Ik kijk een film, lees af en toe meequote:Op maandag 28 december 2015 01:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt H0denpyl al dus ik probeer de volgende OP wel te pakken. Pas ik het ff aan
Geerd is alwetend en Geerd heeft het ten alle tijde bij het rechte eind.quote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
Die namen weg lijkt me een goed begin misschien wel
Oh ja wel tof dat hij dan nog gewoon helpt. Lijkt me wel baas man om een HC te zijn. Al die chickies zien en toch het allerdichtste bij God zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet een vast contract krijgen en dat gaat niet gebeuren. Dus beter helpt hij gewoon
Vergeet het salaris ook nietquote:Op maandag 28 december 2015 01:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ja wel tof dat hij dan nog gewoon helpt. Lijkt me wel baas man om een HC te zijn. Al die chickies zien en toch het allerdichtste bij God zijn.
Dat is waarom die weg moet, dat is waar alle ellende vandaan komt. Die titels waren vals, en ik reken het mezelf het meeste aan dat ik ermee begon.quote:Op maandag 28 december 2015 01:09 schreef renwan het volgende:
Ik ga mijn titel wel missen, ik ben er gewoon eerlijk over
quote:Op maandag 28 december 2015 01:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Geerd had het over de film The Revenant. Heb 'm dus net gekeken en een errug goede film. Dat is ook weer de kracht van Geerd!
Ben nog steeds een beetje trots op dat meesterwerkjequote:Op maandag 28 december 2015 01:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dingen hectisch waren.![]()
![]()
![]()
(Dank aan de maker hiervan die het maakte in Geerds Glorie!)
Doet hij vast graag, het is niet dat hij het zomaar voor 'iemand' doet.quote:Op maandag 28 december 2015 01:13 schreef renwan het volgende:
Nu moet M4rc0 weer een nieuwe banner maken, arme jongen
Vind ie wel leukquote:Op maandag 28 december 2015 01:13 schreef renwan het volgende:
Denk het wel, maar niemand wordt er verheerlijkt we zijn er allemaal in eer van Geerd. Die paint is een blik van hoe de hemel eruit ziet.quote:
Moet ik weer helemaal uitzoeken hoe dat werkt verdommequote:Op maandag 28 december 2015 01:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Oh en wie dat nog niet heeft gedaan vergeet Geerd niet als favo-FOK!er in je fobo te zetten.
Ik was al bezigquote:Op maandag 28 december 2015 01:13 schreef renwan het volgende:
Dat ging snelquote:Op maandag 28 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet ik weer helemaal uitzoeken hoe dat werkt verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |