SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is wel n beetje leuk jwzquote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sjowwww vertel het eens, stoeipoes
Nickertman?quote:Op zondag 27 december 2015 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is wel n beetje leuk jwzZ'n naam begint met N.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is wel n beetje leuk jwzZ'n naam begint met N.
GOH NEE EChtquote:Op zondag 27 december 2015 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aardbeien is zomerfruit niet winterfruit
wanneer heb jij voor het laatst jouw eikel ergens ingestoptquote:Op zondag 27 december 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben ik ergens vlakbij emmaplein, want huisfeest
vorige week nogquote:Op zondag 27 december 2015 21:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst jouw eikel ergens ingestopt
niet als je 'm daarna schoonlikt als 'n hondquote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik vraag mij bij anaal toch altijd af
wordt je penis niet viezig?
oke en als je aan het stampen bent voel je dan dat je in stront zit te boren?quote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet als je 'm daarna schoonlikt als 'n hond
riskant ditquote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gelukkig ben jij geen jihadi je kan zo bij IS
niet echt, hoe kom je daarbij? ervaring?quote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oke en als je aan het stampen bent voel je dan dat je in stront zit te boren?
hij zit altijd in z'n eigen poepert te wroetenquote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet echt, hoe kom je daarbij? ervaring?
nee nog nooit gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet echt, hoe kom je daarbij? ervaring?
ja, klopt, maar ik vraag me af hoe je dit soort dingen weet.quote:Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nee nog nooit gedaan
vroeg het mij af.
op dat gebied ben jij toch de man met ervaring
jij kan dag toch ook doen een keerquote:Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nee nog nooit gedaan
vroeg het mij af.
op dat gebied ben jij toch de man met ervaring
huh ik snap dit nietquote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, klopt, maar ik vraag me af hoe je dit soort dingen weet.
ik vraag me ook weleens af of opso nou een echte kut heeft, of een ingebouwde kut, maar ergens weet ik wel dat ik haar kutje kan waarderen en dolgraag met dat kutje wil spelendus t feit dat jij je druk maakt om mijn piemoltje, zegt meer over jou
xox
srryquote:Op zondag 27 december 2015 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom wordt mijn vajayjay betrokken bij jullie gaygepraat
Ik heb niks gezegd over jouw pener, pikquote:
ik heb je ook niet verweten dat jij iets over mij pener hebt gezegd, pikquote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over jouw pener, pik
Stel ik neem een vrouw anaal, wil ik weten waar mijn eikel aan toe is
Gvd die hommo's ook altijdquote:
Bruine smurrie. Case closed.quote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over jouw pener, pik
Stel ik neem een vrouw anaal, wil ik weten waar mijn eikel aan toe is
Wat praat je dan raarquote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb je ook niet verweten dat jij iets over mij pener hebt gezegd, pik
Wat is het onderwerpquote:Op zondag 27 december 2015 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een zeer interessant snapchatgesprek met een medestudent.
Niet voor niets heten ze dan ook de zomerkoninkjes.quote:
bedankt voor je feedback we nemen het mee naar achterenquote:Op zondag 27 december 2015 21:16 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind snapchat overigens maar een guur medium
beter gewoon nietquote:Op zondag 27 december 2015 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet voor niets heten ze dan ook de zomerkoninkjes.
Ik eis het naampje zomerkoninginnetjes #feminazi
en zn botverslaving dan?quote:Op zondag 27 december 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg zeer interessante snaps van Johannes en zn hond en zn bierverslaving
Die kreeg ik via whatsapp!quote:
Koninginnenquote:Op zondag 27 december 2015 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gewoon niet
koningen zijn beter
kan dat voor 1 secquote:Op zondag 27 december 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles, vooral de 1 seconde snaps.
Ja. Hoewel ik er wel een beetje bang voor ben aangezien oscar zo'n huge hond is vind ik hem wel schattigquote:
Koningenquote:Op zondag 27 december 2015 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die kreeg ik via whatsapp!
[..]
Koninginnen
gast, ik ben gay, ik weet wel met welke piemels ik omweg moet, maar met de jouwe kan ik niks meequote:
Oh okequote:Op zondag 27 december 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast, ik ben gay, ik weet wel met welke piemels ik omweg moet, maar met de jouwe kan ik niks mee
goed zoquote:
waarom heb ik jou niet op snapquote:Op zondag 27 december 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg zeer interessante snaps van Johannes en zn hond en zn bierverslaving
fatimaxquote:Op zondag 27 december 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe een "x" achter mijn naam en je hebt mijn snapchat!
Mijn echte naam he niet fok!username
ik eerst ook niet, maar daarna kon ik 't wel waarderenquote:Op zondag 27 december 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
sorry ik ben gewoon niet zo van de piemels
quote:Op zondag 27 december 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
ik eerst ook niet, maar daarna kon ik 't wel waarderen
ik ga even zoekenquote:Op zondag 27 december 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe een "x" achter mijn naam en je hebt mijn snapchat!
Mijn echte naam he niet fok!username
misschien moet jij me gewoon even alle hoeken van het gourmetstel laten zienquote:Op zondag 27 december 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik eerst ook niet, maar daarna kon ik 't wel waarderen
komt wel goed skedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |