Dat is die al toch? Al weet die het niet zelf.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:07 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat Keith Richards nou eens dood?
Die is al jaren geleden overleden, maar gaat stug door met optredenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ie stiekem al 50 jaar dood is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:07 schreef Mani89 het volgende:
hadden groots in de wereld kunnen zijn...quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
Nits sowieso een goede NL band!
Onsterfelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:07 schreef Mani89 het volgende:
Ja dat is altijd afwachten hoe ze klinken na zoveel jaar. The Who was wel nog steeds briljant livequote:Op dinsdag 29 december 2015 12:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb ze nog samen gezien in Arena, 'old friends' tour. Maar van het nachtegaal stemmetje van Garfunkel was weinig over. Dat werd nog een beetje gecompenseerd door de 'natuurlijke' galm van de Arena, maar om nou te zeggen dat het daar beter van werd....![]()
Al met al niet hoog op het lijstje van concerten waar ik bij was.
Dit inderdaad. Supersister hoort echt in de lijst thuis.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:09 schreef Ferdo het volgende:
Wel jammer idd dat Supersister er niet meer bij is
Top10 allemaal Stonesquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Onsterfelijk.
Mocht hij sterven dan liefst kort voor het stemmen voor de Top 2000 eraan komt.
Ik zeik helemaal niet op Lemmy hoor. Maar het is natuurlijk ook niet bepaald het drama dat mensen ervan makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]zeiken op Lemmy moest je maar doen toen ie nog leefde.
Één van de laatste echte rock 'n roll personificaties. Een baas en een cultuuricoon
Cool.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mount_Scenery
Oja natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De Cauberg natuurlijk, zou jij toch moeten weten
Net als Liesbeth List dus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie stiekem al 50 jaar dood is.
Ik ben bij een aantal concerten van ex crew van Zappa geweest. Zo'n beetje allemaal bejaard, maar ze spelen nog steeds de sterren van de hemel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dat is altijd afwachten hoe ze klinken na zoveel jaar. The Who was wel nog steeds briljant live
Net als the Nits trouwens
Men maakt er toch ook helemaal heen drama van? Gewoon wat RIPjes hier en daar. Maak daar zelf geen drama vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niet op Lemmy hoor. Maar het is natuurlijk ook niet bepaald het drama dat mensen ervan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |