quote:Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bah, weet jij nog een goede waterkoker? Heb nu alleen een fluitketel
Jongens als Fylax en David zullen wel niet weten wat dat is.
Ik ook... mijn vader.quote:Op zondag 27 december 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ik ken iemand die doet eieren in de waterkoker.
quote:Op maandag 28 december 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Gave uitzending. En natuurlijk de terugkeer van Salamander Klöpping.![]()
En ja, ik snap de kritiek van Lubach op het draaien van Imagine prima.
quote:Op maandag 28 december 2015 17:08 schreef anonymoussie het volgende:
Weet iemand of er al 3D pennen in winkels verkrijgbaar is?
Kan deze alleen in webshops vinden.
Koop het liever in een winkel.
Wil het namelijk cadeau doen aan iemand.
Ik heb geen idee wat het is...al mijn pennen zijn in 3D.quote:
Veeg me opquote:Op maandag 28 december 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is...al mijn pennen zijn in 3D.
Lekker man, avondje moslimterreur.quote:Op maandag 28 december 2015 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Zo lekker naar de 2015 quiz kijken. Ben benieuwd
Shit, komt Triggershit weer eens langs?quote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker man, avondje moslimterreur.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is...al mijn pennen zijn in 3D.
Oh leuk...als het geen ¤50,- was zou ik het ook willen.quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh leuk...als het geen ¤50,- was zou ik het ook willen.
Dingen die je niet verwacht.quote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Het valt vies tegen allemaal dit programma
Er zijn ook gewoon mensen die moeten werken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar is iedereen? Lam op de bank ofzo? Behalve Fokker dan.
Wie dan? Uccie heeft vakantie hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die moeten werken.
Oh, is dat de enige die werkt ...quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie dan? Uccie heeft vakantie hoor.
Ja, ik ben straalbezopen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar is iedereen? Lam op de bank ofzo? Behalve Fokker dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, die man is 70 geworden terwijl hij alles spuit, snuift, slikt, rookt en drinkt wat maar kan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:30 schreef Specularium het volgende:
Als Efteling nu gaat zeggen dat Lemmy maar niet had moeten roken ga ik heel Zwolle in de fik steken.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, die man is 70 geworden terwijl hij alles spuit, snuift, slikt, rookt en drinkt wat maar kan.
Mag hij blij mee zijn, 50 had ikook niet gek gevonden. Al dat drama vind ik dan ook wel overdreven.
Als jij het zegt is het toch altijd wat minder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, die man is 70 geworden terwijl hij alles spuit, snuift, slikt, rookt en drinkt wat maar kan.
Mag hij blij mee zijn, 50 had ikook niet gek gevonden. Al dat drama vind ik dan ook wel overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |