Ja gigantisch ding in een relatief kleine kamer...maar hij loopt (ja idd, je kan vliegenquote:
 ) over de vloer alsof het allemaal nieuw is. En dan om de dag ofzo weer.
) over de vloer alsof het allemaal nieuw is. En dan om de dag ofzo weer.

Valt hier op fok op mobiel wel mee, worden wel steeds vager...quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn fora waar ze reclame tussen posts plaatsenThe horror.
 , maar minder dan Coldplay
 , maar minder dan Coldplay

ik vind ze als gasten echt heel tof. Hebben ook een goede muzieksmaak en veel muziekkennis. Dat TV-programma dat ze in de States hebben gemaakt is echt een aanrader.quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Stickertje het volgende:
Om een of andere reden kan ik N&S niet haten
Vind dit best een leuk lied

Ja dit, net als de 3Js (die ik overigens echt goed vind).quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Stickertje het volgende:
Om een of andere reden kan ik N&S niet haten
Vind dit best een leuk lied

quote:

Dus toch debielquote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja gigantisch ding in een relatief kleine kamer...maar hij loopt (ja idd, je kan vliegen) over de vloer alsof het allemaal nieuw is. En dan om de dag ofzo weer.

Hoe heet dat programma?quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Dven het volgende:
[..]
ik vind ze als gasten echt heel tof. Hebben ook een goede muzieksmaak en veel muziekkennis. Dat TV-programma dat ze in de States hebben gemaakt is echt een aanrader.
Maar waar ze zelf mee in de lijsten staan is inderdaad niet veel.

Ik ben bang van wel en hij probeert zich nog voort te planten ookquote:
 heb ik straks nog 4 van die verstandelijk gehandicapten verenbundels erbij.
 heb ik straks nog 4 van die verstandelijk gehandicapten verenbundels erbij.

Heb je hem fylax genoemd?quote:Op zondag 27 december 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en hij probeert zich nog voort te planten ookheb ik straks nog 4 van die verstandelijk gehandicapten verenbundels erbij.

Nee, maar als er kuikens komen overweeg ik het.quote:

Corné Klijn.quote:

Ze had dus geen zin om moeite te steken in de setlistquote:Op zondag 27 december 2015 23:55 schreef SureD1 het volgende:
Ilse
Toen ze world of hurt net uit had zag ik haar live in Eindhoven, speelde ze alles op volgorde van de cd

Ik wil morgen op tijd opstaan.quote:Op zondag 27 december 2015 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen gaat wel vroeg weg vandaag

Mensen die de komende week geen vakantie hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen gaat wel vroeg weg vandaag

Ze was nog heel blöd toen... was vlak nadat ze doorbrak...quote:Op zondag 27 december 2015 23:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze had dus geen zin om moeite te steken in de setlist

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |