Hij kon er ook niets aan doen, hij kreeg verkeerde adviezenquote:Op maandag 28 december 2015 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah ik had de OP al onder ctrl plak
Maar ik ga naar een Coldplay concert...dus niemand doet nog wat met mijn mening.quote:
Muzikaal redelijk, maar dan begint Chris te zingen :xquote:Op maandag 28 december 2015 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is geen dertien in een dozijn Coldplay nummer. Hooguit elf in een dozijn, en daardood best te behappen.
Nee, maar ook jij moet toegeven dat dit voor Coldplay-begrippen wel heel dramatisch is. Al word ik altijd moe van die geforceerde Coldplay-haat.quote:
Ik vind twaalf in een dozijn al teveel CPquote:Op maandag 28 december 2015 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is geen dertien in een dozijn Coldplay nummer. Hooguit elf in een dozijn, en daardood best te behappen.
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik ga naar een Coldplay concert...dus niemand doet nog wat met mijn mening.
Jawel, maar dat is een stukkie langzamer.quote:
Niet geforceerd hoor. Het komt heel natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar ook jij moet toegeven dat dit voor Coldplay-begrippen wel heel dramatisch is. Al word ik altijd moe van die geforceerde Coldplay-haat.
Wij luisteren en huiverenquote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik ga naar een Coldplay concert...dus niemand doet nog wat met mijn mening.
ja van muziekliefhebbers kun je geen hoogstandjes verwachten natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kon er ook niets aan doen, hij kreeg verkeerde adviezen
Oeh gezelligquote:
Yellow is mooi en Trouble.. ja dat hele eerste album, maar daarna.....quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar ook jij moet toegeven dat dit voor Coldplay-begrippen wel heel dramatisch is. Al word ik altijd moe van die geforceerde Coldplay-haat.
Ik vind alles van Coldplay tot en met X & Y op zijn minst goed. Dus ik kan het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen muziekliefhebber ben?quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja van muziekliefhebbers kun je geen hoogstandjes verwachten natuurlijk
ach, ik ga naar concerten van Robs favoriet dus eigenlijk ben ik ook al afgeschrevenquote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch nogal snel, er zijn weinig voortuigen die de geluidsbarriere kunnen doorbreken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is een stukkie langzamer.
Op AROBTTH staan ook nog wel wat pareltjes hoorquote:Op maandag 28 december 2015 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yellow is mooi en Trouble.. ja dat hele eerste album, maar daarna.....
dat zijnde?quote:Op maandag 28 december 2015 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach, ik ga naar concerten van Robs favoriet dus eigenlijk ben ik ook al afgeschreven
Klinkt alsof er een paniek situatie was en er een engel kwam die iedereen redde..quote:Op maandag 28 december 2015 21:13 schreef Bugno het volgende:
"De Top 2000 en het mysterie van de haperende OP"
Klinkt als een jongensboek
zo kun je het ook draaien iddquote:Op maandag 28 december 2015 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen muziekliefhebber ben?
Precies dit, alleen 902quote:Op maandag 28 december 2015 21:01 schreef essnhills het volgende:
911 Happy New Year ABBA 1980![]()
![]()
910 Speed Of Sound Coldplay 2005![]()
909 Binnen Marco Borsato 1999![]()
![]()
908 Do They Know It's Christmas Band Aid 1984![]()
907 Tom Traubert's Blues Tom Waits 1976![]()
906 Promises Of No Man's Land Blaudzun 2014![]()
905 Budapest George Ezra 2014![]()
904 Flink Zijn Robert Long 1977
903 Mensch Herbert Grönemeyer 2004![]()
902 Can't Hold Us Macklemore & Ryan Lewis 2012![]()
901 Rebel Rebel David Bowie 1974![]()
900 De Peel In Brand Rowwen Hèze 2005
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |