Niet het halen hoor, maar het spul zelf.quote:Op maandag 28 december 2015 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Iedere vent loopt ooit tegen zo'n ervaring aan denk ik.
Dit was mijn eerste keer.
Nu weet ik zeker dat ik in een serieuze relatie zit
Die korten ze ieder jaar in.quote:Op maandag 28 december 2015 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
YES, een lang nummer van YesAl zullen ze het wel weer inkorten. Lange nummers
Ik heb ze liever warm op mijn bord.quote:Op maandag 28 december 2015 19:03 schreef Dven het volgende:
Allemaal doodgevroren asperges straks. RIP
Ja dat vermoeden had ik al gekregen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm ik heb toch meer met je sportkennis denk ik
quote:Op maandag 28 december 2015 19:03 schreef Max23 het volgende:
Vooruit ik zal mijn stemlijst eens posten
[ afbeelding ]
Is dat die Bløf-fan?quote:Op maandag 28 december 2015 19:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor Uccie
Een van de beste popliedjes van de laatste jaren. Gewoon wel de volledige versie.quote:Op maandag 28 december 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde Mirrors,mooi plaatje.
Peace had ongelijk.
Potje pesten en snel weer terug naar de topquote:Op maandag 28 december 2015 19:07 schreef peaceman het volgende:
Oh Lennon wil aandacht...
We moeten een spelletje doen
Mag ik eerlijk zijn?quote:Op maandag 28 december 2015 19:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al gekregen.
Hoewel ik wel moet zeggen dat ik die lijst in 5 minuten inelkaar heb geflanst. En er wel een nummer of 5 in staan waarvan ik spijt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |