Zal de opening van VIII wel zijn. Luke keek verbaasd, boos en uiterst treurig toen hij haar zag.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als Rey inderdaad een jedi is (of jedi-leerling) en haar geheugen is gewist dan hoop ik dat ze dit verhaal laten zien met flashbacks.
Mitochondriën zijn iets geheel anders, die zorgen ervoor dat jij en ik kunnen leven.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:03 schreef Noordsestern het volgende:
En die mito-chondrians.. of hoe ze ook maar heten, daar heb ik niet zo heel veel mee
Sowieso zal die exposé komen, ze zouden het echter ook kunnen vertellen in plaats van het te laten zien met flashbacks. Ik denk dat het mooier is als je flashbacks gebruikt. Van mijn part mag de film rustig een uur langer duren als dat nodig is. Daar is niets mis mee, laat de film maar 'ouderwets' 3 uur lang duren, als Cameron dat aandurfde met Titanic dan moet dat voor Star Wars toch zeker kunnen?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zal de opening van VIII wel zijn. Luke keek verbaasd, boos en uiterst treurig toen hij haar zag.
Het gaat mij niet zo zeer om welke kant sterker is, maar over het verschil in talent in individuen. Die vervolgens voor goed of slecht kunnen kiezen. Ik vraag me af of Palpatine sterker of minder sterk is dan de Skywalkers ..quote:Op woensdag 30 december 2015 16:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het goede en het kwade houden elkaar toch in balans? In dat geval zouden ze steeds ongeveer even sterk moeten zijn?
Luke vroeg op een gegeven moment aan Yoda of dat de duistere kant van de force sterker is, Yoda antwoordde dat die verleidelijker is, niet sterker.
Inderdaad. Ik vermoed ook dat hij het was die haar geheugen gewist heeft. Daarom baalt hij als ze voor hem staat. Zijn plan om zijn kleine meid buiten al deze ellende te houden is duidelijk mislukt.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zal de opening van VIII wel zijn. Luke keek verbaasd, boos en uiterst treurig toen hij haar zag.
Da’s de grap dan ook. Vond het wel heel erg op elkaar lijkenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mitochondriën zijn iets geheel anders, die zorgen ervoor dat jij en ik kunnen leven.
Simpel gezegd zorgen die ervoor dat met gebruik van zuurstof energie uit voedingsstoffen wordt gehaald en wordt opgeslagen in stofjes die veel lagere hoeveelheden energie bevatten (ATP en ADP) die allerlei energiekostende reacties in jouw lichaam mogelijk maken.
Show, not tellquote:Op woensdag 30 december 2015 16:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sowieso zal die exposé komen, ze zouden het echter ook kunnen vertellen in plaats van het te laten zien met flashbacks. Ik denk dat het mooier is als je flashbacks gebruikt.
Verbaasd niet, bedroefd eerder, maar zou het kunnen dat Luke zich op Planeet Aarde heeft verschanst of?!quote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
treurig zei ik toch ook?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Verbaasd niet, bedroefd eerder, maar zou het kunnen dat Luke zich op Planeet Aarde heeft verschanst?!
Ik zie een hele flauwe HBO spinoff serie waarin Jedi figuren dan in New York wonen en hun Jedi-powers combineren met alle neurotische New Yorker dingen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Verbaasd niet, bedroefd eerder, maar zou het kunnen dat Luke zich op Planeet Aarde heeft verschanst of?!
Waarom niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
treurig zei ik toch ook?
en nee.
Ik hoorde overigens dat ze sowieso al met een Han Solo spin-off bezig zijn, maar dat terzijde, sowieso zou Star Wars toch in ons verleden afspelen, dus denk ik niet dat de mensheid al echt aanwezig is op Planeet Aarde maar het zou episch zijn als ze gaan suggereren dat door het vervolg van deze films de toekomst van de Mensheid wordt bepaald op Aarde, dat wij een speciale Jedi-missie zijn, maar dat is even mijn fantasie misschienquote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik zie een hele flauwe HBO spinoff serie waarin Jedi figuren dan in New York wonen en hun Jedi-powers combineren met alle neurotische New Yorker dingen.
De spin-off van Han Solo wordt na Episode VIII opgenomen. Staat gepland voor 2018 ergens.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik hoorde overigens dat ze sowieso al met een Han Solo spin-off bezig zijn, maar dat terzijde, sowieso zou Star Wars toch in ons verleden afspelen, dus denk ik niet dat de mensheid al echt aanwezig is op Planeet Aarde maar het zou episch zijn als ze gaan suggereren dat door het vervolg van deze films de toekomst van de Mensheid wordt bepaald op Aarde, dat wij een speciale Jedi-missie zijn, maar dat is even mijn fantasie misschien![]()
.
Dat hebben ze met de Alien films gedaan.. Vond ik persoonlijk een beetje flauw. Denk dat dat niet gaat gebeuren...quote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik hoorde overigens dat ze sowieso al met een Han Solo spin-off bezig zijn, maar dat terzijde, sowieso zou Star Wars toch in ons verleden afspelen, dus denk ik niet dat de mensheid al echt aanwezig is op Planeet Aarde maar het zou episch zijn als ze gaan suggereren dat door het vervolg van deze films de toekomst van de Mensheid wordt bepaald op Aarde, dat wij een speciale Jedi-missie zijn, maar dat is even mijn fantasie misschien![]()
.
Met Ford of een andere acteur, moet wel bijna he, iemand anders.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De spin-off van Han Solo wordt na Episode VIII opgenomen. Staat gepland voor 2018 ergens.
Die loopt ook nog, komt komend jaar toch ook een film van, als vervolg op Prometheus of iets in die richting.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:00 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Dat hebben ze met de Alien films gedaan.. Vond ik persoonlijk een beetje flauw. Denk dat dat niet gaat gebeuren...
Mindfuck.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan speelt het zich niet meer af in "a Galaxy far, far away"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
En hij wordt dan in de gaten gehouden door Will Smith en Tommy Lee Jones. Elk half jaar komen ze langs in een klein rubberbootje, kijken of alles nog goed gaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Verbaasd niet, bedroefd eerder, maar zou het kunnen dat Luke zich op Planeet Aarde heeft verschanst of?!
Zit ook al in Battlestar Galactica.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
.
En een twist in Space: Above & Beyondquote:Op woensdag 30 december 2015 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zit ook al in Battlestar Galactica.
Is een van de aantrekkelijke aspecten van Star Wars niet dat de mensheid er niet een rol in speelt maar dat het in een galaxy (en tijd) far far away plaatsvindt? Begrijp me niet verkeerd, ik vind Star Trek, Mass Effect en SG-1 ook geweldig, ik vind BG intrigerend (nooit alles van gezien) maar Star Wars onderscheidt zich o.a. omdat ze de mensheid, de aarde, onze geschiedenis etc. als context loslaten.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
.
Dat zou een partijtje aids zijn. En gaan ze niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
.
Laat ze dan ook een spinoff maken die de periode tussen III en VII invult.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De spin-off van Han Solo wordt na Episode VIII opgenomen. Staat gepland voor 2018 ergens.
Ook een aardige film.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:01 schreef Slaro het volgende:
[..]
Die loopt ook nog, komt komend jaar toch ook een film van, als vervolg op Prometheus of iets in die richting.
De periode tussen 3 en 7 zijn toch gewoon de sequels?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laat ze dan ook een spinoff maken die de periode tussen III en VII invult.
[..]
Ook een aardige film.
Sorry, ik was even op een andere manier chronologisch aan het handelen (derde en zevende film).quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De periode tussen 3 en 7 zijn toch gewoon de sequels?
Ik denk wel meer dan 1. Maar daar gaan ze natuurlijk ook helemaal mee los met de boeken, comics, cartoons etc.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sorry, ik was even op een andere manier chronologisch aan het handelen (derde en zevende film).
Ik bedoel natuurlijk de periode tussen VI en VII.
De Jedi's winnen, het keizerrijk is verslagen en ineens is het 30 jaar later (omdat de acteurs zoveel ouder zijn geworden), is Leia een generaal van de rebellen terwijl Luke zich heeft teruggetrokken en er met Rey, Han's zoon en Han, Leia en Luke van alles is gebeurd. Daar kan je toch wel een aardige film over maken, lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |