Hierbij neem ik je stemrecht in.quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook op twee nummers van hun gestemd
Het had erger kunnen zijn als je drie minuten eerder was thuisgekomen. Dan had je The Script en Bryan Adams achter elkaar gehoord.quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef livelink het volgende:
Eindelijk weer thuis na een top2000-loze werkdag, krijg je Bryan Adams
Je zou zowat Blame Canada de lijst in willen stemmen?quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef livelink het volgende:
Nee, maar minstens even knuffelbaar als Do.quote:
quote:
ik zette de radio aan bij blofquote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef livelink het volgende:
te laag...quote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Bugno het volgende:
Crowded House
Hoe hoog staat Into Temptation? Al geweest?
Fall at your feet?quote:Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Meen je dat?
Into Temptation?
Better be home soon?
Better be home stond er niet eens in.quote:Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Meen je dat?
Into Temptation?
Better be home soon?
Zullen ze wel de singleversie van draaien, gok ik. Niet de acht-minuten-versie. Wel inderdaad een fijn nummer.quote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Meike26 het volgende:
Straks nummer 931 - Roundabout van Yes. Erg fijn vol nummer met van alles en nog wat. Goede herinnering aan keren dat ik auto van vader mocht lenen, Honda Prelude volgepropt met speakertjes rondom... En dan dat nummer![]()
Tegen beter weten in, ga ik die volgend jaar stemmen.quote:
1488quote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Bugno het volgende:
Crowded House
Hoe hoog staat Into Temptation? Al geweest?
IT al geweestquote:Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Meen je dat?
Into Temptation?
Better be home soon?
Heb je daar ook op gestemd? Ik ben benieuwd, want het lied zegt me weinigquote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Meike26 het volgende:
Straks nummer 931 - Roundabout van Yes. Erg fijn vol nummer met van alles en nog wat. Goede herinnering aan keren dat ik auto van vader mocht lenen, Honda Prelude volgepropt met speakertjes rondom... En dan dat nummer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |