SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Opsonisatie op 28-12-2015 23:01:54 ]
is ze dat nu wel dan?quote:Op maandag 28 december 2015 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet meer knap :/
Eerst pak je mijn lapo, dan mijn originele titel en vervolgens typ je je eigen KUTTITEL (SORRY DAT IK HET ZEG) ook nog eens fout.quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst pak je mijn lapo, dan mijn originele titel en vervolgens typ je je eigen KUTTITEL (SORRY DAT IK HET ZEG) ook nog eens fout.
Ik herhaal de OPquote:Op maandag 28 december 2015 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst pak je mijn lapo, dan mijn originele titel en vervolgens typ je je eigen KUTTITEL (SORRY DAT IK HET ZEG) ook nog eens fout.
haha, madquote:Op maandag 28 december 2015 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hierom was JNG beter, toen was dat niet toegestaan en was er elke keer fittiequote:Op maandag 28 december 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik herhaal de OP
" GEEN GEZEIK KAPEN IS TOEGESTAAN "
Kusjes
Die regel had ik aangepast als ik gewoon netjes mijn topic had mogen toe-eigenen. Maar het zal allemaal wel weer, ik ga wel gewoon in foetushouding ergens uithuilen en dat zal je leren.quote:Op maandag 28 december 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik herhaal de OP
" GEEN GEZEIK KAPEN IS TOEGESTAAN "
Kusjes
kapen in jng was puur genotquote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hierom was JNG beter, toen was dat niet toegestaan en was er elke keer fittie
Genieten van fitties, wat voor een tokkie ben je danquote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hierom was JNG beter, toen was dat niet toegestaan en was er elke keer fittie
Gelukkig heb ik geen gevoelens anders ging ik meejankenquote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die regel had ik aangepast als ik gewoon netjes mijn topic had mogen toe-eigenen. Maar het zal allemaal wel weer, ik ga wel gewoon in foetushouding ergens uithuilen en dat zal je leren.
Dat is toch grappig, mensen die zichzelf heel serieus nemen op een internetforum.quote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Genieten van fitties, wat voor een tokkie ben je dan
Jammer.quote:Op maandag 28 december 2015 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar nu laat ik alles groeien.
Anders gewoon onder water huilen, zie je er niks van. Is veel makkelijker ontkennen.quote:Op maandag 28 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen gevoelens anders ging ik meejanken
GRTDOPJW bekt ook niet zo lekker, nu is de titel lekker compact.quote:Op maandag 28 december 2015 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het wel komisch dat deze SC van GRTDOPJW naar GRTD is veranderd omdat al de JNGers die ineens massaal kwamen niet echt werk hadden.
Oh jawel maar ik vond het bij juist wel grappig staan een snor.quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De ninja in mij was niet snel genoeg.
Fml.
Ja ik vond het ook leuk staan. Maar de keuze om te scheren was niet op schoonheid gebaseerd, maar slechts op entertainment en niet meer te hoeven scheren want ik ben lui.quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jawel maar ik vond het bij juist wel grappig staan een snor.
Ik zag hem en toen las ik het nog eens en toen was het zo van, oh ik zal het wel verkeerd hebben gelezenquote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De ninja in mij was niet snel genoeg.
Fml.
Jij bent dan ook een vrouw, bij jou zou dat niet staanquote:Op maandag 28 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben niet zo van de schnors en baarts
quote:Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En ik maar denken dat rusnak een user was.
jaquote:Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaHeb jij alles al gezien van SoA? *ik dus niet*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Rusnak is duidelijk homo, jammurrquote:Op maandag 28 december 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Met albert rusnak wil ik echt trouwen en babies maken en alles doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |