Ik heb bijna ,meer dan 3000 posts in deze reeks zitten, ik vind het hier blijkbaar gezellig. En ik denk dat er 300 posts daarvan besteed zijn puur en alleen om de reeks in handen te houdenquote:Op maandag 28 december 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee maar we moeten toch serieus zijn om ervoor te zorgen dat de SC heel blijft. De SC was aan het bloeden we zijn de snelheid kwijt geraakt, we zijn de gezelligheid kwijt geraakt. Nu sta ik hier om het terug te halen, om te zeggen dat we te snel zijn gegaan. Veel te snel en we onszelf nu tegenkomen. Als jullie willen doorbaggeren zeg het en ik ben weg.
Geerd ik heb mijn gedachten hier neergezet, het is aan jou. Om te beslissen.quote:
Renwan, je mag er best wezen.quote:Op maandag 28 december 2015 01:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb bijna ,meer dan 3000 posts in deze reeks zitten, ik vind het hier blijkbaar gezellig. En ik denk dat er 300 posts daarvan besteed zijn puur en alleen om de reeks in handen te houden
Bespeur ik hier sarcasme?quote:Op maandag 28 december 2015 01:01 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Renwan, je mag er best wezen.
Zo, dat mocht ook wel eens gezegd worden.
Bedankt spuit 11.quote:Op maandag 28 december 2015 01:02 schreef deadprez het volgende:
jullie nemen dit wel erg serieus
passen jullie op voor sektevorming¿
Ik ben geheel oprecht renwan.quote:
kom niet stoer doenquote:
Ik waardeer je respect jegens mijn persoonquote:Op maandag 28 december 2015 01:03 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik ben geheel oprecht renwan.
Wanneer ik eenzaam ben kom ik in de Geer-SC en krijg ik een glimlach van oor tot oor wanneer ik jouw waardevolle posts kan lezen![]()
Het bier draagt hier ongetwijfeld ook aan mee
Je bent gewoon een toffe en goeie gozer, maar we zijn ook maar mensen en kunnen richting verliezen. Kijk naar wat we binnen hebben gehaald. Mensen die zich hier willen bijvoegen prima, maar mensen die al ergens bij zitten die gaan enkel kloten, dat moet je niet willen die moet je gewoon laten....quote:
wel grappig dat je me ook echt negeertquote:Op maandag 28 december 2015 01:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je bent gewoon een toffe en goeie gozer, maar we zijn ook maar mensen en kunnen richting verliezen. Kijk naar wat we binnen hebben gehaald. Mensen die zich hier willen bijvoegen prima, maar mensen die al ergens bij zitten die gaan enkel kloten, dat moet je niet willen die moet je gewoon laten....
Deze SC is voor zij die Geerd willen eren, en niet voor zij die biertjes willen drinken. Het liefst waas ik hier ook niet serieus, maar ik ben 2 dagen weg geweest uit de SC denkend over wat ik zou doen, en hoe ik het moest brengen. En nu doe ik het... Omdat ik dit niet kwijt wil raken, en ik zal moeten spreken. Zodat we straks de draad op kunnen pakken en terug kunnen naar vroeger. Toen we in deel 50 zaten en lol hadden.
Laat het zijn zoals het is, dat zijn mijn woorden.quote:Op maandag 28 december 2015 01:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je bent gewoon een toffe en goeie gozer, maar we zijn ook maar mensen en kunnen richting verliezen. Kijk naar wat we binnen hebben gehaald. Mensen die zich hier willen bijvoegen prima, maar mensen die al ergens bij zitten die gaan enkel kloten, dat moet je niet willen die moet je gewoon laten....
Deze SC is voor zij die Geerd willen eren, en niet voor zij die biertjes willen drinken. Het liefst waas ik hier ook niet serieus, maar ik ben 2 dagen weg geweest uit de SC denkend over wat ik zou doen, en hoe ik het moest brengen. En nu doe ik het... Omdat ik dit niet kwijt wil raken, en ik zal moeten spreken. Zodat we straks de draad op kunnen pakken en terug kunnen naar vroeger. Toen we in deel 50 zaten en lol hadden.
GEERD HEEFT GESPROKEN!quote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
Die namen weg lijkt me een goed begin misschien wel
Hier ben ik het mee eens. Laten we mensen niet een verleiding tot verheerlijking van andere onderdanen geven. Hier trekken we alleen maar tokkies aan die geilen op hoge rangen.quote:Op maandag 28 december 2015 01:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd ik heb mijn gedachten hier neergezet, het is aan jou. Om te beslissen.
Mijn voorstel is alle namen uit de lijst halen behalve jou. Een epos voor jou te schrijven die in de OP te zetten, alle namen weg, profeten weg, apostelen weg. Gewoon volgelingen, en dat we echt alleen jou eren.
Deze beeldenstorm is nodig. We moeten het zuiveren, want het moet ter eren van jou zijn. En we hebben toch geen zin om steeds gekaapt te worden etc, dus die kapers moeten gewoon genegeerd worden.
sneeuw-leeuw radicaliseert uit de hand andersquote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik concludeer slechts dat die angst al veelvuldig geopperd en ontkracht is.
Ja man ik ook, heb van mijn manager een lijst gekregen met meest gestelde vragen tijdens sollicitaties en alles. Die ga ik morgenvroeg even bestuderen en antwoorden voorbereidenquote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
Renwan !! Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden vanmiddag !!!
Ik ook, hoop echt dat hij HC gaat worden! HC het beroep dat God koos, dan zit je echt niet verkeerd als je dat kiest. Chillen in de eerste klas, Geerd ik ga tot je bidden dat Renwan die baan mag krijgen!quote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
Renwan !! Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden vanmiddag !!!
Je manager vind het niet erg als je weggaat?quote:Op maandag 28 december 2015 01:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja man ik ook, heb van mijn manager een lijst gekregen met meest gestelde vragen tijdens sollicitaties en alles. Die ga ik morgenvroeg even bestuderen en antwoorden voorbereiden
Volgens mij slaapt H0denpyl al dus ik probeer de volgende OP wel te pakken. Pas ik het ff aanquote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
Die namen weg lijkt me een goed begin misschien wel
Moet een vast contract krijgen en dat gaat niet gebeuren. Dus beter helpt hij gewoonquote:Op maandag 28 december 2015 01:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je manager vind het niet erg als je weggaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |