Oh je drukt op dat notepadje profiel bewerken en dan staan er wat dingen waar je van alles kan aanvinken van wat je wil dat er wordt getoond op je FOBO, dus je vinkt favoriete FOK!er ook even aan. MAar hou control in als je losjes erop klikt reset hij alles dat is mij gebeurt.quote:Op maandag 28 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet ik weer helemaal uitzoeken hoe dat werkt verdomme
quote:Op maandag 28 december 2015 01:18 schreef Simterklaas het volgende:
Die banner moet wel net zo breed worden als de paint, anders kan mijn autisme het niet aan, hoor.
LOL!!quote:Op maandag 28 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Ik heb Geerd zijn PM's met tips uitgeprint
Bellen met samengeknepen billetjes, beetje hetzelfde hoe ik elke wedstrijd van Feyenoord kijkquote:Op maandag 28 december 2015 01:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zul je net zien moet je om 12.58 schijten![]()
![]()
Met de tips van Geerd heb je die fuckin baan gewoon te pakken man.quote:Op maandag 28 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Ik heb Geerd zijn PM's met tips uitgeprint
Gewoon schijtend op het toilet zitten man!quote:Op maandag 28 december 2015 01:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Bellen met samengeknepen billetjes, beetje hetzelfde hoe ik elke wedstrijd van Feyenoord kijk
Ja man die moet ik er bijhouden voor specifieke vragen over de functiequote:
Heb je je oom nog gebeld dan?quote:Op maandag 28 december 2015 01:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Bellen met samengeknepen billetjes, beetje hetzelfde hoe ik elke wedstrijd van Feyenoord kijk
Dan heb ik geen ontvangst meer op mijn 80 meter hoge zolderkamerquote:Op maandag 28 december 2015 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon schijtend op het toilet zitten man!
Aah die weet je nu wel toch ? Lees op de ns site nog even dat stukje, wacht zoek het wel even op voor jequote:Op maandag 28 december 2015 01:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja man die moet ik er bijhouden voor specifieke vragen over de functie
Nee, die vind ik een lul. Misschien doe ik het morgen nog maar denk het nietquote:
Vertel me trouwens alsjeblieft dat de machinist niet meer persé meester genoemd moet worden. Dat ga ik met moeite uit mijn strot krijgen hoorquote:Op maandag 28 december 2015 01:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah die weet je nu wel toch ? Lees op de ns site nog even dat stukje, wacht zoek het wel even op voor je
Zonder Geerd was ik niets en kon ik niets.quote:Op maandag 28 december 2015 01:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]VOOR GEERDS GLORIE!
![]()
Mooi gemaakt man... Geerd heeft je goed geïnspireerd.
Is toch lachen man.quote:Op maandag 28 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, die vind ik een lul. Misschien doe ik het morgen nog maar denk het niet
Godver sta ik straks de HC uit te hangen terwijl hij die trein rijdt
PROOST OP GEERDquote:Op maandag 28 december 2015 01:24 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zonder Geerd was ik niets en kon ik niets.
Geerd
Nee ik mag hem niet zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |