SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
Tegen
[..]
woordig eet ik nog maar 12/14 eieren per week...
En hij is beter dan vroeger.
Ja, ik ben een Nederlanderquote:
ZEG WOLLAHHHHquote:Op zondag 27 december 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ben een Nederlander
Dit is al heel wat voor de gemiddelde tatta
Ditquote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga morgen weer eens roerbakei maken.
Maakt allemaal relatief weinig uit, mits je geen aanleg hebt voor cholesterolproblematiekquote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
Ik eet 2 eieren per week.
Veel meer moet je niet hebben hoor.
Hoezo nietquote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
Voedingscentrum blindelings gelovenquote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
Het wordt eens tijd dat jij gezond gaat etenquote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef supersof het volgende:
ik eet misschien een ei per maand :'D
Ik eet het gewoon bijna elke ochtend als ontbijt, ik eet dan ook geen brood.quote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Jeetje menen jullie dit. 2 eitjes per week vind ik genoeg.
In doosjes tellenquote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet gemiddeld 2 a 3 doosjes eieren per jaar. Een doosje van 6 of 12 stuks.
nouja, er liggen meer producten in de winkel dan eierenquote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maakt allemaal relatief weinig uit, mits je geen aanleg hebt voor cholesterolproblematiek
Dat zijn er 3 per dag.quote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, er liggen meer producten in de winkel dan eieren
als je 20 eieren per week eet, dan moet je maar eens afvragen waarom je niet gevarieerd eet
Ik weet dat naam ja is en la neequote:Op zondag 27 december 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ZEG WOLLAHHHH
Wat weet je nog meer haha
Ja naja als ik mij indenk hoe vaak ik het koop dan is dat het.quote:
Wat een lulkoek, jij zegt nu dat als je elke dag brood eet je niet gevarieerd eet.quote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je 20 eieren per week eet, dan moet je maar eens afvragen waarom je niet gevarieerd eet
Wie zegt dat ik dat doe?quote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voedingscentrum blindelings geloven
jij weet niks van hoe ik eet ga wegquote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat jij gezond gaat eten
Maar eieren zelf zijn redelijk gevarieerd, het bevat alles wat een kip nodig heeft om te overeleven. Als je alleen maar eieren eet zou je niet veel voedingstoffen missen, natuurlijk nog wel een paar, maar 2 eieren is maar iets van 200 kcal, dus er kan nog genoeg bij.quote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je iedere dag omelet of roerbak ei eet bij het ontbijt of lunch dan gaat het wel snel hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen zin in 20 eieren per week, zoals een ieder ander normaal mens.
Ja en nee weet ik niet maar shoukran (dacht ik) is bedanktquote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat naam ja is en la nee![]()
shoekran
In mijn omgeving lijkt het wel alsof broodconsumptie steeds lager wordt welquote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan eet de gemiddelde tatta dus ook niet goed omdat elke dag brood?
quote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat naam ja is en la nee![]()
shoekran
Tuurlijk hoef je geen zin te hebben, eigen smaak, maar ik dacht dat je impliceerde dat het ongezond is bij meer dan 2 per week.quote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat doe?
Ik heb geen zin in 20 eieren per week, zoals een ieder ander normaal mens.
werk je op de broodafdeling?quote:Op zondag 27 december 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In mijn omgeving lijkt het wel alsof broodconsumptie steeds lager wordt wel
Dit.quote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan eet de gemiddelde tatta dus ook niet goed omdat elke dag brood?
Ja kloptquote:Op zondag 27 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en nee weet ik niet maar shoukran (dacht ik) is bedankt
Ik word al misselijk als ik denk om iedere ochtend 3 eieren binnen te moeten werkenquote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn er 3 per dag.
Dat is een klein onderdeel van het ontbijt
Helaas zijn de FC Groningenvlaggen weggehaald door een arnhemmerquote:Op zondag 27 december 2015 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Het doet mij goed dat Groningen al zolang in de OP staat.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat een lulkoek, jij zegt nu dat als je elke dag brood eet je niet gevarieerd eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |