In Bulgarije zijn ze buiten de traditionele woningen niet zo goed in huizen isoleren. Meestal niet erg, omdat het zelden koud is. Maar in de winter wil het soms wel flink koud worden.quote:
ga uit mn licht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'll be there where the sun don't shine
Over Warren Beauty gaat dat liedje las ik een paar weken geledenquote:
quote:
Carla Gugino.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zat een mooie vrouw in de videoclip. Even googlen wie het was.
Douchekop niet waterdicht genoeg dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Fretwork het volgende:
Godver, toetsenbord is ge-waterboard
Keri Russell. Lekker wijf was dat toenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zat een mooie vrouw in de videoclip. Even googlen wie het was.
dat is 1 van de geruchten... ze heeft er nogal wat afgewerkt in die tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Over Warren Beauty gaat dat liedje las ik een paar weken geleden
Pas op dat je zelf niet verdrinktquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
WAT?! Verdronken Vlinder 47 plaatsen gezakt? Ik ga even ergens huilen.
Die is inderdaad niet mis.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carla Gugino.
Goed bewaard gebleven.
Aparte schoonheidquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carla Gugino.
Goed bewaard gebleven.
ik had te veel inkopen gedaan dus heb net ff biefstuk met broccoli gegeten als lunchquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken als lunch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |