Voor wat ik gezien heb in de stand in een andere poule heeft iedereen verdubbeling gekregen. Daar was er iemand die geen punten heeft in kunnen zetten.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb voor de eerste uitzending 100 punten verdeeld en nu dus 200 punten. Maar hier zijn wat collega's die er niet in konden op zaterdag. En dus niet konden verdelen. Maar die hebben nu dus nog steeds 100 punten. Wordt dat ook nog rechtgetrokken? Omdat het twitterbericht zegt dat alles gelijk blijft. Maar nu hebben sommige dus 200 punten en andere 100?
Vorig jaar hadden we echt een mini groepje (samen met Mono en nog 2 volgens mij)quote:Op maandag 4 januari 2016 15:43 schreef Moira. het volgende:
Wat een opkomstIk ben benieuwd hoe de puntenstand er tegen het eind van het seizoen uit ziet
Haha klopt jaquote:Op maandag 4 januari 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we echt een mini groepje (samen met Mono en nog 2 volgens mij)
Ja, maar heb je al ontdekt wie ik op de poule ben?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ah mijn (user)naamgenootje doet ook mee
Nog niet gekekenquote:Op maandag 4 januari 2016 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar heb je al ontdekt wie ik op de poule ben?
Ik gok dat jij À..89 bent ;-)
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet gekekenZal zo eens kijken. En klopt dat ben ik.
Haha. Nee? Heb jij geen beeld van mij?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even snel gekeken, nee daar kom ik nooit achter
Ik heb het gisteren gedaan en idd toen ging het zwaar lastig.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef Droathoah het volgende:
Ben ik de enige wij wie het stemmen moeizaam gaat?
iPhone?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gedaan en idd toen ging het zwaar lastig.
Vloek niet zo!quote:
quote:Beste Wie is de Mol? app-spelers,
Het zal jullie vast niet zijn ontgaan; er is ons vorige week een flinke Mollenstreek geleverd! De app van Wie is de Mol? was zaterdag slecht bereikbaar waardoor vele van jullie je punten niet konden inzetten of niet konden inloggen op de app.
Door de half miljoen downloads van de app werd de belasting op onze servers te hoog en waren we zaterdagavond slecht, of zelfs niet bereikbaar. We willen hiervoor onze excuses aanbieden, maar jullie tegelijkertijd ook bedanken voor jullie enthousiasme.
Deze week is er hard gewerkt om alle bugs en hostingperikelen op te lossen en we hebben goed nieuws; de update is per direct beschikbaar! Download de update in de App Store of Play Store zodat je je punten voor de komende uitzending kunt inzetten. Omdat er vorige aflevering geen afvaller was, en je door de storing misschien niet kon inzetten, hebben we besloten dat iedereen begint met 200 punten. De 100 punten krijg je van ons cadeau!!
Kleine waarschuwing: met een half miljoen mensen die hun scoren willen bekijken zou het na de uitzending van zaterdag wel eens druk kunnen zijn. Blijf kalm en probeer het later op de avond gewoon nog een keer.
Veel speel- en kijkplezier.
Het Wie is de Mol? team.
Donequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:29 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, geen probleem! DM je naam ff naar mij.
Durf ik eigenlijk niet met zekerheid te zeggen. Ik zorg altijd dat ik het voor 20:25 heb gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:34 schreef -Ciske- het volgende:
Domme vraag wellicht, maar als ik het goed begrijp kun je je punteninzet dus nog wijzigen gedurende de uitzending van aflevering 2, tot vlak voor het executie moment?
Ooohja, zie bij de speluitleg idd dat ze zeggen "Je kunt jouw inzet gedurende de hele week, tot de executie in de volgende uitzending nog wijzigen, zie ook de aftelklok bij het spel en in het overzicht."quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:36 schreef -Ciske- het volgende:
Ik heb ze ook al ingestuurd, maar de klok loopt nog > een uur...
Prettig om evt. nog te kunnen wijzigen n.a.v. de inhoud van aflevering 2. Zou wel logisch zijn dat dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |