
Sowieso heel dat tering RTL 7 met hun dartsen links laten liggen en via Sky Stream kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
genot ja, ik schakelde net op tijd over
Wat heeft dit met het schaatsen te maken waar wij het over haddenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso heel dat tering RTL 7 met hun dartsen links laten liggen en via Sky Stream kijken.
quote:17-jarige zwaargewond door vuurwerkongeluk
APELDOORN -
Een 17-jarige jongen uit Apeldoorn is maandagavond zwaar gewond geraakt toen een stuk illegaal vuurwerk in zijn hand ontplofte. Waarschijnlijk moet hij één of twee vingertoppen missen, meldt de politie dinsdag.
De jongen stond op zijn balkon, toen een nitraat in zijn hand ontplofte. Hij had er binnen nog een paar liggen. Het is nog niet duidelijk hoe het ongeluk kon gebeuren.
Hij geilt toch op 14 jarige meisjes?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:04 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat jelle aan zijn vrouw dacht
Mij is het erg duidelijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nog niet duidelijk hoe het kon gebeuren....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Mooi manquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Was toch die gast die huilie huilie deed dat de airco te hard stond, en zijn pijlen werden weggeblazen?quote:
laat ze het eerst maar eens aanpakken. daarna heeft meer straffen pas nutquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zoiets gaat wel gebruikt worden door de antivuurwerklobby![]()
![]()
Hardere straffen voor illegaal vuurwerk bitte.
Er zitten twee Hagenezen dus verklaar je naderquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Wie is deze studiogast met dat aparte accent?
Roland Scholtenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Wie is deze studiogast met dat aparte accent?
Vuurwerkquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zoiets gaat wel gebruikt worden door de antivuurwerklobby![]()
![]()
Hardere straffen voor illegaal vuurwerk bitte.
En strakkere naleving natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laat ze het eerst maar eens aanpakken. daarna heeft meer straffen pas nut
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:11 schreef Thezeurminator het volgende:
Elke debiel die de basisregels van Darts snapt kan commentator worden.
Als het goed is zeg je: Sterke set, mentaal zit het wel goed en hij raakt zn dubbels. Als het slecht is: scorend minder en als je dan ook nog je dubbels mist dan wordt het lastig, hij oogt ook wat onzeker.
quote:
Aanvallend darten, bord aanvallen en verdedigen darten die kent u niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:11 schreef Thezeurminator het volgende:
Elke debiel die de basisregels van Darts snapt kan commentator worden.
Als het goed is zeg je: Sterke set, mentaal zit het wel goed en hij raakt zn dubbels. Als het slecht is: scorend minder en als je dan ook nog je dubbels mist dan wordt het lastig, hij oogt ook wat onzeker.
Hagenees gespot, moet jij niet kerstbomen rausen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rot eens op met dat vuurwerkgezeik hier. Kijken naar WK darts!
Snel counterdartsquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aanvallend darten, bord aanvallen en verdedigen darten die kent u niet.
Ik heb al jaren een kunst kerstboom, dat fikt goed maar krijg je kk van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hagenees gespot, moet jij niet kerstbomen rausen?
En toen ging hij op 104 voor T16 S16 D40quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Toen Jelle nog bij team #viesdun hoorde.
Ik ben net wakker, dit is echt niet goed voor je.quote:
a Klaas above Kingquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat zijn teksten mensen
'Klaasen to become King'
Dan heb je al een uur oortyfus gemist. Hij is echt nog erger dan een klas vol Marcel Maijers en Jan Joost van Gangelers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dit is echt niet goed voor je.
Gisteren al aids opgelopen door die lulquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je al een uur oortyfus gemist. Hij is echt nog erger dan een klas vol Marcel Maijers en Jan Joost van Gangelers.
Hij heeft wat weg van Himmler.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:17 schreef raptorix het volgende:
King ziet er uit als een duitser met ze vieze vlassnorretje.
Zie OPquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:18 schreef raptorix het volgende:
Wat is trouwens bonus voor een 9 dartser?
10 maagden en een kleuter voor Jelle.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:18 schreef raptorix het volgende:
Bij Painter hetzelfde, schijnt verder ook een prima gast te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:16 schreef raptorix het volgende:
Ik vind King altijd overkomen als een chagrijn terwijl het volgens mij buiten de wedstrijd best een redelijke kerel is.
Wint hij nooit, taylor heeft laten zien dat hij heel veel problemen heeft maar hij heeft ook laten zien dat hij op zijn tandvlees de partij kan uitgooien, hij had een aantal super taylor momenten.quote:
Echt waar? Painter ziet er echt uit alsof hij elk moment met je wil knokken in de pub.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Painter hetzelfde, schijnt verder ook een prima gast te zijn.
15 hoorde ik gisterquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:18 schreef raptorix het volgende:
Als die in vorm is de dubbel 18 echt bijna een gegarandeerde score bij hem. Je zou alleen beter op dubbel 16 kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind het zo retarded dat Klaasen voor d 18 gaat. Heeft nu al 2 a 3 keer de 9 geraakt met 1 pijl over. Dat is het verschil tussen een set of niet op dit niveau.
Heb ik dan een andere wedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wint hij nooit, taylor heeft laten zien dat hij heel veel problemen heeft maar hij heeft ook laten zien dat hij op zijn tandvlees de partij kan uitgooien, hij had een aantal super taylor momenten.
Michael van Gerwen ziet eruit als iemand uit een gesloten inrichtingquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Echt waar? Painter ziet er echt uit alsof hij elk moment met je wil knokken in de pub.
Ik zeg niet dat hij goed speeld in tegendeel, maar er waren een paar legs waarbij je dacht dit is de good old taylor weer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heb ik dan een andere wedstrijd gezien?
Vroegah kreeg je volgens mij meer voor een 9 dartser dan voor de winst, toevallig was 1 van eerste keren dat ik buitenlandse TV zag dit moment :quote:
Medisch 126 kilo op je 15e. Ik geloof dat bull shit verhaal niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach de enige
[..]
Michael van Gerwen ziet eruit als iemand uit een gesloten inrichting
Limquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroegah kreeg je volgens mij meer voor een 9 dartser dan voor de winst, toevallig was 1 van eerste keren dat ik buitenlandse TV zag dit moment :
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Medisch 126 kilo op je 15e. Ik geloof dat bull shit verhaal niet.
Whitlock eruit = Flessen drank backstage naar beneden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
King eruit = gemiddelde gewicht met 80 kilo naar beneden.
Samen met Burnett bittequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ziet je postuur er heel anders uit. Vooral kwam gezicht. Terug de inrichting in.
Wut, waaromquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Max; bob is gediskwalificeerd
Hij deed halverwege zijn rit zijn witte bandje af, zat niet lekkerquote:
Bob?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke sport?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jelle is ook wel weer slankerquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
King eruit = gemiddelde gewicht met 80 kilo naar beneden.
Wat dat betreft zou een laatste set leuk zijn geweestquote:
Had ik gister ook in de kroeg, gelukkig kon ik hem corrigeren met een 171 finish!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:29 schreef Szura het volgende:
Waarom staat er niet
Dirk van Duijvenbode
-Gooide zich dood op 180-
Mijn stream loopt 27 pijlen achter.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al zo'n volgzame chauvinist
Laatste keer won Klaasen 6-2 van Taylorgod. Moet dus geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:29 schreef wdn het volgende:
Taylor ziek in bed wint nog van deze Klaassen
Vieze mede-lander was het ook nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef Max23 het volgende:
Dit even kijken tot Benito begint.
De man in het filmpje heeft cel en TBS gekregen
http://nos.nl/artikel/207(...)at-in-vreeswijk.html
Dan vertel ik je graag dat het op tv uitgezonden wordtquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn stream loopt 27 pijlen achter.
RTL kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan vertel ik je graag dat het op tv uitgezonden wordt
Daaarom altijd finischen met trippels, gaat sneller.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Scorend redelijk maar op de dubbels abominabel
in legs ? poeh poeh dat is knapquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laatste keer won Klaasen 6-2 van Taylorgod. Moet dus geen probleem zijn.
Jelle tegen dikke fil wordt een dubbel misfestquote:
Ow...quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan vertel ik je graag dat het op tv uitgezonden wordt
Die waardeer ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wayne Mardle en Sjon Part niet waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |