John Boyega werd hem ook de wacht aangezet, als hij niet Amerikaans sprak tijdens een auditie dat hij ook geen kans maakte op de rol.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef RvLaak het volgende:
Maar het is toch niet zo dat die neger is gekozen vanwege zijn acteren? Toch gewoon vanwege het feit dat het een neger is??? Net zoals dat wijf, die maar moet gaan koken of zo... Allemaal policor gezeik. Vuig links kut hollywood....
[/racisme/seksisme modus]
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:42 schreef KingRadler het volgende:
[..]
John Boyega werd hem ook de wacht aangezet, als hij niet Amerikaans sprak tijdens een auditie dat hij ook geen kans maakte op de rol.
dan zal de moeder van Rey van Coruscant kunnen komen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic ook al idd.
Zijn een paar Jedi die een brits accent hebben, maar het zijn voornamelijk de (voormalige) Imperial werelden die dat accent hebben.
Of Dromund Kaas.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:45 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dan zal de moeder van Rey van Coruscant kunnen komen.
http://www.vox.com/2015/12/23/10657798/rey-english-accent
Nog maar te zwijgen over het (nagenoeg totaal) afwezige karakterontwikkeling in IV, welke dan weer wel als echte SW film gezien wordtquote:Op woensdag 30 december 2015 11:32 schreef dolfg het volgende:
Grappig dat veel mensen uitgekristalliseerde karakters willen.
Ren moet vanaf seconde 0 een bas ass zijn anders is ie ongeloofwaardig.
Dat iemand op een t-splitsing in zijn carrière staat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Ren moet nog een paar films mee, dus er is nog ruimte zat om hem slechter dan slecht te laten worden.
De onvoorspelbaarheid van zijn karakter maakt hem vele malen interessanter dan de 1-dimensionale figuren die dit soort films zo vaak domineren.
Was dan ook een aannamequote:En dat ze voor deze film meer Engelse acteurs uitkiezen ivm de opnames in de UK komt ook een beetje vergezocht over.
De woestijnopnames waren in Abu Dhabi, de sneeuwopnames in IJsland. Maar er zijn in TFA maar weinig IJslandse en Abu Dhabiranen (ofzo) te vinden volgens mij.
Ik betwijfel trouwens dat Kylo Ren volledig voor de dark side zal gaan en gewoon zal sneuvelen als antagonist, die keert volgens mij nog terug naar de light side.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:32 schreef dolfg het volgende:
Grappig dat veel mensen uitgekristalliseerde karakters willen.
Ren moet vanaf seconde 0 een bas ass zijn anders is ie ongeloofwaardig.
Dat iemand op een t-splitsing in zijn carrière staat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Ren moet nog een paar films mee, dus er is nog ruimte zat om hem slechter dan slecht te laten worden.
De onvoorspelbaarheid van zijn karakter maakt hem vele malen interessanter dan de 1-dimensionale figuren die dit soort films zo vaak domineren.
Hij heeft, als we de speculaties van de flashback/forward aannemen, zelf vele padawans van Luke vermoord. Welke motivatie zou hij hebben om naar de goede kant te gaan bij het sterven van zijn oude leraar? Hij heeft z'n eigen vader vermoord... Zijn oom lijkt me dan ook niet echt een emotionele motivatie.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik betwijfel trouwens dat Kylo Ren volledig voor de dark side zal gaan en gewoon zal sneuvelen als antagonist, die keert volgens mij nog terug naar de light side.
Hopelijk dan niet à la Vader door zich op het laatste moment op te offeren, maar als iemand die moet proberen omgaan met wat hij gedaan heeft en door iedereen met een flinke dosis afkeer en/of wantrouwen wordt behandeld. Op het einde van deel 8 sterft Luke in duel met Snoke, waarna Ben zich afkeert van de dark side en moet samenwerken met Rey (al dan niet zijn nicht) om Snoke te verslaan, want alleen kunnen ze 't niet. Zoiets.
We weten niet wat er gebeurd is tijdens zijn opleiding door Luke. Misschien had hij daar wel een stevige band mee, iets wat hij duidelijk niet had met zijn vader en mogelijk ook niet met zijn moeder. Uiteindelijk hadden die blijkbaar iets van "Shit, al die force shit, dat is te moeilijk voor ons, hier kunnen we niet mee omgaan. Hier, Luke, los ons probleem eens op, wij hebben zelf betere dingen te doen."quote:Op woensdag 30 december 2015 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft, als we de speculaties van de flashback/forward aannemen, zelf vele padawans van Luke vermoord. Welke motivatie zou hij hebben om naar de goede kant te gaan bij het sterven van zijn oude leraar? Hij heeft z'n eigen vader vermoord... Zijn oom lijkt me dan ook niet echt een emotionele motivatie.
Zijn moeder daarentegen...
Ik hoop het niet. Te cliché en past totaal niet binnen SW... Ik vind de Force-flashes eigenlijk al op het randje.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:10 schreef KingRadler het volgende:
Verwachten jullie Flashbacks in nieuwe Star Wars?
Dan bedoel ik mee zonder gebruik te maken van The Force.
Dat ze terug in de tijd gaan.
Tja, die Ben heeft het iig niet echt getroffen met z'n familie...quote:Op woensdag 30 december 2015 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
We weten niet wat er gebeurd is tijdens zijn opleiding door Luke. Misschien had hij daar wel een stevige band mee, iets wat hij duidelijk niet had met zijn vader en mogelijk ook niet met zijn moeder. Uiteindelijk hadden die blijkbaar iets van "Shit, al die force shit, dat is te moeilijk voor ons, hier kunnen we niet mee omgaan. Hier, Luke, los ons probleem eens op, wij hebben zelf betere dingen te doen."
Maar goed, ik moet geen script schrijven, maakt me niet uit hoe ze 't regelen, het conflict van het personage lijkt me wel interessant.
Like hell no?!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij spreekt toch gewoon met een Brits accent in de film?
Daar kwam ik een paar minuten later ook achterquote:
Heb je de stukken tekst gelezen die ik eerder quotte uit het boek vd film?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef KingRadler het volgende:
kan een Jedi iemand brainwashen -zoals bij Rey- niet meer weet waar ze vandaan kwam.
zal terug lezen / thnxquote:Op woensdag 30 december 2015 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb je de stukken tekst gelezen die ik eerder quotte uit het boek vd film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door KingRadler op 30-12-2015 14:34:16 ]
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef KingRadler het volgende:
kan een Jedi iemand brainwashen -zoals bij Rey- niet meer weet waar ze vandaan kwam.
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef KingRadler het volgende:
Heb het gelezen.Een spoiler tag was gewenst... Ik ben net begonnen in het boek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef KingRadler het volgende:
Heb het gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
donequote:Op woensdag 30 december 2015 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een spoiler tag was gewenst... Ik ben net begonnen in het boek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |