In Labyrinth vond ik hem trouwens geweldig...die film moet ik nog een keertje kijken.quote:
Wij blijven daar in hotel slapen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook ooit naar die Bowie tentoonstelling maar Groningen is echt debiel ver.
Enige nummer wat ik eigenlijk ken van hemquote:Op zondag 27 december 2015 22:41 schreef Zorro het volgende:
Een van de twee Jarre nummers die ik echt leuk vind.
Geen idee wat de andere is, al die namen met nummers onthoud ik niet.
Tubular Bellsquote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
Deze en de volledige albumversie van Tubular Bells...bloednerveus word ik ervan.
Keek jij geen Bassie & Adriaan?quote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Enige nummer wat ik eigenlijk ken van hem
Dit in de woestijn in Marokko moet echt een bijzondere ervaring zijn, net of bevind je je op een andere planeet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:41 schreef NoBody122 het volgende:
Jarre! Heeft mooie concerten gegeven (waar ik helaas niet bij was) in o.a. Rotterdam en zelfs in de woestijn in -ik geloof- Marokko
Zat dit er ook in, ik kan me alleen Tubular Bells herinneren.quote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Keek jij geen Bassie & Adriaan?
In ieder geval een andere magnetic fields, bij de achtervolgingenquote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zat dit er ook in, ik kan me alleen Tubular Bells herinneren.
quote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zat dit er ook in, ik kan me alleen Tubular Bells herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |