SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Dan kies ik niet. Dat gaat me echt te ver.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je moest kiezen, welke zou je dan doen?
Deze dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze dan:dat is een stuk beter welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze dan:wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Maar en je familienaam dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kies ik niet. Dat gaat me echt te ver.
en terechtquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
in mijn familie wordt niet gesproken over homoseksualiteit
ik kan het maar beter niet vertellenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
en terecht
wat vinden ze ervan dat je gaat gourmetten bij een homo?
dat zou ik maar ook niet doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
ik kan het maar beter niet vertellen
als je slim bent, neem je contant geld op en koop je er een treinkaartjevoucher van, zo kunnen je ouders nooit achterkomen dat je naar groningen bent geweest dmv je pintransactiesquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
ik kan het maar beter niet vertellen
mijn ouders hebben geen toegang tot mijn ov-chipkaart account dus niks aan de handquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je slim bent, neem je contant geld op en koop je er een treinkaartjevoucher van, zo kunnen je ouders nooit achterkomen dat je naar groningen bent geweest dmv je pintransacties
Niemand zit te wachten op homo'squote:Op dinsdag 29 december 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
in mijn familie wordt niet gesproken over homoseksualiteit
ben je onder de indruk van mijn vriendin? :squote:
neequote:Op dinsdag 29 december 2015 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben je onder de indruk van mijn vriendin? :s
dan zit je wel voorlopig veilig tot je binnen bent.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
mijn ouders hebben geen toegang tot mijn ov-chipkaart account dus niks aan de hand
is het binnen niet veilig dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan zit je wel voorlopig veilig tot je binnen bent.
wees op je hoede als hij zijn kelder laat zienquote:
ervaring mee?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wees op je hoede als hij zijn kelder laat zien
die kelder die je zag, is nu flink uitgebreidquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wees op je hoede als hij zijn kelder laat zien
Like I wouldquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:
nee VA, dat was geen uitnodiging om het te komen uitproberen
Over welk tijdsbestek hebben we het? :squote:
de afgelopen eeuwquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over welk tijdsbestek hebben we het? :s
TR gemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
vandaag is de planning:
kankerknallers kopen(vuurwerk)
En denk een nieuwe telefoon!
wat ga je halen pikkiequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
vandaag is de planning:
kankerknallers kopen(vuurwerk)
En denk een nieuwe telefoon!
heelveel knal shit en paar pijlen en dan kan ik de mooiste jodenkoeken bom makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat ga je halen pikkie
haal gewoon cobra 6 maatquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heelveel knal shit en paar pijlen en dan kan ik de mooiste jodenkoeken bom maken
ja dat wou ik eerst doen maar ik ben bang dat die bak ontploft en mensen plastiek splinter krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haal gewoon cobra 6 maat
als je daarmee gepakt wordt heb je wel een groot probleemquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haal gewoon cobra 6 maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |