quote:
Mogge Pienjo en Laxusquote:
dit is wel het slechtste wat ze maakten...quote:Op maandag 28 december 2015 08:46 schreef Dven het volgende:
Lekkere plaat van een keiharde metalband
quote:
Een big log?quote:Op maandag 28 december 2015 08:49 schreef Nizno het volgende:
sjow de afwas is gedaan en tijdens more than words heb ik een mooi kunstwerkje op de wc gemaakt
een japanse puzzelquote:
Dat valt weer mee.quote:
ja ik ben een meisje...quote:
Faxquote:Op maandag 28 december 2015 08:49 schreef Nizno het volgende:
sjow de afwas is gedaan en tijdens more than words heb ik een mooi kunstwerkje op de wc gemaakt
nee gewoon met mn mobieltjequote:
Humor om te lachen.quote:
Ik doe dat altijd tijdens het nieuws, haal je gemakkelijk.quote:
Maar ik wil niet op tijd terug zijnquote:Op maandag 28 december 2015 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd tijdens het nieuws, haal je gemakkelijk.
Nou nou nou nou nouquote:Op maandag 28 december 2015 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die platen koopt, kan je beter meteen maar voor de trein springen...
ik vond het echt raar klinken op radio 2, even wennen.quote:
ik snap überhaupt niet dat er mensen zijn muziek goed vindenquote:Op maandag 28 december 2015 08:59 schreef peaceman het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat spinvis in de lijst doet
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op maandag 28 december 2015 09:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vond het echt raar klinken op radio 2, even wennen.
Morgenquote:Op maandag 28 december 2015 09:04 schreef WeezerButler het volgende:
Goeiemorgen deze morgen.
Lekker dagje op't werk luisteren voor de boeg
Hoe klinkt tenenkrommend?quote:Op maandag 28 december 2015 09:05 schreef NaturalScience het volgende:
"schathemeltjerijk".... dat is verdomme toch geen goed Nederlands! Het is "schatrijk" of (als je uit de biblebelt komt) "hemeltje rijk". Die samenvoeging klinkt gewoon zo tenenkrommend!!!
Je mag komen waar, wanneer en zoals jij zelf wilt...quote:Op maandag 28 december 2015 09:06 schreef Nizno het volgende:
sjow alles ingepakt. Mocht ik in de trein niet online komen zeg ik u allen tot vanavond
Geen steen? Had hem alleen nog niet gehoord!quote:Op maandag 28 december 2015 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |