Ja, maar dat geldt ook voor Coldplay en Dire Straitsquote:Op maandag 28 december 2015 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
Snow Patrol heeft één mooi lied. Waarom staan ze er vijf keer in?
Peaceman heeft gelijk.quote:Op maandag 28 december 2015 18:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het wel over Chasing Cars hebt?
Ik vind dit niet zo'n leuke post eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt ook voor Coldplay en Dire Straits
Watquote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat mensen achterlijke wezens zijn. En het wordt niet beter.quote:Op maandag 28 december 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom denken mensen die die aap inspreken dat we op die ongelofelijk onzinnige berichten zitten te wachten?
Ja hallo ik zit op de bank en luister Top 2000, ok hooiiiii.
Coldplay met Trouble en Dire Straits met Money for Nothing?quote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Vind ik bij zowel Coldplay en Dire Straits niet waar.quote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Bedankt. Spreek je dit ook ff in op de app?quote:Op maandag 28 december 2015 19:02 schreef Dven het volgende:
Eventjes snel naar de buurtsuper gelopen. Moest enkel een paar dingetjes (plus maandverband voor vriendin)hebben. Dus gewoon in m'n luie kloffie. Haar niet gedaan. Komt toch nooit volk buiten wat bejaarden die in de geburen wonen.
Lopen er af en een de meest mooie meiden binnen die me er als een zigeuner bij zien staan terwijl ik rondloop met maandverband![]()
![]()
:"(
dubbel "genaaid"quote:Op maandag 28 december 2015 19:02 schreef Dven het volgende:
Eventjes snel naar de buurtsuper gelopen. Moest enkel een paar dingetjes (plus maandverband voor vriendin)hebben. Dus gewoon in m'n luie kloffie. Haar niet gedaan. Komt toch nooit volk buiten wat bejaarden die in de geburen wonen.
Lopen er af en een de meest mooie meiden binnen die me er als een zigeuner bij zien staan terwijl ik rondloop met maandverband![]()
![]()
Ja berichten zoals 'Lig lekker op de Bahama's met een cocktail en jullie kunnen allemaal de klere krijgen' zenden ze dan weer niet uitquote:Op maandag 28 december 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom denken mensen die die aap inspreken dat we op die ongelofelijk onzinnige berichten zitten te wachten?
Ja hallo ik zit op de bank en luister Top 2000, ok hooiiiii.
Maandverbandquote:Op maandag 28 december 2015 19:02 schreef Dven het volgende:
![]()
Maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 28 december 2015 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Coldplay met Trouble en Dire Straits met Money for Nothing?
ik zeg niksquote:Op maandag 28 december 2015 19:03 schreef Max23 het volgende:
Vooruit ik zal mijn stemlijst eens posten
[ afbeelding ]
Iedere vent loopt ooit tegen zo'n ervaring aan denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |