SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Opsonisatie op 28-12-2015 23:01:54 ]
is ze dat nu wel dan?quote:Op maandag 28 december 2015 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet meer knap :/
Eerst pak je mijn lapo, dan mijn originele titel en vervolgens typ je je eigen KUTTITEL (SORRY DAT IK HET ZEG) ook nog eens fout.quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst pak je mijn lapo, dan mijn originele titel en vervolgens typ je je eigen KUTTITEL (SORRY DAT IK HET ZEG) ook nog eens fout.
Ik herhaal de OPquote:Op maandag 28 december 2015 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst pak je mijn lapo, dan mijn originele titel en vervolgens typ je je eigen KUTTITEL (SORRY DAT IK HET ZEG) ook nog eens fout.
haha, madquote:Op maandag 28 december 2015 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hierom was JNG beter, toen was dat niet toegestaan en was er elke keer fittiequote:Op maandag 28 december 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik herhaal de OP
" GEEN GEZEIK KAPEN IS TOEGESTAAN "
Kusjes
Die regel had ik aangepast als ik gewoon netjes mijn topic had mogen toe-eigenen. Maar het zal allemaal wel weer, ik ga wel gewoon in foetushouding ergens uithuilen en dat zal je leren.quote:Op maandag 28 december 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik herhaal de OP
" GEEN GEZEIK KAPEN IS TOEGESTAAN "
Kusjes
kapen in jng was puur genotquote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hierom was JNG beter, toen was dat niet toegestaan en was er elke keer fittie
Genieten van fitties, wat voor een tokkie ben je danquote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hierom was JNG beter, toen was dat niet toegestaan en was er elke keer fittie
Gelukkig heb ik geen gevoelens anders ging ik meejankenquote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die regel had ik aangepast als ik gewoon netjes mijn topic had mogen toe-eigenen. Maar het zal allemaal wel weer, ik ga wel gewoon in foetushouding ergens uithuilen en dat zal je leren.
Dat is toch grappig, mensen die zichzelf heel serieus nemen op een internetforum.quote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Genieten van fitties, wat voor een tokkie ben je dan
Jammer.quote:Op maandag 28 december 2015 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar nu laat ik alles groeien.
Anders gewoon onder water huilen, zie je er niks van. Is veel makkelijker ontkennen.quote:Op maandag 28 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen gevoelens anders ging ik meejanken
GRTDOPJW bekt ook niet zo lekker, nu is de titel lekker compact.quote:Op maandag 28 december 2015 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het wel komisch dat deze SC van GRTDOPJW naar GRTD is veranderd omdat al de JNGers die ineens massaal kwamen niet echt werk hadden.
Oh jawel maar ik vond het bij juist wel grappig staan een snor.quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De ninja in mij was niet snel genoeg.
Fml.
Ja ik vond het ook leuk staan. Maar de keuze om te scheren was niet op schoonheid gebaseerd, maar slechts op entertainment en niet meer te hoeven scheren want ik ben lui.quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jawel maar ik vond het bij juist wel grappig staan een snor.
Ik zag hem en toen las ik het nog eens en toen was het zo van, oh ik zal het wel verkeerd hebben gelezenquote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De ninja in mij was niet snel genoeg.
Fml.
Jij bent dan ook een vrouw, bij jou zou dat niet staanquote:Op maandag 28 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben niet zo van de schnors en baarts
quote:Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En ik maar denken dat rusnak een user was.
jaquote:Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaHeb jij alles al gezien van SoA? *ik dus niet*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Rusnak is duidelijk homo, jammurrquote:Op maandag 28 december 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Met albert rusnak wil ik echt trouwen en babies maken en alles doen
Pax claimde een paar maanden geleden ook nog dat ie hetero was, ik vind dat niet zo veelzeggendquote:Op maandag 28 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin gurl bye
Pax had dan ook geen vriendinquote:Op maandag 28 december 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Pax claimde een paar maanden geleden ook nog dat ie hetero was, ik vind dat niet zo veelzeggend
Dat is alleen maar extra voor de actquote:Op maandag 28 december 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pax had dan ook geen vriendin
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Spatieloos het volgende:
Oh god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spatieboos
Was niet verzonnen :/quote:Op maandag 28 december 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
verzonnen verhalen mogen in ONZ of KLB doei
Denken dat verhalen van Spatieloos verzonnen zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
verzonnen verhalen mogen in ONZ of KLB doei
Ik ben prof dr aanstellerquote:Op maandag 28 december 2015 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het waren maar woorden, toch geen foto, stel je niet zo aan.
quote:Op maandag 28 december 2015 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]vond clay laatste paar seizoenen echt een mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof ik wel ja, begin ik dit seizoen ook te vinden.quote:Op maandag 28 december 2015 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond clay laatste paar seizoenen echt een mongool
overval een winkel dan zet ik wel trquote:Op maandag 28 december 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zijn die mods dan! Ik moet even wat illegaals doen dan zijn ze er direct maar bij een tr niet.
......quote:Op maandag 28 december 2015 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
overval een winkel dan zet ik wel tr
Dilara Jr meetenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom 4 januari? Waarom utrecht?
player Tjackaquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga kauaigod meeten 4 jan
Ga je mee
Ik wil jou ook meeten
mehquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik deze. Zelfs mijn sig aangepast
Krijgen dove mensen geen schoonmaker van de gemeente?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:00 schreef Etsu het volgende:
Ik moet echt vaker m'n oven schoonmaken. Teringjantje.
Jawel, maar de schoonmaakster begreep me niet dus moest t zelf doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijgen dove mensen geen schoonmaker van de gemeente?
Ze hebben een dove schoonmaakster aan je toegewezen? Lekker handig zegquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, maar de schoonmaakster begreep me niet dus moest t zelf doen
Nee, anders begreep ze m'n gebaren wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben een dove schoonmaakster aan je toegewezen? Lekker handig zeg
Takkewijfquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, anders begreep ze m'n gebaren wel.
Maar doven kunnen over het algemeen niet praten, dus is de schoonmaakster weggegaan
En ik lig nog op bedquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:41 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gourmetset weggebracht, boodschappen gedaan, nieuwe messenset gehaald met die zegeltjesactie, vuilnis buiten gezet, stofgezogen en oven schoongemaakt.
Wat een topochtend.
kom er aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:42 schreef Etsu het volgende:
Nu wachten op m'n begeleider tot die m'n ontbijt fixt.
Kan dat tegenwoordig ook al, mensen die een begeleiding nodig hebben, begeleider laten worden?quote:
Ik stuur Paxcon op je afquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig ook al, mensen die een begeleiding nodig hebben, begeleider laten worden?
Zelf weten maar ik kan jou Opso geven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dankje etsu, je hebt je kansen nu verspeeld; )
Dat kan jij echt niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelf weten maar ik kan jou Opso geven.
Ik ga meteen mijn haar blonderenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso komt gourmetten en er is nog een stoel vrij
De stoelen gaan intussen wel als warme broodjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso komt gourmetten en er is nog een stoel vrij
Hehe jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:58 schreef Sked het volgende:
[..]
De stoelen gaan intussen wel als warme broodjes
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hehe ja4 die al zeker komen, 1 nog niet en 1 moet ik nog vragen.
Rooster?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:59 schreef Etsu het volgende:
Blonde jongetjes
Opso en ik kunnen vast wel een rooster samenstellen
Wie ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hehe ja4 die al zeker komen, 1 nog niet en 1 moet ik nog vragen.
jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb jij ook zoveel zin om te gourmetten?
ja wie jou op welke tijd mag nemenquote:
wat ken je mij ook zo goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wie jou op welke tijd mag nemen
ly xquote:
wanneer kan je?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen op mannenjacht
oh ja ik ook welquote:
hee sof weet je nog die ene ex van mij, waar jij en VA toen nog om moesten lachen. Ze is nu moeder en getrouwdquote:
Hoelang is het geleden dat jullie exen zijn van elkaar? Misschien maar even informeren van wie dat kind isquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hee sof weet je nog die ene ex van mij, waar jij en VA toen nog om moesten lachen. Ze is nu moeder en getrouwd![]()
![]()
juni 2014 dus neequote:Op dinsdag 29 december 2015 11:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat jullie exen zijn van elkaar? Misschien maar even informeren van wie dat kind is
Arme baby.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:24 schreef Etsu het volgende:
Ik ken ook zo'n huppelkutje van 17, nu 8 maanden zwanger en verloofd
Die gast is nog jonger dan ik
ongv hetzelfde als die ex dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
En gekapt met school en de vader heeft mbo2 ofzo.
Dit wordt echt een fantastische toekomst
je kon mij ook vragen weet jequote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee gek ik zocht alleen wat om te batsen toentertijd
sadnessquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee gek ik zocht alleen wat om te batsen toentertijd
Ik hoop wel dat je tegenover mij komt zitten, zodat we kunnen voetjevrijenquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter bespreken tijdens het gourmetten denk ik
Dat klinkt toch wel interessantquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je tegenover mij komt zitten, zodat we kunnen voetjevrijen
jij bent pas gek in je piemelquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent echt gek in je hoofd als je dat niet normaal vindt
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver, houd je een beetje koest, toto!
Hou je eens in, tijgerquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen slecht woord over m'n piemel, of ik pak in je kontje
paxcon neemt in zijn eentje al 6 stoelen inquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn er nog wel genoeg stoelen, wie komen er wel niet allemaal
Doe eens liefquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
paxcon neemt in zijn eentje al 6 stoelen in
Toto gaat op het balkon zitten, dus komt goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn er nog wel genoeg stoelen, wie komen er wel niet allemaal
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toto gaat op het balkon zitten, dus komt goed
Dan breekt sked z'n schootquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil op jouw schoot terwijl je op skeds schoot zit.
SCHOOTTRIOOOO
Ik denk dat ik dan wel dermate oncomfortabel zit dat ik gevoerd moet wordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil op jouw schoot terwijl je op skeds schoot zit.
SCHOOTTRIOOOO
DAT WIL IK DOENquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel dermate oncomfortabel zit dat ik gevoerd moet worden
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef Sked het volgende:
Ik heb trouwens wel één voorwaarde: geen karaoke
Maar daar draait de hele avond omquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef Sked het volgende:
Als we om 12:00 gaan gourmetten ben ik 's avonds waarschijnlijk wel dronken genoeg om mee te doen aan karaokequote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Etsu het volgende:
Mijn excuses, middag want voor Opso gaan we om 12:00 gourmetten
Goed puntquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef Sked het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk. Zowat al jouw exen waren ook wel tokkievolk allemaalquote:
omdat ie nooit lacht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Etsu het volgende:
Waarom duren jouw relaties nooit lang, Toot?
Altijd blijven lachenquote:
quote:
Als ik mezelf maar accepteerquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
bi's worden minder snel geaccepteerd dan je denkt hoor
Wie zijn 'de anderen'?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:05 schreef Etsu het volgende:
als de anderen jou niet kunnen accepteren, waarom zou jij jezelf wel kunnen accepteren?
wijze raad van opa etsu
Bitchquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Etsu het volgende:
Mijn excuses, middag want voor Opso gaan we om 12:00 gourmetten
Die accepteren mij wel. Ze uiten het alleen in nare reacties en bansquote:
Ik zit ook weer dicht tegen een ban aan, mn laatste 4 negatieve notes zijn van hem en komen door dit topic.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die accepteren mij wel. Ze uiten het alleen in nare reacties en bans
Dit klinkt niet erg logischquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die accepteren mij wel. Ze uiten het alleen in nare reacties en bans
Dat wordt je eerste sinds lange tijd danquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit ook weer dicht tegen een ban aan, mn laatste 4 negatieve notes zijn van hem en komen door dit topic.
Zo praat je niet over Sked.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
Ah, mijn trouwe viervoeter is er ook weer.
Dit is nou precies waar tong80 het over heeftquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo praat je niet over Sked.
Ik vind dat je hiervoor jezelf moet noten. Dit is nog erger dan jouw vreemde uitspatting laatst.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo praat je niet over Sked.
Ik vind ook wel eens watquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je hiervoor jezelf moet noten. Dit is nog erger dan jouw vreemde uitspatting laatst.
ik ben wel blij dat ik niet gelijk met jullie ga andersquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je net op de verkeerde dagen naar (Noord)Ierland gaat
[..]
Alles goed?
Ik moet bekennen dat die geruchten kloppenquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij ook erg van gourmetten houdt?
goed verhaalquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Vakantie, vakantie!al moet ik werken
Ik vier gewoon vakantie.
*schuldgevoel*
Zo maar sporten
Erg jammer dat je er zo over denkt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ik niet gelijk met jullie ga anders
En stiekem wil je ook biertjes klappen tochquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat die geruchten kloppen
sorryquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg jammer dat je er zo over denkt.
doe maar nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik stuur 'm binnenkort in voor 'n wedstrijd voor korte verhalen
Daarvoor doe ik allesquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En stiekem wil je ook biertjes klappen toch
Ik ben nu in een dichterlijke stemming, ik zeg niet voor wie of voor wat maar het heeft met een topic op FOK! te maken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Met jou ook alles goed?
als ik dan een verslag van jou krijg over kauaigodinquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan het herstellen door verslag uit te brengen van de hoogtepunten van Belfast voor mij
Dat kan altijd. Echt een godin inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik dan een verslag van jou krijg over kauaigodin
spannendquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan altijd. Echt een godin inderdaad
Ga je het ook op de achterkant van je treinticket schrijven?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu in een dichterlijke stemming, ik zeg niet voor wie of voor wat maar het heeft met een topic op FOK! te maken.
#zouverleidenquote:
Ik ben vandaag thuis dus deze keer ga ik toch voor mijn laptopquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je het ook op de achterkant van je treinticket schrijven?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je stoppen mijn naam zo openbaar te gooien gr gr
Ik hoor ook nooit wat op FOK!.quote:
Hhhahahahhhquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:41 schreef Etsu het volgende:
Dus alle FOK!kers zijn doof?
Ik wist wel dat ik hier thuis hoorde
deel je wel picsquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:50 schreef Etsu het volgende:
vertel eens wat leuks jongens.
ik wacht tot die vriendinnen komen, mn huis is al drie keer schoongemaakt
pics van je vriendinnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:50 schreef Etsu het volgende:
vertel eens wat leuks jongens.
ik wacht tot die vriendinnen komen, mn huis is al drie keer schoongemaakt
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pics van je vriendinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |