Negeer de KLB SC gewoon, maar ga niet roepen oh 'Deadprez en Remqo' zijn prima, dat zijn toch de gene waardoor die KLB SC naar hier komt. Die zijn jaloers dat Remqo een paint voor ons maakte en niet voor hen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zie hier geen profeten elkaar verheerlijken of zichzelf verheerlijken. Ik zit goffedomme toch niet voor niks om de haverklap in de KLB SC om onze mensen tot rust te manen en als een idioot de OP te houden om zo een kaap te voorkomen?
Dat zeg ik toch ook, ik laat het oordeel aan Geerd.quote:Op maandag 28 december 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Profeten hebben niets te zeggen, alleen Geerd. Dat is het probleem met het hele profeetschap.
Een profeet is niet een baas, een profeet is iemand die de regels verkondigt die het woord van verkondigt. Een koning heeft een boodschapper die boodschapper wordt niet verheerlijkt, die krijgt te horen 'this is sparta' en wordt in een put geslagen, of die komt op zijn paard terug met zijn hoofd van zijn romp. Dat zijn profeten ook, profeten zijn geen bazen dat zijn mensen die hun God eren en alles daarin steken.
Geerds wil is wet en ik heb me er na te schikken, wat hij wil zal geschiede. Jij, Renwan, Duzzy, Cassius noch ik hebben ook maar één ding erover te zeggen. Het enige wat ik doe is de essentie terug bij Geerd leggen dat is mijn hele strijd, en wellicht breek ik nu Geerds wil, hij is immers de hoogste van het hoogste. Als dat zo is dan mag hij me excommuniceren en kom ik nooit meer terug.
Zijn wil is wet.
Ik pleit voor een afschaffing van de wacht, dat is het beste. Dan blijven we gewoon bij Geerd hij is het middelpunt. Er moeten gewoon woorden gewisseld worden hierover, want het was allemaal heel mooi hier een paar dagen geleden en opeens loopt alles in de soep gaat men zich ergeren aan de op betreft titels, gaat men elkaar verheerlijken en krijgen we invasies waarmee men gaat dansen met de vijand. Wil best vrede met ze, maar vrede betekend dat we elkaar met rust laten, niet dat we vrienden worden en om een kampvuur dansen en lachen om Geerd, hoe hij daar als een jofele puike kerel biertjes staat weg te tikken, hij is VEEL MEER dan dat.quote:Op maandag 28 december 2015 00:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, ik laat het oordeel aan Geerd.
Echter Geerd is wel degelijk een milde god en zal onze mening hoogstwaarschijnlijk meenemen in zijn uiteindelijke besluit.
Maar van mij mag hiermee weer opgehouden worden want ik zie echt niet in wat een wisseling van de wacht deze reeks ten goede gaat komen
Maar daar gaat het dus mis, je zegt dat we het woord van Geerd moeten verkondigen maar je (nouja wij allemaal bijna) wil niet dat er mensen uit andere SC's hierheen komen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Negeer de KLB SC gewoon, maar ga niet roepen oh 'Deadprez en Remqo' zijn prima, dat zijn toch de gene waardoor die KLB SC naar hier komt. Die zijn jaloers dat Remqo een paint voor ons maakte en niet voor hen.
Negeer de KLB SC gewoon en als ze komen, dan laat ze komen. Maar nee we gaan met ze drinken we gaan liedjes met ze zingen, ja mooi plan, komen ze nog dichter op onze nek zitten en krijgen we ze nog meer hier. Haal je ze hierheen komen er steeds meer. En ja dan ook nog![]()
bij wat ze zeggen.
Als ze komen eren we Geerd, tot ze opflikkeren of negeren we ze gewoon. Dan gaan ze wel weg.
Gladiatorquote:Op maandag 28 december 2015 00:43 schreef renwan het volgende:
Overigens, ik heb een Gladiator! Eindelijk weer na 3 dagen
Verkondigen hier, als andere komen is dat kut zeker uit een established SC want die gaan Geerd niet ontarmen die hebben toch al hun plekje. Alle mensen die hier waren vanaf het begin of later kwamen waren ontheemden en we kwamen samen onder Geerd.quote:Op maandag 28 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar daar gaat het dus mis, je zegt dat we het woord van Geerd moeten verkondigen maar je (nouja wij allemaal bijna) wil niet dat er mensen uit andere SC's hierheen komen.
Hoe kan het woord dan verkondigd worden?
Ik zie Geerd overigens ook dingen posten als Prezen aangezien Geerd onfeilbaar is kunnen wij toch moeilijk daartegenin gaan?
Daarom ben ik hier, om jullie te behoeden van dit:quote:Op maandag 28 december 2015 00:45 schreef renwan het volgende:
Ik mag toch lijen dat ik als profeet niet in twijfel getrokken wordt trouwens. IK HEB GESOLLICITEERD VOOR HC MAN!
Jij was het met mij eens, toen ik zei dat het nieuwe volk niet goed was, vervolgens ga je met ze mee dansen. Als we de nieuwe mensen moeten omhelzen prima, maar ik vraag me af waarom? Hebben zij Geerd ook maar 1x geëerd? Bier drinken is niet Geerd eren, dat doen zat ketters en heidenen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
Wij als Profeten zijn er om Geerd bij te staan al religieus leider van het enige juiste woord en om hem bij te staan in zijn voorbeeld functie. Wij moeten zorgen dat het enige juiste woord en de goede leeft tot uiting wordt gebracht en wordt doorgegeven in de context waarin deze bedoeld is!
Zo zie ik het ook.quote:Op maandag 28 december 2015 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
Wij als Profeten zijn er om Geerd bij te staan al religieus leider van het enige juiste woord en om hem bij te staan in zijn voorbeeld functie. Wij moeten zorgen dat het enige juiste woord en de goede leeft tot uiting wordt gebracht en wordt doorgegeven in de context waarin deze bedoeld is!
Ja wat ik net zei,quote:Op maandag 28 december 2015 00:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij was het met mij eens, toen ik zei dat het nieuwe volk niet goed was, vervolgens ga je met ze mee dansen. Als we de nieuwe mensen moeten omhelzen prima, maar ik vraag me af waarom? Hebben zij Geerd ook maar 1x geëerd? Bier drinken is niet Geerd eren, dat doen zat ketters en heidenen.
En het elkaar verheerlijken dat moet ophouden Geerd is heerlijk. Als je een medeprofeet wil verheerlijken doe dan niet.
Cassius![]()
Doe dan: Dank Geerd voor Cassius, Geerd bedankt![]()
Of : GEERDGIJ GEEFT ONS ALLES WAT GOED IS!
Maar waarom CASSIUS profeet
Of 'Wij profeten'
De profeten horen het goeie voorbeeld te geven dat horen de laagste van de laagste te zijn, om het woord te verspreiden. Niemand houdt van leraren die zijn irritant en elke puber haat ze, maar dat zijn wij de leraren van de leer. We zijn geen lolbroeken.
Daarom kunnen we de titels beter afschaffen, nu zijn ze als steekpenningen waarmee we elkaar verheerlijken. Waarom werd Duzzy bv profeet en Cassius niet. Waarom staat Simterklaas bij bv apostelen en niet bij profeten.quote:Op maandag 28 december 2015 00:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja wat ik net zei,is een teken van respect. Iedereen snapt dat wij Geerd het hoogst hebben zitten. Daarom deze tomeloze inzet voor de SC
Squid, heldquote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Geerd zijn mond komt doordrenkt is van louter waarheden en dit zal het acceptatieproces (het binnenlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |