quote:Monday December 28
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
Afternoon Session (1pm-5pm)
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Afternoon Session (1pm-5pm)
Smith v Van de Pas
Wade v Caven
Evening Session (7pm-11pm)
A Lewis v Suljovic
G Anderson v Van der Voort
Van Gerwen v Van Barneveld
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Groot fan van User Wotte
Alleen spelers die vandaag spelenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
Even allemaal stemmen op Dirk van Duijvenbode
Hopelijk verliezen alle Nederlanders. Dat gun je hemquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:38 schreef Tagliano het volgende:
"We leven nog"
Donder gauw een eind op
Je gaat nu in bad he.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit met mijn dochtertje op schoot. Heb de tv even uitgedaan. U zult begrijpen waarom.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit met mijn dochtertje op schoot. Heb de tv even uitgedaan. U zult begrijpen waarom.
Dat wordt lastig vandaagquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen alle Nederlanders. Dat gun je hem
Weken in de sportschool gezeten...quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar haalt King deze vorm opeens vandaan joh.
De teksten van het publiek van een paar dagen geleden zijn te zwaar?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dopingquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar haalt King deze vorm opeens vandaan joh.
Dat hebben genoeg pubermeisjes al gezegd, maakt geen indruk meerquote:
Die man is erger dan Dirk Kuijt.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:42 schreef Max23 het volgende:
Wie gaat Voetbal Inside kijken op oudejaarsavond
Ik niet, begin er steeds meer op uitgekeken te rakenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:42 schreef Max23 het volgende:
dat zijn sets idiootquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:42 schreef wdn het volgende:
"We beginnen over een paar minuten weer van voor af aan"
Dacht het niet he.
Dat doe je ons NIET aan.
We gaan niet nog eens de eerste 2 legs doen
Nu is de vraag zegt dat wat over hun of Kingquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
94 gemiddeld, ik heb ze minder gezien
Op oudejaarsavond? Heb je geen vrienden?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:42 schreef Max23 het volgende:
Beidequote:Op dinsdag 29 december 2015 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu is de vraag zegt dat wat over hun of King
pot als in pot of pot als in pot?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Een goeie pot van Klaasen gaat er altijd wel in bij mij.
Dit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Een goeie pot van Klaasen gaat er altijd wel in bij mij.
Sorry? Heb ik je iets misdaan?quote:
Ik vind dit een verwarrende post.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pot als in pot of pot als in pot?
Een pot vaseline.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pot als in pot of pot als in pot?
waarom zou je die overspelenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry? Heb ik je iets misdaan?
Eerste twee LEGS zei ik en dat bedoelde ik ook
Mongool
Alsof daar geen tv isquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Op oudejaarsavond? Heb je geen vrienden?
Jij snapt de grap echt niet hè.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom zou je die overspelen
jij bent echt raar
Tjacka is klapjostiquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry? Heb ik je iets misdaan?
Eerste twee LEGS zei ik en dat bedoelde ik ook
Mongool
gelukkig is mijn gevoel voor humor een stuk hogerquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jij snapt de grap echt niet hè.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben gisteren tot dartsfanaat gebombardeerd.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben gisteren tot dartsfanaat gebombardeerd.
Het zit tussen sport en spel in en is in ieder geval zeer vermakelijkquote:
Zijn er meer hoor. De dubbel 14 fetisj van Suljo is pas raar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:48 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de dubbel 18 fetisj erg vreemd van jelle
Eens.quote:
1-1 1-1quote:
Die is pas in augustus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Darten is sport. Niet mee eens dan ga je maar kijken naar de Vuelta of iets anders.
Zekerquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zit tussen sport en spel in en is in ieder geval zeer vermakelijk
Als je darten geen sport vindt mag je het niet meer leuk vinden en niet meer kijken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Darten is sport. Niet mee eens dan ga je maar kijken naar de Vuelta of iets anders.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Nee. Een spelletjequote:Op dinsdag 29 december 2015 14:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
DAT HEB JE GOED GELEZEN SKEDquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je darten geen sport vindt mag je het niet meer leuk vinden en niet meer kijken?
Dat mag wel, maar dan moet je het sport/spelletje niet beledigen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je darten geen sport vindt mag je het niet meer leuk vinden en niet meer kijken?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Jessica Alba is ook geen sport. Toch kijk ik er graag naar
Hij doet liever een laag nummerquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jelle en zijn dubbels is soms een moeilijk verhaal.
Zijn genoeg mannen die niet de broek aan hebben in hun relatie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat Jelle K een lelijke broek aan heeft
Oh dat is jouw humor dus?quote:
Na het zien van Gilding zou dit besluit terug gedraaid moeten worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Maar even zonder gekkigheid darten is een sport. Wordt ook erkend als dergelijke. Dus ik vind het een rare discussie. NOC NSF erkend het als een sport. Het valt binnen de definitie van wat een sport inhoud. Er vallen geen redelijke argumenten tegen te maken. Dus nee het is geen spel.
*niveauquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh dat is jouw humor dus?
Dan ben ik bang dat je je vergiste net: jouw nivo is beduidend te laag voor mij.
not this shit againquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Maar even zonder gekkigheid darten is een sport. Wordt ook erkend als dergelijke. Dus ik vind het een rare discussie. NOC NSF erkend het als een sport. Het valt binnen de definitie van wat een sport inhoud. Er vallen geen redelijke argumenten tegen te maken. Dus nee het is geen spel.
Zodra het op de OZS is is het een sportquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een atleet jongens.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk valt Frank voor de trein straks
Dan doe ik een mega bestelling bij DrankA.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk staat die trein niet stilquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
Henderson is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een atleet jongens.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik wist dat er wel wat zo dom waren om erop los te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef Tagliano het volgende:
hafcfan, je hebt het een en ander losgemaakt
Godverquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef Thezeurminator het volgende:
even moest uitkomen om die 14 te raken.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
Rot gewoon op uit dit topic. Je houd niet van darten, maar omdat de forums leeg zijn kom je hier maar. Optiefen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een atleet jongens.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef Thezeurminator het volgende:
Mooi om te zien bij Klaassen dat die echt in een flow zat en echt daar even moest uitkomen om die 14 te raken.
Mad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rot gewoon op in dit topic. Je houd niet van darten, maar omdat de forums leeg zijn kom je hier maar. Optiefen.
Zak in elkaar joh, kk gek!quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rot gewoon op uit dit topic. Je houd niet van darten, maar omdat de forums leeg zijn kom je hier maar. Optiefen.
damnquote:
val dood joh kk gekquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh, kk gek!
Volgens mij ben jij een beetje mad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rot gewoon op uit dit topic. Je houd niet van darten, maar omdat de forums leeg zijn kom je hier maar. Optiefen.
quote:
GR. GR.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Max23 het volgende:
Deadline 26 december 19:00
Highest finish in R2 (LET DUS OP DAT JE SPELER ÉN FINISH NOEMT GR GR
• Jelle Klaasen 170
klaasgod is gebandquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Taylor gaat er zo hard af vs Klaasgod
Moeten ze voor hun fascistenbewegingquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Schaamteloos tickets verkopen.
jinx!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom die dubbel 18 telkens opzoeken als ie niet loopt.
Lucille Werner loopt ook niet goed, maar blijft het ook proberen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom die dubbel 18 telkens opzoeken als ie niet loopt.
Het wordt echt elk jaar hoger.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:00 schreef borisz het volgende:
Nog meer centen te verdienen bij de PDC --> http://www.pdc.tv/news/ar(...)und-boosts-announced
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lucille Werner loopt ook niet goed, maar blijft het ook proberen.
Bristow is een zak hooi.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet iemand die King hersendood zou noemen omdat hij slecht weg kan zetten met 165 en 162
Nee. De enkele bull wordt best vaak redelijk geraakt hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat ik niet snap is dat King op 65 voor de bull gaat. Kans dat je een enkele gooit lijkt mij niet meer dan 50 procent als je er op mikt? Kan je niet beter voor triple 15 gaan en als je een enkele gooit voor de dubbel bull?
Hij had drie pijlen, dus dan maakt het niet uitquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat ik niet snap is dat King op 65 voor de bull gaat. Kans dat je een enkele gooit lijkt mij niet meer dan 50 procent als je er op mikt? Kan je niet beter voor triple 15 gaan en als je een enkele gooit voor de dubbel bull?
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |