twitter:Carlijnniesink twitterde op zondag 10-01-2016 om 15:34:24Dit 👌🏻 gebaar wees vorig jaar de mol aan. Art gebruikte het voor de laagste pot ooit.. En wat doet Klaas #widm https://t.co/347bUomFpK reageer retweet
Maat dat betekent dus ook dat hun tekst gestript wasquote:Op zondag 10 januari 2016 12:59 schreef opreis het volgende:
Ik vind ook dat de woorden waarmee afgesloten wordt ook niet de meeste typische woorden.
-Het spel is je legenda
-Dus denk contra
Voor mij zijn dat typisch woorden die gekozen worden omdat ze een bepaalde letter bevatten.
Dat sowieso.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maat dat betekent dus ook dat hun tekst gestript was
Ja dat lijkt me wel, ik denk dat zelfs oudmollen ook niet te horen krijgen wie de mol is, hoe minder het weten hoe beter. En volgens mij was (minimaal) 1 van die oudmollen toch ook bij moltalk en daar werd ook al gezegd dat ze niet wisten wie de mol was.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maat dat betekent dus ook dat hun tekst gestript was
Dat zou men na 2 afleveringen door hebben, en alle spanning uit het spel halen. Lijkt me dus eigenlijk niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:34 schreef amaranta het volgende:
Zou de volgorde van benoemen op de dam ook de volgorde zijn van afvallen (maar dan andersom?). Daar werd Airen als laatste gekozen, en zij viel als eerste af.
Ik dacht ook al huh waarom draaien ze het liedje van Narcos?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:54 schreef Partypoeper het volgende:
Wat ik opvallend vond was dat de soundtrack van de serie Narcos (Netflix-serie over drugshandel) werd gespeeld na de opdracht met de groepsfoto op de trappen.
Verwijzing naar Spuiten & Slikken en dus naar Tim wellicht?
Het zou op zich wel bij Wie Is De Mol passen om volgende week die lijn door te trekken en als dan iedereen het door heeft er weer van af te wijkenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zou men na 2 afleveringen door hebben, en alle spanning uit het spel halen. Lijkt me dus eigenlijk niet.
Dan zou (via een bepaalde enigzins logische volgorde) de volgende Rop of Taeke zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:34 schreef amaranta het volgende:
Zou de volgorde van benoemen op de dam ook de volgorde zijn van afvallen (maar dan andersom?). Daar werd Airen als laatste gekozen, en zij viel als eerste af.
Voor Airen werd Rop genoemd.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan zou (via een bepaalde enigzins logische volgorde) de volgende Rop of Taeke zijn.
cecile is de baas van harpers bazaarquote:Op zondag 10 januari 2016 19:16 schreef douche-eendje het volgende:
Gisteren was er vanaf 02:51 het nummer Black sands van Bonobo te horen. Een prachtig nummer met harp.
En Remy speelt Harp.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
cecile is de baas van harpers bazaar
En als je de letters husselt staat er prah. Niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:34 schreef Xummon het volgende:
en de andere kandidaten hebben ooit eens een harp gezien
Dit iddquote:Op zondag 10 januari 2016 16:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het leuke is natuurlijk dat ze zoveel ruis in een aflevering monteren, dat je niet meer weet wat wel en wat niet als hint is bedoeld.
De huidige mol mocht 3 oud-mollen bellen als hij/zij dat wilde. Het kan zijn dat hij/zij er maar eentje heeft gebeld ipv 3. Het lijkt me dat hij/zij er wel gewoon met 3 heeft gebeld, maar dat de oud-mollen die bij Moltalk zaten gewoon niet een van die 3 waren.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, ik denk dat zelfs oudmollen ook niet te horen krijgen wie de mol is, hoe minder het weten hoe beter. En volgens mij was (minimaal) 1 van die oudmollen toch ook bij moltalk en daar werd ook al gezegd dat ze niet wisten wie de mol was.
Ze zeiden dat er niet was gebeld. Maar aan de andere kant heeft de huidige mol wel een bespreking vooraf met oud-mollen gehad. Dus ja...quote:Op zondag 10 januari 2016 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
De huidige mol mocht 3 oud-mollen bellen als hij/zij dat wilde. Het kan zijn dat hij/zij er maar eentje heeft gebeld ipv 3. Het lijkt me dat hij/zij er wel gewoon met 3 heeft gebeld, maar dat de oud-mollen die bij Moltalk zaten gewoon niet een van die 3 waren.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=57333.0;attach=132943;imagequote:Op zondag 10 januari 2016 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
En weten jullie wie volgende week afvaller is nav muzikale aanwijzing ! Dat was eerst bij Radio2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |