dat was Love Lettersquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand waarbij het leuk is om gebak met dreigbrieven te bezorgen.
Ow als ze een beetje doorposten, is het topic klaar voordat je er erg in hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat ik mijn spelfout een halve seconde te laat zag door de nieuwe topic stress
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Save a Prayer of Reflex natuurlijk.
Ja oke, maar een reden om niet te gaan douchen...quote:
deze staat er niet meer in, nee?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen staat er niet meer in, geloof ik.
Kansloosquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Random Lucky Letters verhaal.
Ik heb me er een keer voor opgegeven, mocht ik meedoen aan de voorselectie. Je kreeg eerst een lijst met vragen en puzzels. Daar viel 80% van de kandidaten af.
Ik mocht wel door en de laatste ronde moest je gewoon in de kring een praatje houden waarin werd gekeken of je leuk over zou komen op TV. Daar viel ik op af.
Je had beter de eerste ronde af kunnen vallen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me er een keer voor opgegeven, mocht ik meedoen aan de voorselectie. Je kreeg eerst een lijst met vragen en puzzels. Daar viel 80% van de kandidaten af.
Ik mocht wel door en de laatste ronde moest je gewoon in de kring een praatje houden waarin werd gekeken of je leuk over zou komen op TV. Daar viel ik op af.
En toen registreerde je je op FOK!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Hij schijnt te werken aan een nieuw project, samen met Joost Zwagerman.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Goeie zanger is dit, jammer dat je de laatste tijd niks meer van hem hoort.
Ze bestaan nog op een Di-Rect achtige wijze, na een auditieprogrammaquote:
Getipt door Henk?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij schijnt te werken aan een nieuw project, samen met Joost Zwagerman.
Hier kom je best ok over hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gewoon muziek aan in de douche, mis ik niets van de muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja oke, maar een reden om niet te gaan douchen...
Nou dat lijkt me sterk want Joost Zwagerman is laatst overleden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij schijnt te werken aan een nieuw project, samen met Joost Zwagerman.
Dus toch uit elkaar getrokken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze bestaan nog op een Di-Rect achtige wijze, na een auditieprogramma
Gewoon een compliment eigenlijk. Je zult er maar wel bijhoren zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Waar hangt ie tegenwoordig uit dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Goeie zanger is dit, jammer dat je de laatste tijd niks meer van hem hoort.
Het zat er al wel een beetje in ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen registreerde je je op FOK!
Goed idee, al wacht ik nog 5 minutenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon muziek aan in de douche, mis ik niets van de muziek.
Is je mening over Victor nog aangetast?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |