SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Dan kies ik niet. Dat gaat me echt te ver.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je moest kiezen, welke zou je dan doen?
Deze dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze dan:dat is een stuk beter welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze dan:wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Maar en je familienaam dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kies ik niet. Dat gaat me echt te ver.
en terechtquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
in mijn familie wordt niet gesproken over homoseksualiteit
ik kan het maar beter niet vertellenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
en terecht
wat vinden ze ervan dat je gaat gourmetten bij een homo?
dat zou ik maar ook niet doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
ik kan het maar beter niet vertellen
als je slim bent, neem je contant geld op en koop je er een treinkaartjevoucher van, zo kunnen je ouders nooit achterkomen dat je naar groningen bent geweest dmv je pintransactiesquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
ik kan het maar beter niet vertellen
mijn ouders hebben geen toegang tot mijn ov-chipkaart account dus niks aan de handquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je slim bent, neem je contant geld op en koop je er een treinkaartjevoucher van, zo kunnen je ouders nooit achterkomen dat je naar groningen bent geweest dmv je pintransacties
Niemand zit te wachten op homo'squote:Op dinsdag 29 december 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
in mijn familie wordt niet gesproken over homoseksualiteit
ben je onder de indruk van mijn vriendin? :squote:
neequote:Op dinsdag 29 december 2015 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben je onder de indruk van mijn vriendin? :s
dan zit je wel voorlopig veilig tot je binnen bent.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
mijn ouders hebben geen toegang tot mijn ov-chipkaart account dus niks aan de hand
is het binnen niet veilig dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan zit je wel voorlopig veilig tot je binnen bent.
wees op je hoede als hij zijn kelder laat zienquote:
ervaring mee?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wees op je hoede als hij zijn kelder laat zien
die kelder die je zag, is nu flink uitgebreidquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wees op je hoede als hij zijn kelder laat zien
Like I wouldquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:
nee VA, dat was geen uitnodiging om het te komen uitproberen
Over welk tijdsbestek hebben we het? :squote:
de afgelopen eeuwquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over welk tijdsbestek hebben we het? :s
TR gemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
vandaag is de planning:
kankerknallers kopen(vuurwerk)
En denk een nieuwe telefoon!
wat ga je halen pikkiequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
vandaag is de planning:
kankerknallers kopen(vuurwerk)
En denk een nieuwe telefoon!
heelveel knal shit en paar pijlen en dan kan ik de mooiste jodenkoeken bom makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat ga je halen pikkie
haal gewoon cobra 6 maatquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heelveel knal shit en paar pijlen en dan kan ik de mooiste jodenkoeken bom maken
ja dat wou ik eerst doen maar ik ben bang dat die bak ontploft en mensen plastiek splinter krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haal gewoon cobra 6 maat
als je daarmee gepakt wordt heb je wel een groot probleemquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haal gewoon cobra 6 maat
Dat klopt, maar als je het niet in woonwijken gaat afsteken komt dat echt wel goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:17 schreef Sked het volgende:
[..]
als je daarmee gepakt wordt heb je wel een groot probleem
vertelquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo heb even een klacht gedaan aan samsung
heb dit gemeeldquote:
wat staat hierquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb dit gemeeld
he samsung oplichters ik heb gekopen die samsung s4 mini lang geleden eerst altijt goed maar nu die hoerenzoon valt heleteid uit ik vind dat niet normaal wand je betaald gewoon voor die rotzooi en dan werkt het niet eens ik moet betalen die stroom erin 100% ja mijn stroomrekening omhoog die kut ding valt uit ik maak aan ineens 52% wat slaat dat op ik vind dat hele slechte service van julie daar moet wat aan gedaan worden moie pratjes op die websides met ja goeie goeie telefoon jatoch maar als je hem hebd heb je er niks aan dus ik vind dat jullie met een oplossing moeten komen voor mij ja !
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb dit gemeeld
he samsung oplichters ik heb gekopen die samsung s4 mini lang geleden eerst altijt goed maar nu die hoerenzoon valt heleteid uit ik vind dat niet normaal wand je betaald gewoon voor die rotzooi en dan werkt het niet eens ik moet betalen die stroom erin 100% ja mijn stroomrekening omhoog die kut ding valt uit ik maak aan ineens 52% wat slaat dat op ik vind dat hele slechte service van julie daar moet wat aan gedaan worden moie pratjes op die websides met ja goeie goeie telefoon jatoch maar als je hem hebd heb je er niks aan dus ik vind dat jullie met een oplossing moeten komen voor mij ja !
Ben je al naar de winkel gegaan met je garantie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat ze mij hebben opgelicht zonder reden
licht ze terug opquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat ze mij hebben opgelicht zonder reden
garantie is verlopenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je al naar de winkel gegaan met je garantie?
En voor alfabete klanten die alleen maar schreeuwen doen zij geen moeite hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
moeten ze maar goede dingen maken voor oplichters doe ik geen moeite
Sowieso accu's na anderhalf jaar ofzo, dan gaat het echt minder worden. Doe je niks aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn S3 werd na 2 jaar intensief gebruiken ook bagger. Doe je weinig aan.
Mijn telefoon zelf werd ook traag. (Ook na alles terug gooien op originele instellingen enz)quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso accu's na anderhalf jaar ofzo, dan gaat het echt minder worden. Doe je niks aan
Die van mij kan na 3 jaar nog steeds 2 weken meequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso accu's na anderhalf jaar ofzo, dan gaat het echt minder worden. Doe je niks aan
Koop gewoon China foon. Niet duur en als je dan na anderhalf jaar/twee jaar weer nieuwe wilt kan dat prima.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik wil gewoon een nokia van 10 euro en af zijn van al dat gezeik maar ik heb app nodig
Jij hebt vast een oude mobiel of niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij kan na 3 jaar nog steeds 2 weken mee
https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescencequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn telefoon zelf werd ook traag. (Ook na alles terug gooien op originele instellingen enz)
Nee, 3 jaar dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt vast een oude mobiel of niet?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja ik had factory reset gedaan alles weg nieuwe baterij gekocht helpt allemaal niks
dan heb ik nog 2 blachberrys liggen die zijn net zo snel als dikke stront tegen een helling
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koop gewoon China foon. Niet duur en als je dan na anderhalf jaar/twee jaar weer nieuwe wilt kan dat prima.
kan je daarmee op whatsappquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koop gewoon China foon. Niet duur en als je dan na anderhalf jaar/twee jaar weer nieuwe wilt kan dat prima.
Ik bedoel qua model. Of heb je een hippe smartphone? Want 2 weken is wel erg lang. Ik hang mijn telefoon elke aan de lader.quote:
Wat zijn dit voor domme vragen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan je daarmee op whatsapp
en kunnen mensen met normale ogen daar ook naar kijken?
Ja dat jij nou nooit geappt wordt :squote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij kan na 3 jaar nog steeds 2 weken mee
Nou ja, hij is vrij nieuw maar het is een heel erg basic model ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoel qua model. Of heb je een hippe smartphone? Want 2 weken is wel erg lang. Ik hang mijn telefoon elke aan de lader.
ja die chinezen hebben spleetogen dus hun hebben toch andere soort scherptequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor domme vragen.
Eerste ga ik niet op in. Tweede: Ja je kan op whatsapp.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja die chinezen hebben spleetogen dus hun hebben toch andere soort scherpte
en ik moet op whatsapp
isgoed dankjewel ik ga effe kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste ga ik niet op in. Tweede: Ja je kan op whatsapp.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij je telefoon niet zoveel gebruikt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, hij is vrij nieuw maar het is een heel erg basic model ja.
gewoon een smartphone van een chinees merk dus. Doe niet zo exotisch :squote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zou niet weten waar hij nu is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij je telefoon niet zoveel gebruikt.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gewoon een smartphone van een chinees merk dus. Doe niet zo exotisch :s
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zou niet weten waar hij nu is bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
jezus hebben die mensen geen leven een heel boek over hoe je zon spleetoog foon koopt
Draait ie nog steeds op android 4.4?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de Jiayu S3:
[ afbeelding ]
Was 170 euro ofzo.
Nee draait niet op 4.4. Nieuwere type.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Draait ie nog steeds op android 4.4?
niet onveilig ofzo
Heb in november mooi mijn iphone kapot gegooid, mooi nieuwe gehadquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef Etsu het volgende:
Niet ieder jaar een nieuwe telefoon kopen
heeft ie ook al 6.0?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee draait niet op 4.4. Nieuwere type.
Wow, ik heb het net twee minuten geleden met mijn ouders over elk jaar een nieuwe telefoon gepraat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef Etsu het volgende:
Niet ieder jaar een nieuwe telefoon kopen
Was het leuk bij je vriendinnetjequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef Fylax het volgende:
Jongens. Rotterdam is echt een grote stad pffff.
app mij wanneer je hier komt zal ik je ff manieren lerenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef Fylax het volgende:
Jij bent gewoon kleinquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef Fylax het volgende:
Sukkel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoi ***, we begrijpen je frustratie. Uiteraard hoort een toestel goed te werken. We zullen je echter pas verder helpen als je ervoor kiest ons normaal aan te spreken. De paar scheldwoorden die je gebruikt zijn er een paar teveel. ^DS
![]()
![]()
prachtigquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoi ***, we begrijpen je frustratie. Uiteraard hoort een toestel goed te werken. We zullen je echter pas verder helpen als je ervoor kiest ons normaal aan te spreken. De paar scheldwoorden die je gebruikt zijn er een paar teveel. ^DS
![]()
![]()
leuk hoe je denkt dat je hier gelijk hebt gekregenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ze mogen de tering krijgen haha ze bekijken het maar ik ga er niet op in
ze zeggen toch het hoort gewoon te werkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
leuk hoe je denkt dat je hier gelijk hebt gekregen
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
![]()
![]()
Nee ze zeggen dat je een sukkel bent die neit met bedrijven kan communiceren. Degene die de mail leest is nooit direct verantwoordelijk dus ze nemen je echt niet serieusquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ze zeggen toch het hoort gewoon te werken
Ik heb gister Turks gegeten 😏quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bevind mij in een hemel want ik heb turkse chocolade mini cupcakes gevonden![]()
![]()
![]()
En gekocht natuurlijk
Ben je al verdwaald?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef Fylax het volgende:
Enige stad van Nederland.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef Fylax het volgende:
ik mag hem nu al nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Montsnolly
Dit is zn enige post, en weg issie.
En terecht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze zeggen dat je een sukkel bent die neit met bedrijven kan communiceren. Degene die de mail leest is nooit direct verantwoordelijk dus ze nemen je echt niet serieus
ik zag zijn sig en vind hem een hardstyle faggotquote:
dat hij een faggot is is wel duidelijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zag zijn sig en vind hem een hardstyle faggot
ja heb me lappie gefixt dus heb weer cam bbquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die knipoogjes vind ik eng. Zolang jij je cam aan hebt ben ik aanwezig bby![]()
![]()
denk het niet, spatie gaat vast weer fappenquote:
spatie krijgt de room nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk het niet, spatie gaat vast weer fappen
ik wist niet dat het mogelijk was zo blank te zijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
heb leftovers van gourmet
lekker lekker
Tatta.*quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wist niet dat het mogelijk was zo blank te zijn
Scheelt mij weer een kwartier fietsen naar de jumbo dahaagquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wist niet dat het mogelijk was zo blank te zijn
ik wel. Mijn beste vriend is surinaams-hindoestaans en verwachtte tweede kerstdag een feestmaal maar kreeg een gourmetstel voor zijn neusquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ken geen allochtoon die dat wel heeft gedaan
volgens opso ben ik allochtoon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
ik welquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
ligt aan je klassequote:Op dinsdag 29 december 2015 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat eten ze in de uk met kerst dan?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Bevestigd. 3 allochtonen die nog nooit gourmetspul hebben gegetenquote:
Ik ga ook kip bakken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hebkip
gemaakt
Mcgrath vindt dit leuk
Welkequote:Op dinsdag 29 december 2015 18:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo ben terug van het kankerknallers halen
Ik heb nog nooit op iemand van FOK! gefapt om heel eerlijk te zijn, zelfs niet op Sofquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk het niet, spatie gaat vast weer fappen
is zij lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op iemand van FOK! gefapt om heel eerlijk te zijn, zelfs niet op Sof
wat is jouw type dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Best wel, maar gewoon niet mijn type.
dat is toch niet heel erg ver?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:29 schreef supersof het volgende:
Ik ben in Eindhoven en moet helemaal terug naar Arnhem
Ik ben wel echt gigantisch van arrogant.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Schattig en kort en niet arrogant.
1 uit en drie kwartierquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben wel echt gigantisch van arrogant.
quote:
ben ik arrogant?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Schattig en kort en niet arrogant.
Niet heel erg ofzo, maar je bent wel gewoon zeg maar TE zelfverzekerd ofzo, moeilijk uit te leggen, ik houd meer van verlegen meisjes ofzoiets.quote:
Beetje overdreven1!!!!RE1234quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
weg met arrogante hoeren gelijk kogel in de voorhoofd
ik ben niet over alles zo zelfverzekerd hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet heel erg ofzo, maar je bent wel gewoon zeg maar TE zelfverzekerd ofzo, moeilijk uit te leggen, ik houd meer van verlegen meisjes ofzoiets.
alles kids in Tilburg?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je net zo bent als op de foks
dan nee
gr
Dat weet ik, maar over genoeg wel, ik bedoel, jij hebt door dat je knap bent en je bent slim en dat weet je zelf ook volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben niet over alles zo zelfverzekerd hoor.
Van makkelijke sletjes met te weinig eigenwaarde bedoel je?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet heel erg ofzo, maar je bent wel gewoon zeg maar TE zelfverzekerd ofzo, moeilijk uit te leggen, ik houd meer van verlegen meisjes ofzoiets.
ja beetje jammer.quote:
Nee totaal niet, ik houd niet van sletjes, althans, niet om op verliefd te worden, misschien alleen neuken, maar daar zou ik niet echt op fappen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van makkelijke sletjes met te weinig eigenwaarde bedoel je?
Moest zondagnacht, of maandagochtend eigenlijk, met de stoptrein van utrecht naar rotterdam.quote:
meidquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest zondagnacht, of maandagochtend eigenlijk, met de stoptrein van utrecht naar rotterdam.toen ik dacht dat we er wel zouden moeten zijn waren we bij woerden
ja oké dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar over genoeg wel, ik bedoel, jij hebt door dat je knap bent en je bent slim en dat weet je zelf ook volgens mij.
okéquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest zondagnacht, of maandagochtend eigenlijk, met de stoptrein van utrecht naar rotterdam.toen ik dacht dat we er wel zouden moeten zijn waren we bij woerden
moet ik nu een kogel door mn hoofd?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
sof je bent wel beetje arrogant ja
Een beetjequote:Op dinsdag 29 december 2015 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
moet ik nu een kogel door mn hoofd?
hoe ziet dat eruit?quote:
nee want als je knap ben mag hetquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
moet ik nu een kogel door mn hoofd?
oh oké, dankjequote:Op dinsdag 29 december 2015 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee want als je knap ben mag het
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kwai is lkkrdingquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voor 50 euro stuur ik een foto (misschien tegen haar zin) door. (sof jij mag 25 hebben als je niet boos wordt)quote:
jij hebt mij allang een keer gezienquote:
waaromquote:
ja dat onthou ik toch allemaal nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
jij hebt mij allang een keer gezien
Wat is je favoriete boek?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat onthou ik toch allemaal niet
smoesjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat onthou ik toch allemaal niet
hoezoquote:
wat je zegt ben je zelfquote:
hij kan niet lezenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook nooit voor school moeten doen?
Gewoon illegale epub allesquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging vandaag naar de tabakzaak, ik zag boeken, ik zag de prijzen en ging even huilen. Rip gratis bibliotheekpas
gewoon kopenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging vandaag naar de tabakzaak, ik zag boeken, ik zag de prijzen en ging even huilen. Rip gratis bibliotheekpas
lees jij boeken mcgrath?quote:
Ik vind het allebei wel fijn, zolang ik er niet voor hoef te betalen. En dan neemt het ook niet zoveel ruimte in.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil een fysiek boek. Niet elektronisch. Ereaders
En dan niet vertellen welk boek het is en ons nieuwsgierig maken...quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:53 schreef supersof het volgende:
Ik heb gisteren nog een boek gekochterg mooi boek tot nu toe.
Klinkt interessant, ik ga downloaden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hier in begonnen.
Mistborn moet je lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vond noughts en crosses een prachtig boek.
In tegenstelling tot Hersenschimmen, wát een vaag boek en zonde voor het papier dat ze zo'n kutverhaal hebben geschreven
het is een vrouwen boek dus is toch niet zo interessant voor jullie leek mij. Maar het heet 'ik ben er' van Clélie Avitquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan niet vertellen welk boek het is en ons nieuwsgierig maken...
ja moest wel maar vmboquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook nooit voor school moeten doen?
Is toch vet man, als decoratie een volle boekenkast ipv een downloadje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt interessant, ik ga downloaden.
Is op zich wel cool ja, maar zou er toch liever niet voor betalenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch vet man, als decoratie een volle boekenkast ipv een downloadje.
Wij zijn allemaal nerdsquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
beetje rare boekenjongens zijn jullie
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even snel gegoogled en ik zag dat het fantasy is. Ik hou daar niet van
mannen die boeken lezen zijn echt wel aantrekkelijker dan de jongens die dat niet doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
beetje rare boekenjongens zijn jullie
Voor paperbacks betaal je 7-8 euro vaak.. Dat is toch niet duur?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is op zich wel cool ja, maar zou er toch liever niet voor betalen
Misschien als ik geld teveel heb.
Dat vinden alleen slimme meisjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen die boeken lezen zijn echt wel aantrekkelijker dan de jongens die dat niet doen.
Ik houd niet van romans dat geduld kan ik niet opbrengen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen die boeken lezen zijn echt wel aantrekkelijker dan de jongens die dat niet doen.
Dan moet je andere dingen ook wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
Enige fantasy die ik goed vind is ASOIAF
Als je een hele boeken kast moet vullen met boeken van 7-8 euro. 400 boeken * 8 euro = ??quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor paperbacks betaal je 7-8 euro vaak.. Dat is toch niet duur?
okequote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die ik ken dan, er zullen vast wel andere goede zijn. Noem eens watquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je andere dingen ook wel kunnen waarderen.
haha plebsquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je een hele boeken kast moet vullen met boeken van 7-8 euro. 400 boeken * 8 euro = ??
Geen idee, maar wel veel.
neequote:
jij geeft tog alleen om uiterlijk ik weet zekerquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo heb je daar meer geduld voor nodig?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik houd niet van romans dat geduld kan ik niet opbrengen.
ik lees stripboeken telt dat ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Mistborn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die ik ken dan, er zullen vast wel andere goede zijn. Noem eens wat
haha kknerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lees stripboeken telt dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |