Geen Wolf, geen Rio die hoger staan? Hoe treurig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit de hoogste notering van Duran Duran is is onbegrijpelijk.
Kinderen voor Kinderen staat er niet meer in, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 kijken met Stichting Martijn was ook een fraaie geweest
Ik mag hopen dat je je aan mag melden en in de tussentijd even Beel en Geluid museum inkan (erg leuk) en misschien nog als klapvee mag dienen bij Boggle en Lucky Letters (niet leuk).quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, kom vooral. Het is druk en gesellie!!!twitter:BeeldenGeluid twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 12:34:28Om 12:30 is de wachttijd voor het #top2000cafe 4,5-5 uur.... Druk en gezellig! reageer retweet
Welke maakt meer aanspraak?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit de hoogste notering van Duran Duran is is onbegrijpelijk.
Lucky Letters, leuke quiz was dat. Wie presenteerde dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je je aan mag melden en in de tussentijd even Beel en Geluid museum inkan (erg leuk) en misschien nog als klapvee mag dienen bij Boggle en Lucky Letters (niet leuk).
intellect is wat anders dan intelligentie. Het eerste helpt wel bij het tweede.quote:
Omdat ik mijn spelfout een halve seconde te laat zag door de nieuwe topic stressquote:
Vledderquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lucky Letters, leuke quiz was dat. Wie presenteerde dat ook alweer?
Victor Reinierquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand waarbij het leuk is om gebak met dreigbrieven te bezorgen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Save a Prayer of Reflex natuurlijk.quote:
Oh ja Save a Prayer ben ik wel mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Save a Prayer of Reflex natuurlijk.
dat was Love Lettersquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand waarbij het leuk is om gebak met dreigbrieven te bezorgen.
Ow als ze een beetje doorposten, is het topic klaar voordat je er erg in hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat ik mijn spelfout een halve seconde te laat zag door de nieuwe topic stress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |