Volledig schemaquote:Monday December 28
Afternoon Session (1pm-5pm)
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith v Van de Pas
Wade v Caven
Evening Session (7pm-11pm)
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson v Van der Voort
Van Gerwen v Van Barneveld
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Wel een serene rust in het topicquote:Op maandag 28 december 2015 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank Verhoeven is in paniek want vandaag geen Nederlander
Cringe.
quote:Op maandag 28 december 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Norris heeft alleenrecht op het vingertje.
Ja, daar word je blij van tegenwoordigquote:Op maandag 28 december 2015 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joh. We hadden ook Hamilton nu kunnen zien
Zie ik liever danquote:Op maandag 28 december 2015 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daar word je blij van tegenwoordig
G-darts klassement zeker.quote:Op maandag 28 december 2015 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dekker blijft aan kop in dubbelpercentageranking
[ afbeelding ]
Zeker voor Norris, met dat dubbelpercentage. Aan de andere kant wordt hij ook niet echt gepusht door Murnanquote:
Het zegt genoeg over de partij dat we "bijna 180" als postwaardig zienquote:
Inderdaad.quote:
Kut FOK.quote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
KutMurnan
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Voor Henk en Ingrid.quote:Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Deze Frank moet zijn muil leren houden
Hij kan wel "juichen" al komt dat ook niet bijster spectaculair overquote:Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Murnan soms problemen met spieren in zijn gezicht?
Zolang Man Utd maar verliest en Van Gaal maar oprot.quote:Op maandag 28 december 2015 15:07 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat is ook aids
wel leuke aids hopelijk
Genieten, dan zitten we minimaal tot 1 uur vannacht darts te kijkenquote:Op maandag 28 december 2015 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dit maar geen 4-3 wordt
THE HORROR
Ik geloof iets van 24quote:Op maandag 28 december 2015 15:22 schreef heywoodu het volgende:
Bunting gooit even ruim 108 gemiddeld in het speeddarten
Hoeveel pijlen had Chisnall eigenlijk?
Scorend was het best aardig. Veel 180's, paar mooie finishes. Alleen de dubbels waren kut. Al was de partij wel wat eenzijdig ja, Murnan kan er niet zoveel van.quote:Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schijtpot had allang afgelopen moeten zijn. NiksGenieten
Verbeterd.quote:Op maandag 28 december 2015 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Nor
Jenkins Webby
Suljovic
Lewis
Wright
Taylor
Dat is m voor vandaag
Lange file voor de Eftelingquote:Op maandag 28 december 2015 15:32 schreef Tagliano het volgende:
WAT
"Je merkt wat zo'n avondje doet met het land"![]()
![]()
Overstromingen?quote:Op maandag 28 december 2015 15:32 schreef Tagliano het volgende:
WAT
"Je merkt wat zo'n avondje doet met het land"![]()
![]()
Het ging over de Nederlanders die doorgingen, hele land meteen in extase natuurlijk ditdatquote:
De nieuwe Baxter.quote:Op maandag 28 december 2015 15:35 schreef Tagliano het volgende:
Al gooit Jenkins werkelijk waar geen deuk
TERRY JENKINS
Match Average
82.2
Check Out Percentage
... 0/1
Nog minder dan Newtonquote:Op maandag 28 december 2015 15:35 schreef Tagliano het volgende:
Al gooit Jenkins werkelijk waar geen deuk
TERRY JENKINS
Match Average
82.2
Check Out Percentage
... 0/1
Jenkins is niet zo goed vandaagquote:Op maandag 28 december 2015 15:41 schreef hafcfan het volgende:
Mijn 2 favoriete darters tegen elkaar. Genot
Hij doet dan ook weinig tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2015 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rust in vrede Terry
Die man is het helemaal kwijt
Het is nog een wonder eigenlijk dat hij zo hoog staat sinds hij zich volledig op zijn werk richt.quote:
Wel zonde, goede en leuke spelerquote:Op maandag 28 december 2015 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is nog een wonder eigenlijk dat hij zo hoog staat sinds hij zich volledig op zijn werk richt.
Als dit mijn twee favoriete darters waren dan zou ik nooit darten kijken.quote:Op maandag 28 december 2015 15:41 schreef hafcfan het volgende:
Mijn 2 favoriete darters tegen elkaar. Genot
quote:Op maandag 28 december 2015 15:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als dit mijn twee favoriete darters waren dan zou ik nooit darten kijken.
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wimderon rijdt zijn auto alvast in de berm.
GODVERDOMME.twitter:AdVoiceOver twitterde op maandag 28-12-2015 om 15:01:13Zometeen naar Hilversum. Even 'achter de schermen' kijken (en luisteren) bij RTL7 Darts! https://t.co/WGCThhHWOJ reageer retweet
Was niet grappig bedoeld, ik ben serieus.quote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Gooi jezelf weg 2 vriendelijke gasten man. Juich jij maar voor Febo
JAAquote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef Zipportal het volgende:
GODVERDOMME.twitter:AdVoiceOver twitterde op maandag 28-12-2015 om 15:01:13Zometeen naar Hilversum. Even 'achter de schermen' kijken (en luisteren) bij RTL7 Darts! https://t.co/WGCThhHWOJ reageer retweet
Co zit aan tafel? Kun je niks beters bedenken dan Co?quote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom?
De Nor heeft gewonnen, tafel met Koert, Co en Coat. Beter kan voorlopig niet.
Nou ja, Niels geeft commentaar. Maar je kunt niet alles hebben.
Ja ik ook. Gooi jezelf nou weg.quote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoeld, ik ben serieus.
Nee, die Frank is lekkerquote:Op maandag 28 december 2015 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zolang het maar bij kijken blijft.
quote:Op maandag 28 december 2015 15:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Iemand heeft niet dezelfde mening als mij en nu ben ik boos.![]()
Zielig ventje
Ik ook niet hoor. UK Open, Grand slam of Darts? Ik heb geen idee.quote:Op maandag 28 december 2015 15:56 schreef Tagliano het volgende:
De helft van de kijkers op dit moment heeft geen idee welke majors er verder zijn
Verder geen probleem hoor, vind het alleen bijzonder dat ze die poll dan nu doenquote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. UK Open, Grand slam of Darts? Ik heb geen idee.
HET KAN NOGquote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef kastanova het volgende:
Mijn god, wat heeft me bezield om mijn geld op Jenkins te zetten.
quote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef kastanova het volgende:
Mijn god, wat heeft me bezield om mijn geld op Jenkins te zetten.
Nee precies twee keer je inzet als hij wintquote:Op maandag 28 december 2015 15:59 schreef polderturk het volgende:
Van Gerwens Evens bij wedkantoor William Hill. Wil dat zeggen dat je er niks bin krijgt als je op van Gerwen wed?
Tegen Norris wordt genotquote:Op maandag 28 december 2015 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Webster gooit prima, het kan alleen iets beter op de dubbels
Hiet hetzelfde dat is kut jaquote:Op maandag 28 december 2015 16:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alweer twee darters voor wie ik juich tegen elkaar
Toen Raybar het ook bijzonder moeilijk had tegen Caven, aardig toernooitje was datquote:Op maandag 28 december 2015 16:13 schreef hafcfan het volgende:
Webster-Barney 2 jaar terug was echt genot
Was dat niet vorig jaar?quote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen Raybar het ook bijzonder moeilijk had tegen Caven, aardig toernooitje was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |