Ik heb het gisteren gedaan en idd toen ging het zwaar lastig.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef Droathoah het volgende:
Ben ik de enige wij wie het stemmen moeizaam gaat?
iPhone?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gedaan en idd toen ging het zwaar lastig.
Vloek niet zo!quote:
quote:Beste Wie is de Mol? app-spelers,
Het zal jullie vast niet zijn ontgaan; er is ons vorige week een flinke Mollenstreek geleverd! De app van Wie is de Mol? was zaterdag slecht bereikbaar waardoor vele van jullie je punten niet konden inzetten of niet konden inloggen op de app.
Door de half miljoen downloads van de app werd de belasting op onze servers te hoog en waren we zaterdagavond slecht, of zelfs niet bereikbaar. We willen hiervoor onze excuses aanbieden, maar jullie tegelijkertijd ook bedanken voor jullie enthousiasme.
Deze week is er hard gewerkt om alle bugs en hostingperikelen op te lossen en we hebben goed nieuws; de update is per direct beschikbaar! Download de update in de App Store of Play Store zodat je je punten voor de komende uitzending kunt inzetten. Omdat er vorige aflevering geen afvaller was, en je door de storing misschien niet kon inzetten, hebben we besloten dat iedereen begint met 200 punten. De 100 punten krijg je van ons cadeau!!
Kleine waarschuwing: met een half miljoen mensen die hun scoren willen bekijken zou het na de uitzending van zaterdag wel eens druk kunnen zijn. Blijf kalm en probeer het later op de avond gewoon nog een keer.
Veel speel- en kijkplezier.
Het Wie is de Mol? team.
Donequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:29 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, geen probleem! DM je naam ff naar mij.
Durf ik eigenlijk niet met zekerheid te zeggen. Ik zorg altijd dat ik het voor 20:25 heb gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:34 schreef -Ciske- het volgende:
Domme vraag wellicht, maar als ik het goed begrijp kun je je punteninzet dus nog wijzigen gedurende de uitzending van aflevering 2, tot vlak voor het executie moment?
Ooohja, zie bij de speluitleg idd dat ze zeggen "Je kunt jouw inzet gedurende de hele week, tot de executie in de volgende uitzending nog wijzigen, zie ook de aftelklok bij het spel en in het overzicht."quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:36 schreef -Ciske- het volgende:
Ik heb ze ook al ingestuurd, maar de klok loopt nog > een uur...
Prettig om evt. nog te kunnen wijzigen n.a.v. de inhoud van aflevering 2. Zou wel logisch zijn dat dat kan.
Dat is ook mijn grootste angst elke keerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ok kut ik lig eruit, ik zat all-in op Airen
sorry guys, dit is wel slecht voor de poule, niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste angst elke keer.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Dat heb ik geleerd van vorig jaar; nooit all-in gaanquote:
Hoe snel was je er vorig jaar dan uit? Wel 1e keer dat ik met de app meespeel..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik geleerd van vorig jaar; nooit all-in gaan
Pff dat weet ik niet meer. Had altijd 2 of 3 geselecteerd en weet nog wel dat Margriet daar vaak tussenzat, maar in het begin is dat zoals altijd eigenlijk gewoon een gokje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe snel was je er vorig jaar dan uit?
Nou, hopelijk komt iemand van FOK! ver. Uiteraard gaan we verder zoeken naar de mol.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pff dat weet ik niet meer. Had altijd 2 of 3 geselecteerd en weet nog wel dat Margriet daar vaak tussenzat, maar in het begin is dat zoals altijd eigenlijk gewoon een gokje.
Het jaar daarvoor met Susan deden ze het anders, dat was zoals in de OP die vragen "wie is de mol" "wie is de winnaar" "wie is de afvaller". Sinds vorig jaar doen ze alleen maar dat je gewoon moet stemmen op wie er door gaat. Maar uiteindelijk krijg je volgens mij wel extra punten als je op de daadwerkelijke mol hebt gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |