Oja die gooide met een mooi boogje he? Die andere Vin doet volgens mij af en toe nog wel eens meequote:
Ja, een uiterst gracieuze darter!quote:Op zondag 27 december 2015 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oja die gooide met een mooi boogje he? Die andere Vin doet volgens mij af en toe nog wel eens mee
En het publiek laten ze jammer genoeg te vaak in beeld zien.quote:Op zondag 27 december 2015 22:22 schreef Verwonderde het volgende:
Valt me op dat de vrouwen/vriendinnen van de spelers nooit (niet vaak?) meer in beeld zijn..
Gewoon een kleine storinkjequote:Op zondag 27 december 2015 22:28 schreef Anoonumos het volgende:
Een echte machine had dit beter uitgespeeld
http://www.telegraaf.nl/b(...)eerd_Drachten__.htmlquote:Woningen geëxplodeerd Drachten
DRACHTEN -
UPDATE 22.20 - Een flat aan de Nachtegaalstraat in Drachten is zondagavond ontruimd na een grote explosie op de eerste verdieping. Omwonenden hoorden een enorme knal. Er is niets bekend over gewonden of doden.
De explosie was op de eerste verdieping, meldt de brandweer. Er is ook brand uitgebroken.
Fotografen ter plaatse spreken van grote chaos in de straat. De schade is enorm. Er zouden acht woningen en meerdere auto's beschadigd of verwoest zijn. Volgens Waldnet.nl liggen er grote dozen vuurwerk op straat.
Het is niet bekend wat de oorzaak is, er zijn vermoedens van een gasexplosie. Hulpdiensten zijn massaal ter plaatse.
Buurtbewoners melden dat er nog geen week geleden een depressieve man uit het huizenblok is aangehouden, die dreigde zijn woning met gas op te blazen. De politie kan dit nog niet bevestigen. Ook is niet zeker of er een verband is.
Meer informatie is nog niet bekend, de politie kan nog geen nadere details geven. Onze verslaggevers zijn ter plaatse: later meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |