Ja, door Droathoah:quote:
Volgens mij moeten we hem dan allemaal maar onze username op de app DM'en zodat hij ons uit kan nodigen, geloof niet dat er een andere manier isquote:Op zondag 27 december 2015 16:18 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een poule gemaakt genaamd: FOK
Klopt. Mochten er meer mensen mee willen doen. DM je username en ik zorg dat je in de app FOK! poule komt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, door Droathoah:
[..]
Volgens mij moeten we hem dan allemaal maar onze username op de app DM'en zodat hij ons uit kan nodigen, geloof niet dat er een andere manier is
Hij neemt dat overigens wel op zich, discreet met de ontvangen usernames omgaan en hij nodigt je dan uit voor de poule in de app.
Ja ik weet ook niet wat ze er verder precies mee willen doen, maar voor nu hoef je iig alleen maar je eventuele verdenkingen te selecteren (op de persoon/personen stemmen waarvan je denkt dat ze nog een aflevering langer mee gaan, als je stemt op iemand die eruit gaat ben je je punten kwijt).quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:35 schreef svann het volgende:
Die vragen komen ook in de app?
Ik zie nu alleen die draaischijf met kandidaten.
We hebben nog 4 dagen te tijd toch? Of moet je sowieso voor de uitzending al stemmen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat ze er verder precies mee willen doen, maar voor nu hoef je iig alleen maar je eventuele verdenkingen te selecteren (op de persoon/personen stemmen waarvan je denkt dat ze nog een aflevering langer mee gaan, als je stemt op iemand die eruit gaat ben je je punten kwijt).
Je moet je eerste keuze al voor de uitzending maken, volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:56 schreef Droathoah het volgende:
[..]
We hebben nog 4 dagen te tijd toch? Of moet je sowieso voor de uitzending al stemmen?
Ja, je moet elke keer voor de uitzending stemmen. Als je meldingen aan hebt staan geeft 'ie ook een pushbericht dat je 'm nog moet invullen/dat de aflevering bijna begint. Maar je hebt nu dus idd nog 4 dagen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:56 schreef Droathoah het volgende:
[..]
We hebben nog 4 dagen te tijd toch? Of moet je sowieso voor de uitzending al stemmen?
Ik ook. Maar ben er sowieso niet heel goed in, vorig jaar als laatste geëindigd in ons groepje. Maar ach boeiendquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:57 schreef Moira. het volgende:
Ik heb voor de eerste ronde maar gewoon even random wat ingevuld, in de hoop dat die personen er volgende week nog in zitten
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:19 schreef Tjacka het volgende:
ik kijk het programma niet maar wil wel mee doen
ik heet ilovedilaraquote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Benieuwd op hoe veel punten je uit komt dan
ik heb nog liever seks met een dooie geitquote:Op donderdag 31 december 2015 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon meekijken dit seizoen en verliefd worden op WIDM
Noooh, was/is er ook een iOS-versie van?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:25 schreef svann het volgende:
Ene Pepijn van 202projects is bezig de Molboekje-app (Playstore) te updaten.
Je kon er per aflevering of per kandidaat van alles over bijvoorbeeld geld en jokers in invullen.
Ik zie dat de eerste filmpjes van dit jaar er nu ingezet zijn.
De kandidaten moet hij duidelijk nog updaten.
Ik zet het icoontje alvast naast dat van dit spel.
Vorig jaar vond ik de app wel handig, dus mailde ik of we dit seizoen nog iets konden verwachten.
Zal wel niet, het lijkt me een hobby-project.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:11 schreef Moira. het volgende:
Noooh, was/is er ook een iOS-versie van?
Inloggen lukt nog net maar de cijfertjes wegzetten kost erg veel moeite.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Ligt de app er bij jullie ook uit op het moment? Interne error bij het inloggen.
dat was vorig seizoen alle afleveringen. Dat schijnt het enige te zijn dat we hoeven te doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem.. op dit moment alleen nog maar punten verdelen toch? Of zie ik iets over het hoofd?
neen, alleen je profielfoto, welke je in de app nog kunt aanpassen (geloof ik)quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:28 schreef jcdragon het volgende:
Ik doe dit jaar voor het eerst mee. Zien andere mensen jouw email of facebookprofiel?
okquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
neen, alleen je profielfoto, welke je in de app nog kunt aanpassen (geloof ik)
Paar keer proberen. Na een keer of vier een error zat ik er in. Toen bij het opslaan nog een error, maar het gaat nu goed geloof ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Ligt de app er bij jullie ook uit op het moment? Interne error bij het inloggen.
Zoals ik het begreep komen er na iedere aflevering drie extra vragen voor extra punten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was vorig seizoen alle afleveringen. Dat schijnt het enige te zijn dat we hoeven te doen
Tenzij ze nu nog iets veranderen, maar tot nu toe is het dezelfde app.
En ook DM verzonden.
De app lijkt een beetje kapot. Volgens mij omdat database-sessies niet worden gesloten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:37 schreef klabbakus het volgende:
krijg me maar niet ingelogd in de app, lukte van de week nog wel
ik twijfel of hij mijn wijziging in de verdenkingen heeft opgeslagen....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:40 schreef jcdragon het volgende:
Het heeft gelukkig wel mijn verdenkingen opgeslagen..
Ik kom er helemaal niet meer in![]()
![]()
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 19:31:39Er kunnen wat (inlog)problemen zijn met de #widm app. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om het op te lossen! Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Ik merk hetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:51 schreef iBenny het volgende:
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 19:31:39Er kunnen wat (inlog)problemen zijn met de #widm app. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om het op te lossen! Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Ik ook.....ik kijk m nu ook niet maar morgenquote:
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 22:02:21De #widm app is 500.000 keer gedownload. Helaas konden onze servers dit niet aan... Excuses! Het puntenaantal blijft voor iedereen gelijk. reageer retweet
dan heb je nu het minste punten...quote:
ik kan me herinneren dat elke keer vlak voor het aflopen van de stemtijd de app vast liepquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:32 schreef sneakydesert het volgende:
Vorig jaar deed de app bij de 1e aflevering ook zo kut als ik het me kan herinneren. Volgende week beter.
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.quote:
owww dat is wel dom eigenlijk heel stiekem, maar wel mooi voor jou natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.
Iedereen gaat lastminute stemmen. Dus voor volgende week eerder stemmen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat elke keer vlak voor het aflopen van de stemtijd de app vast liep
Ik zie nu dat ik wel 200 punten heb omdat de verdachte mollen nog in het spel zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.
Voor wat ik gezien heb in de stand in een andere poule heeft iedereen verdubbeling gekregen. Daar was er iemand die geen punten heeft in kunnen zetten.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb voor de eerste uitzending 100 punten verdeeld en nu dus 200 punten. Maar hier zijn wat collega's die er niet in konden op zaterdag. En dus niet konden verdelen. Maar die hebben nu dus nog steeds 100 punten. Wordt dat ook nog rechtgetrokken? Omdat het twitterbericht zegt dat alles gelijk blijft. Maar nu hebben sommige dus 200 punten en andere 100?
Vorig jaar hadden we echt een mini groepje (samen met Mono en nog 2 volgens mij)quote:Op maandag 4 januari 2016 15:43 schreef Moira. het volgende:
Wat een opkomstIk ben benieuwd hoe de puntenstand er tegen het eind van het seizoen uit ziet
Haha klopt jaquote:Op maandag 4 januari 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we echt een mini groepje (samen met Mono en nog 2 volgens mij)
Ja, maar heb je al ontdekt wie ik op de poule ben?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ah mijn (user)naamgenootje doet ook mee
Nog niet gekekenquote:Op maandag 4 januari 2016 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar heb je al ontdekt wie ik op de poule ben?
Ik gok dat jij À..89 bent ;-)
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet gekekenZal zo eens kijken. En klopt dat ben ik.
Haha. Nee? Heb jij geen beeld van mij?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even snel gekeken, nee daar kom ik nooit achter
Ik heb het gisteren gedaan en idd toen ging het zwaar lastig.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef Droathoah het volgende:
Ben ik de enige wij wie het stemmen moeizaam gaat?
iPhone?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gedaan en idd toen ging het zwaar lastig.
Vloek niet zo!quote:
quote:Beste Wie is de Mol? app-spelers,
Het zal jullie vast niet zijn ontgaan; er is ons vorige week een flinke Mollenstreek geleverd! De app van Wie is de Mol? was zaterdag slecht bereikbaar waardoor vele van jullie je punten niet konden inzetten of niet konden inloggen op de app.
Door de half miljoen downloads van de app werd de belasting op onze servers te hoog en waren we zaterdagavond slecht, of zelfs niet bereikbaar. We willen hiervoor onze excuses aanbieden, maar jullie tegelijkertijd ook bedanken voor jullie enthousiasme.
Deze week is er hard gewerkt om alle bugs en hostingperikelen op te lossen en we hebben goed nieuws; de update is per direct beschikbaar! Download de update in de App Store of Play Store zodat je je punten voor de komende uitzending kunt inzetten. Omdat er vorige aflevering geen afvaller was, en je door de storing misschien niet kon inzetten, hebben we besloten dat iedereen begint met 200 punten. De 100 punten krijg je van ons cadeau!!
Kleine waarschuwing: met een half miljoen mensen die hun scoren willen bekijken zou het na de uitzending van zaterdag wel eens druk kunnen zijn. Blijf kalm en probeer het later op de avond gewoon nog een keer.
Veel speel- en kijkplezier.
Het Wie is de Mol? team.
Donequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:29 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, geen probleem! DM je naam ff naar mij.
Durf ik eigenlijk niet met zekerheid te zeggen. Ik zorg altijd dat ik het voor 20:25 heb gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:34 schreef -Ciske- het volgende:
Domme vraag wellicht, maar als ik het goed begrijp kun je je punteninzet dus nog wijzigen gedurende de uitzending van aflevering 2, tot vlak voor het executie moment?
Ooohja, zie bij de speluitleg idd dat ze zeggen "Je kunt jouw inzet gedurende de hele week, tot de executie in de volgende uitzending nog wijzigen, zie ook de aftelklok bij het spel en in het overzicht."quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:36 schreef -Ciske- het volgende:
Ik heb ze ook al ingestuurd, maar de klok loopt nog > een uur...
Prettig om evt. nog te kunnen wijzigen n.a.v. de inhoud van aflevering 2. Zou wel logisch zijn dat dat kan.
Dat is ook mijn grootste angst elke keerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ok kut ik lig eruit, ik zat all-in op Airen
sorry guys, dit is wel slecht voor de poule, niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste angst elke keer.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Dat heb ik geleerd van vorig jaar; nooit all-in gaanquote:
Hoe snel was je er vorig jaar dan uit? Wel 1e keer dat ik met de app meespeel..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik geleerd van vorig jaar; nooit all-in gaan
Pff dat weet ik niet meer. Had altijd 2 of 3 geselecteerd en weet nog wel dat Margriet daar vaak tussenzat, maar in het begin is dat zoals altijd eigenlijk gewoon een gokje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe snel was je er vorig jaar dan uit?
Nou, hopelijk komt iemand van FOK! ver. Uiteraard gaan we verder zoeken naar de mol.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pff dat weet ik niet meer. Had altijd 2 of 3 geselecteerd en weet nog wel dat Margriet daar vaak tussenzat, maar in het begin is dat zoals altijd eigenlijk gewoon een gokje.
Het jaar daarvoor met Susan deden ze het anders, dat was zoals in de OP die vragen "wie is de mol" "wie is de winnaar" "wie is de afvaller". Sinds vorig jaar doen ze alleen maar dat je gewoon moet stemmen op wie er door gaat. Maar uiteindelijk krijg je volgens mij wel extra punten als je op de daadwerkelijke mol hebt gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |