SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is wel n beetje leuk jwzquote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sjowwww vertel het eens, stoeipoes
Nickertman?quote:Op zondag 27 december 2015 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is wel n beetje leuk jwzZ'n naam begint met N.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is wel n beetje leuk jwzZ'n naam begint met N.
GOH NEE EChtquote:Op zondag 27 december 2015 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aardbeien is zomerfruit niet winterfruit
wanneer heb jij voor het laatst jouw eikel ergens ingestoptquote:Op zondag 27 december 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben ik ergens vlakbij emmaplein, want huisfeest
vorige week nogquote:Op zondag 27 december 2015 21:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst jouw eikel ergens ingestopt
niet als je 'm daarna schoonlikt als 'n hondquote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik vraag mij bij anaal toch altijd af
wordt je penis niet viezig?
oke en als je aan het stampen bent voel je dan dat je in stront zit te boren?quote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet als je 'm daarna schoonlikt als 'n hond
riskant ditquote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gelukkig ben jij geen jihadi je kan zo bij IS
niet echt, hoe kom je daarbij? ervaring?quote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oke en als je aan het stampen bent voel je dan dat je in stront zit te boren?
hij zit altijd in z'n eigen poepert te wroetenquote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet echt, hoe kom je daarbij? ervaring?
nee nog nooit gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet echt, hoe kom je daarbij? ervaring?
ja, klopt, maar ik vraag me af hoe je dit soort dingen weet.quote:Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nee nog nooit gedaan
vroeg het mij af.
op dat gebied ben jij toch de man met ervaring
jij kan dag toch ook doen een keerquote:Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nee nog nooit gedaan
vroeg het mij af.
op dat gebied ben jij toch de man met ervaring
huh ik snap dit nietquote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, klopt, maar ik vraag me af hoe je dit soort dingen weet.
ik vraag me ook weleens af of opso nou een echte kut heeft, of een ingebouwde kut, maar ergens weet ik wel dat ik haar kutje kan waarderen en dolgraag met dat kutje wil spelendus t feit dat jij je druk maakt om mijn piemoltje, zegt meer over jou
xox
srryquote:Op zondag 27 december 2015 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom wordt mijn vajayjay betrokken bij jullie gaygepraat
Ik heb niks gezegd over jouw pener, pikquote:
ik heb je ook niet verweten dat jij iets over mij pener hebt gezegd, pikquote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over jouw pener, pik
Stel ik neem een vrouw anaal, wil ik weten waar mijn eikel aan toe is
Gvd die hommo's ook altijdquote:
Bruine smurrie. Case closed.quote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over jouw pener, pik
Stel ik neem een vrouw anaal, wil ik weten waar mijn eikel aan toe is
Wat praat je dan raarquote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb je ook niet verweten dat jij iets over mij pener hebt gezegd, pik
Wat is het onderwerpquote:Op zondag 27 december 2015 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een zeer interessant snapchatgesprek met een medestudent.
Niet voor niets heten ze dan ook de zomerkoninkjes.quote:
bedankt voor je feedback we nemen het mee naar achterenquote:Op zondag 27 december 2015 21:16 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind snapchat overigens maar een guur medium
beter gewoon nietquote:Op zondag 27 december 2015 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet voor niets heten ze dan ook de zomerkoninkjes.
Ik eis het naampje zomerkoninginnetjes #feminazi
en zn botverslaving dan?quote:Op zondag 27 december 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg zeer interessante snaps van Johannes en zn hond en zn bierverslaving
Die kreeg ik via whatsapp!quote:
Koninginnenquote:Op zondag 27 december 2015 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gewoon niet
koningen zijn beter
kan dat voor 1 secquote:Op zondag 27 december 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles, vooral de 1 seconde snaps.
Ja. Hoewel ik er wel een beetje bang voor ben aangezien oscar zo'n huge hond is vind ik hem wel schattigquote:
Koningenquote:Op zondag 27 december 2015 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die kreeg ik via whatsapp!
[..]
Koninginnen
gast, ik ben gay, ik weet wel met welke piemels ik omweg moet, maar met de jouwe kan ik niks meequote:
Oh okequote:Op zondag 27 december 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast, ik ben gay, ik weet wel met welke piemels ik omweg moet, maar met de jouwe kan ik niks mee
goed zoquote:
waarom heb ik jou niet op snapquote:Op zondag 27 december 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg zeer interessante snaps van Johannes en zn hond en zn bierverslaving
fatimaxquote:Op zondag 27 december 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe een "x" achter mijn naam en je hebt mijn snapchat!
Mijn echte naam he niet fok!username
ik eerst ook niet, maar daarna kon ik 't wel waarderenquote:Op zondag 27 december 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
sorry ik ben gewoon niet zo van de piemels
quote:Op zondag 27 december 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
ik eerst ook niet, maar daarna kon ik 't wel waarderen
ik ga even zoekenquote:Op zondag 27 december 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe een "x" achter mijn naam en je hebt mijn snapchat!
Mijn echte naam he niet fok!username
misschien moet jij me gewoon even alle hoeken van het gourmetstel laten zienquote:Op zondag 27 december 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik eerst ook niet, maar daarna kon ik 't wel waarderen
komt wel goed skedje
dus stoel 4 is bezet nu?quote:Op zondag 27 december 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
misschien moet jij me gewoon even alle hoeken van het gourmetstel laten zien
neuh, mn telefoon ligt beneden en ik ben te lui om hem te pakkenquote:
quote:7. The Cephas Meter 68 AD: een klok voor God
Bedenker: Julian Franciscus Vaugn
Doelstelling: $10.000.000
Opgehaald: $3
We sluiten af met een tamelijk bizar idee. In een uitleg van zo’n 1.600 woorden en een paar rekenkundige figuren legt Julian Franciscus Vaughn uit hoe hij een klok heeft ontwikkeld die het verschil tussen menselijke tijd en ‘Gods tijd’ berekent. Volgens hem zou deze klok mensen het besef kunnen geven dat er ook een andere tijd is dan de stressvolle eigen tijd waarin we leven. En dat die tijd grootser is: het lijkt er namelijk op dat één dag voor God wel duizend jaar voor ons is. Zo, die zit. De omschrijving is verder zó uitgebreid en secuur, dat je bijna zou denken dat deze persoon en zijn klok serieus zijn. Desalniettemin haalde Vaughn uiteindelijk slechts drie dollar van de benodigde tien miljoen op.
tofquote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
als ik kan op die dag kom ik met alle plezier
kweniequote:
Cool.quote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
En geen zorgen Ama ik doe mijn kuisheidsgordel om
2x naar Groningenquote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
maar johannes gaat eerst n etentje organiseren, dan mag ik pas.
Kuroi is een eigenwijze donder, dat wordt niks.quote:Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn Bella kan gezelschap gebruiken, dus neem je kat maar mee.
dat werkt niet zoquote:Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn Bella kan gezelschap gebruiken, dus neem je kat maar mee.
Aan een kattenriempje mee de bus in dusquote:Op zondag 27 december 2015 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij.. Kuroi luistert echt voor geen meter.
Zoals een echte kat.
lekker poepen in de bus heerlijkquote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan een kattenriempje mee de bus in dus
quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Sked het volgende:
Althans, ik ga er vanuit dat Emmen geen treinstation heeft
Nee vind ze niet leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan een kattenriempje mee de bus in dus
Ja. Maar ik ga alsnog met de bus naar Groningen. Met de trein moet ik via Zwolle en is duur.quote:
Ik ga maar niet met de busquote:Op zondag 27 december 2015 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga alsnog met de bus naar Groningen. Met de trein moet ik via Zwolle en is duur.
50 a 55 minuten voor mij, valt mee.quote:Op zondag 27 december 2015 21:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga maar niet met de bus
Dat zou ruim 5 uur duren
Dat kan ik echt niet tijdens het reizenquote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef Amarantha het volgende:
En terug weg val ik toch altijd in slaap
Kattentuigje? Ja. Heeft ex gekocht toen Kuroi kitten was maar ze wou het niet dus na 1x niet weer gedaanquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet tijdens het reizen
Het gebeurd gewoonquote:
Ik slaap best wel makkelijkquote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou vooral vliegreizen wel een stuk aangenamer maken
nog nooit eentje gehadquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kattentuigje? Ja. Heeft ex gekocht toen Kuroi kitten was maar ze wou het niet dus na 1x niet weer gedaan
Dat is wel het allerfijnste jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
Ik slaap alleen in een goed bed op een goed matras
ah, een nieuwe. ben je raakbaar?quote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef katkit het volgende:
[..]
Vrijwillig uit de bus stappen
zit je net lekker, moet je er uit
Ja, ik ook verder. Maar zoals nu laatste tijd. Uurtje of 4 per nacht ofzoquote:Op zondag 27 december 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Na een dag of 2 wil ik toch wel naar bed hoor
Links is beterquote:Op zondag 27 december 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow check dis. Before squats after squats
[ afbeelding ]
vind ik ook geen plezierquote:Op zondag 27 december 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ook verder. Maar zoals nu laatste tijd. Uurtje of 4 per nacht ofzo
Ik vind zo`n opzichtige squatreet niet bijzonderquote:
Beter een squatreet dan helemaal geen reet. Waarin wil je anders knijpenquote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind zo`n opzichte squatreet niet bijzonder
Middenquote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op welke lijk jij? links of rechts?
In haar wangenquote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter een squatreet dan helemaal geen reet. Waarin wil je anders knijpen
jmmrquote:
knijpen is gemeen en alleen meisjes doen datquote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter een squatreet dan helemaal geen reet. Waarin wil je anders knijpen
Ik hou van knijpenquote:Op zondag 27 december 2015 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jmmr
[..]
knijpen is gemeen en alleen meisjes doen dat
heb wel vaker in waterbed geslapen en ik verdronkquote:Op zondag 27 december 2015 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja wel is chill man
's winters ook lekker warm
quote:Op zondag 27 december 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
ik dacht heel even dat die rechter een voet was
drm alleen slapenquote:Op zondag 27 december 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb wel vaker in waterbed geslapen en ik verdronk
en t feit dat als iemand naast je ligt, lig je de hele nacht wakker omdat de persoon naast je continu beweegt
Ohja toen na Walibi ook zag ik in de achteruitkijkspiegelquote:Op zondag 27 december 2015 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Lange autoritten slaap ik ook vaak helft van de tijd.
dan moeten we maar blij wezen dat we niet zijn verongelukt aangezien we allebei weten hoe leuk 't is om naar een slapende ama te kijkenquote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja toen na Walibi ook zag ik in de achteruitkijkspiegel
jullie hebben toch geen vieze dingen met d'r gedaan?quote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja toen na Walibi ook zag ik in de achteruitkijkspiegel
Hoi Tjackaquote:
Gelukkig bleef ik scherpquote:Op zondag 27 december 2015 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moeten we maar blij wezen dat we niet zijn verongelukt aangezien we allebei weten hoe leuk 't is om naar een slapende ama te kijken
Etsu en ik zijn van de verkeerde kant en zaten voorinquote:Op zondag 27 december 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
jullie hebben toch geen vieze dingen met d'r gedaan?
Hallo LMI.quote:
Heb er een 8.2 voor gekregenquote:Op zondag 27 december 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo LMI.
Heb je je notitieboekje nog goed bijgehouden?
Johannes maakt nu een natte vinger gebaarquote:Op zondag 27 december 2015 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig bleef ik scherp
[..]
Etsu en ik zijn van de verkeerde kant en zaten voorin
Dan blijft Johannes nog over.....
Maar dat is een keurige jongen dus dat lijkt me erg onwaarschijnlijk
Je hebt je profielwerkstuk over fok gehouden?quote:
Was voor een project van school, heb ik meerdere malen aangegevenquote:Op zondag 27 december 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt je profielwerkstuk over fok gehouden?
Hoef je niet zo boos te worden johquote:Op zondag 27 december 2015 22:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was voor een project van school, heb ik meerdere malen aangegeven
Met mij gaat het primaquote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
hoe gaat het verder met jou
doe je nog unibet
wordt arsenal kampioen
wordt LvG ontslagen?
ben je nog depressiefquote:Op zondag 27 december 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima
Met maten
Nee
Nee
Jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ben je nog depressief
heb je nog psychoses
Met wie Unibet je dan? Ik dacht dat jij geen vrienden had?quote:Op zondag 27 december 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima
Met maten
Nee
Nee
Mag ik je dan als advies geven: ga naar de psycholoog.quote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Ja
Borderline sinds een maandje
Topshow
Een psycholoog is overrated. R&P is genoegquote:Op zondag 27 december 2015 22:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mag ik je dan als advies geven: ga naar de psycholoog.
hij heeft wel vrienden, ik ben er een van hoor, doe normaalquote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met wie Unibet je dan? Ik dacht dat jij geen vrienden had?
HAHA!quote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met wie Unibet je dan? Ik dacht dat jij geen vrienden had?
Ik bedoel IRL, dat zei hij een keer. Misschien nu wel.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft wel vrienden, ik ben er een van hoor, doe normaal
quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een psycholoog is overrated. R&P is genoeg
ik ken hem toch irlquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel IRL, dat zei hij een keer. Misschien nu wel.
He Sofje. Nog een lekkere kerstmaaltijd gemaakt samen met je ouders/broertjes?quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft wel vrienden, ik ben er een van hoor, doe normaal
Wie weet wie weetquote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar dacht dat hij dat serieus meende toen.
Halloquote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha
Hoi Ryan, wil je fantasieneuken met kauai?quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha
nee, jij wel met mij dan?quote:
Heyquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Ryan, wil je fantasieneuken met kauai?
Oh shit, die term heb ik lang niet gehoord. Ik heb alleen geen idee hoe ze eruit ziet, dus (nog) niet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Ryan, wil je fantasieneuken met kauai?
jaa was lekkerquote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Sofje. Nog een lekkere kerstmaaltijd gemaakt samen met je ouders/broertjes?
quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh shit, die term heb ik lang niet gehoord. Ik heb alleen geen idee hoe ze eruit ziet, dus (nog) niet.
TOTO
Nice nice. Jij moest het voorgerecht doen toch?quote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa was lekkervandaag ook nog even andere opa en Oma gezien dus voorlopig even rustig daarmee.
oh ja sorry ik dus niet met jouquote:
uiteindelijk heeft mijn vader mosterdsoep gemaakt, ik gevulde paprika's en mijn moeder zalm en aardappeltjes uit de oven. Broertjes zijn lui en hebben niks gedaan.quote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice. Jij moest het voorgerecht doen toch?
mijn hart is echt totaal niet koudquote:Op zondag 27 december 2015 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sof koudste hart van Nederland, nu op SBS6.
Hoe warm dan? 37(gradenteken)C ? Dat is relatief koud als je het vergelijkt met het koudst mogelijk punt -273.15, terwijl het wel miljarden (gradenteken)C kan worden.quote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn hart is echt totaal niet koud
quote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Broertjes zijn lui en hebben niks gedaan.
hoe was het met fera KS Loka en de rest?quote:Op zondag 27 december 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik heb ook niks gedaan behalve de afwas de hele kerst
Tof hoor. Lekker gegeten. KS nog voor Santa gespeeld. Grill gekregenquote:Op zondag 27 december 2015 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe was het met fera KS Loka en de rest?
super nicequote:Op zondag 27 december 2015 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof hoor. Lekker gegeten. KS nog voor Santa gespeeld. Grill gekregen
jij wel he?quote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ben je nog depressief
heb je nog psychoses
ben jij de kloon van Deez?quote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik werd net verliefd op een meisje in de bus, ik hoop dat ik haar nog een keer zie.
Origineel jaquote:
quote:
waar kan ik een FOK!pensioen aanvragen?quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha oudje hou je het niet meer bij?
volgens mij is een derde op komst. een of andere hommo kon mijn input niet waarderen toen ik hem op z'n plaats zette. toen moest ik oprotten ofzo en sindsdien heb ik 'm niet meer gezienquote:
Jij bent wel een helder licht he?quote:Op zondag 27 december 2015 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, geen idee wee dat is. Maar is hij niet een kloon van mij?
forum@fok.nlquote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
waar kan ik een FOK!pensioen aanvragen?
Vova?quote:Op zondag 27 december 2015 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij is een derde op komst. een of andere hommo kon mijn input niet waarderen toen ik hem op z'n plaats zette. toen moest ik oprotten ofzo en sindsdien heb ik 'm niet meer gezien
quote:Op zondag 27 december 2015 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie niet, dat doet toch half FOK!, jouw leven is zo interessant.
Oh voortaan moet ik dus anoniem bellenquote:Op zondag 27 december 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
belt mn vriendin mij anoniem om te vragen of ik nog wel turkse kaas heb
![]()
!!!!!!!!!
Oké, maar heb je nog turkse kaas liggen?quote:Op zondag 27 december 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
belt mn vriendin mij anoniem om te vragen of ik nog wel turkse kaas heb
![]()
!!!!!!!!!
Sukkel ik nam bij jou op maar je zei niksquote:Op zondag 27 december 2015 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh voortaan moet ik dus anoniem bellen
Heus nam je opquote:Op zondag 27 december 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sukkel ik nam bij jou op maar je zei niks
Ja, duh, ontbijt zonder turkse kaas kan nietquote:Op zondag 27 december 2015 22:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oké, maar heb je nog turkse kaas liggen?
In ieder geval interessanter dan jouw vieze snor.quote:Op zondag 27 december 2015 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie niet, dat doet toch half FOK!, jouw leven is zo interessant.
quote:Op zondag 27 december 2015 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
In ieder geval interessanter dan jouw vieze snor.
Oh, ik wou dat ik dat eerder wistquote:Op zondag 27 december 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
KIJK IN JE WHATSAPPGESPREKDING DAN IK NAM OP
ik werk fulltime en heb gewoon eigen woonruimtequote:Op zondag 27 december 2015 22:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klasse
zit je weer op school? of ben je dakloos
Ben je turks?quote:Op zondag 27 december 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, duh, ontbijt zonder turkse kaas kan niet
Spatie zijn snor is baas.quote:Op zondag 27 december 2015 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
In ieder geval interessanter dan jouw vieze snor.
wat voor werk doe jequote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik werk fulltime en heb gewoon eigen woonruimte
dit kan ik bevestigenquote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik werk fulltime en heb gewoon eigen woonruimte
ohquote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zag ik er Nederlands uit op tc?
turks syrisch.
Alleen halve kutjes.quote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je al kutjes volgespoten met je snor?
Oh wow dus je bent een vluchteling, jij hebt snel Nederlands geleerdquote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zag ik er Nederlands uit op tc?
turks syrisch.
Salam aleikumquote:
Ja ff in een maand gefixt.quote:Op zondag 27 december 2015 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh wow dus je bent een vluchteling, jij hebt snel Nederlands geleerd
woordig eet ik nog maar 12/14 eieren per week...quote:Op zondag 27 december 2015 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]Zo'n snor met eierrestjes van de 20 eieren die hij per week eet, echt baas ja.
Serieus reageren op dezequote:Op zondag 27 december 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ff in een maand gefixt.
Jonge ik ben hier geboren en getogen en gewoon Nederlandse burger
Wat voor een fetish heb jijquote:Op zondag 27 december 2015 23:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou jij mij eens heel vies op een geile manier willen uitschelden?
wat is er mis met 20 eieren per weekquote:Op zondag 27 december 2015 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]Zo'n snor met eierrestjes van de 20 eieren die hij per week eet, echt baas ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |