SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
hebben we die discussie nou niet al 10 keer gehad ?quote:
Zeker als er een eetstoornisgeschiedenis is.quote:Op maandag 28 december 2015 11:07 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vind wel een verschil zitten tussen meerdere mogelijkheden die allemaal werken of een ongezonde manier van afvallen. En zelfs dan kun je zeggen dat je weet dat het ongezond is en daar bewust voor kiezen, wat sommige users ook doen. Het punt is dat XM gewoon doet alsof ze lekker bezig is en er niks bijzonders aan de hand is.
Veel eiwitten en gezonde vetten, dat is zeker een goed begin van de dag! Maar wel bij elkaar zo'n 500-600 kcal schat ik, ik houd persoonlijk zelf ook van een flink ontbijt maar je moet zelf even afwegen of dat in je voedingspatroon voor de rest van de dag past..quote:Op maandag 28 december 2015 11:46 schreef File_3882 het volgende:
Weegschaal was vanmorgen niet zo lief. 66,7. Maar ja man thuis, kinderen thuis, vaker buiten eten en gezellig doen. Vandaar ook geen lijstjes.
Ontbijt was trouwens half avocado, 2 hardgekookte eieren, beetje fetakaas, 2 sneetjes volkoren brood. Is dit een goed ontbijt?
Ik was laat wakker pas rond 11 uur ontbeten.quote:Op maandag 28 december 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Veel eiwitten en gezonde vetten, dat is zeker een goed begin van de dag! Maar wel bij elkaar zo'n 500-600 kcal schat ik, ik houd persoonlijk zelf ook van een flink ontbijt maar je moet zelf even afwegen of dat in je voedingspatroon voor de rest van de dag past..
Tja, het hangt of staat met hoe nauwkeurig je alles invult. Zo kan bijvoorbeeld de standaard portie in zo'n app niet overeenkomen met hoeveel pindakaas jij op je brood smeert, of vergeet je de olie waarin je je brood bakt, of dat blokje kaas in de supermarkt etc.quote:Op maandag 28 december 2015 14:26 schreef File_3882 het volgende:
[..]
Ik was laat wakker pas rond 11 uur ontbeten.. Dus geen lunch vandaag, dat scheelt alweer denk ik. Ik vind calorieën tellen heel moeilijk. ik heb wel een app gedownload maar met turks eten is dat best wel moeilijk. Volgens die app zou ik per dag ongeveer 1400 kcal eten en dat is best weinig voor mij
. Misschien schommel ik daarom zo veel. maar ja komt goed, nog 6,7 kg te gaan
.
Goed gedaanquote:Op maandag 28 december 2015 19:30 schreef Zeester het volgende:
Jezus, ik heb megahard gewerkt en sinds half 11 niets meer gegeten want te druk voor pauze. Ik hield mezelf staande met t idee dat huisgenootje zou koken maar die belde dat ze ook overgewerkt had. En dan dus op de fiets de stad door, langs 250 verschillende afhaal tenten. Ik wilde zo graag afstappen. Maar ik heb het niet gedaan!
Waarom koop je eigenlijk geen mountainbike of racefiets? Daar lijkt me het landschap bij jullie toch ook heel geschikt voor, en al dat spinnen binnen gaat toch misschien ook vervelen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
O: bagel met geitenkaas
L: mobloats
S: spinnen
D: ? Zo even in de vriezer kijken. Misschien wel een lekkere simpele pasta ofzo!
Omdat geld. Staat op de planningquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom koop je eigenlijk geen mountainbike of racefiets? Daar lijkt me het landschap bij jullie toch ook heel geschikt voor, en al dat spinnen binnen gaat toch misschien ook vervelen?
Ja dat is een valide redenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat geld. Staat op de planning
Ik probeer mijn huidige stadsfiets te verkopen, maar daar moet nog wat aan gefixed worden. En ik wil dan ook meteen een echt goede fiets, en geen aftrapper of een voor 100 pond, want met de kwaliteit van de wegen hier moet je wel goede vering hebben. Ben op zoek naar 'n hybrid fiets, maar ga pas kijken als ik wat extra geld heb liggen ergens/ als ik een baan heb. Ik doel teveel voor mezelf van ons geld, en Mr.Mo een stuk minder (sportschool vooral, en nu m'n fysio/PT behandelingen) dus 't moet even wat in balans blijven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is een valide redenWaarschijnlijk hebben jullie niet zo'n mooi 'fietsenplan' als wij bij de universiteit hier
Ik heb al 2x een mooie fiets van mijn vakantie-uren gekocht..
Zware weegschaal.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:54 schreef Lonaa het volgende:
Weegschaal ook weer bijna onder de 90WIN.
quote:
Een soort second love voor het sporten dus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:44 schreef MutedFaith het volgende:
Volgens mij is 'second claim' dat je naast je 'eigen club' nog voor een tweede club rent/fietst/traithlont. Dus dat je full member bent van je eerste, eigen club en bij die tweede eigenlijk alleen maar af en toe een zondagritje meedoet en wat traint, maar geen wedstrijden onder hun naam doet.
Zal toch echt een tweede weegschaal moeten kopen voor deze grappenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hier is de weegschaal alweer lichter
Ah, thnx.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:44 schreef MutedFaith het volgende:
Volgens mij is 'second claim' dat je naast je 'eigen club' nog voor een tweede club rent/fietst/traithlont. Dus dat je full member bent van je eerste, eigen club en bij die tweede eigenlijk alleen maar af en toe een zondagritje meedoet en wat traint, maar geen wedstrijden onder hun naam doet.
ja, die eerste was mijn gedachte inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Universiteitsbibliotheek.
Of 'Upper Body'
30 gram kale muesli (dus zonder krokante toevoegingen. Wel met rozijnen).quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:28 schreef foetre het volgende:
Hoeveel ochtendgranen (havermout ) nemen jullie als ontbijt.
Ik wil dit graag voortaan gaan doen ipv de ouderwetse boterham.
Word trouwens tijd voor het nieuwe jaar.Ik heb nu 2 weken sportrust (schijnt goed te zijn) maar het begint nogal te jeuken om wat actiefs te doen.
30 gram lijkt me wel weinig maar kan natuurlijk even testen hoe mijn lichaam erop reageerd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
30 gram kale muesli (dus zonder krokante toevoegingen. Wel met rozijnen).
En je kan toch wel wat doen zonder intensief te sporten? Heb trouwens nooit gehoord van "sportrust'"
Ik heb nu porties van 50 gemaakt met 250 gram overheerlijke Skyr.Hoop dat het bevalt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
nou ja, ik eet er ook altijd nog fruit doorheen natuurlijk. Anders zou ik misschien ook 50 gram pakken
Mooie doelstelling! Wel erg ambitieus, ik hoop dat het je lukt!
Nee dat fietsen niet, maar die 50 kilometer hardlopen per week er nog bij!quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb nu porties van 50 gemaakt met 250 gram overheerlijke Skyr.Hoop dat het bevalt.
De grootste winst is dat de cruesli op is , qua suiker 26 g en straks 0,7 g per 100 gram
Als ik gemotiveerd en vrij van blessures blijf moet dat geen probleem zijn had dit jaar van juni/ december 7000 km gefietst
ja hardlopen word de grootste uitdaging met de marathon amsterdam als hoogtepunt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat fietsen niet, maar die 50 kilometer hardlopen per week er nog bij!
Maar ja, ik kan nog geen 500 meter hardlopen, dus voor mij klinkt alles als veel
Ik zal het testen met de havermout etc.Skyr is best dik qua substantie dus je kan gelijk hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Gaaf dat je een marathon gaat lopen! Ben je niet bang dat ook nog zo'n kilometerdoel voor het fietsen elkaar dan in de weg gaat zitten?
Wat betreft ontbijtgranen, bij mij wisselt het nogal, afhankelijk van waar ik het ingooi en wat er nog meer bij gaatKwark gooi ik meestal maar zo'n 15-20 gram in, want anders wordt het net cement. Maar als ik overnight oats maak met water of yoghurt is het vaker 40-60 gram. Ik probeer wel het meeste volume uit de havermout te halen, en muesli alleen nog zo'n 10 gram erbij voor de lekker
Ja oke maar ook triatleten stapelen niet training op training he (behalve de eredivisie-atleten dan, maar die hoeven er ook niet bij te werkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:17 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zal het testen met de havermout etc.Skyr is best dik qua substantie dus je kan gelijk hebben.
Als ik ooit een triathlon wil doen zal ik wel moeten.Doelstelling is ook niet heilig maar dat heb ik wel nodig om mij gemotiveerd te houden.Qua fietsen heb ik ook 3 hoogtepunten Amstel gold race beklimming stelvio en alpe dhuez.
Kan niet wachten op het voorjaar🌞🚵
qua fietsen staat het wel aardig vast aangezien het veel woon-werk is(50km).quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke maar ook triatleten stapelen niet training op training he (behalve de eredivisie-atleten dan, maar die hoeven er ook niet bij te werken). Is het niet realistischer om te bedenken hoe vaak je kunt trainen in de week (qua belasting voor je lichaam en qua tijd) en die trainingen dan te verdelen in fiets en looptrainingen, afhankelijk van of je in die periode vooral voor het fietsdoel of het hardloopdoel traint? Dan zie je vanzelf wel hoeveel kms eruit rollen? 50km per week lopen + 200km per week fietsen is toch al zo'n 12 uur sporten per week, dat is wel een fikse belasting voor je lichaam hoor!
Ahh oke je rekent woon-werk verkeer mee, dan is het al wat redelijker ja. Dan zit ik zonder mijn racefiets uit de schuur te halen ook al op zo'n 100km per weekquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef foetre het volgende:
[..]
qua fietsen staat het wel aardig vast aangezien het veel woon-werk is(50km).
Ik moet ook goed naar mn lichaam luisteren,lukt het niet is het ook geen man over boord.
Bedankt voor je advies iig.
Ik ben trouwens over gestapt naar gedeeltelijke Biologische voeding wat een verschil in smaak zeg.
Woon-werk is ook op de racer en op racetempo dus dat tel ik wel mee Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ahh oke je rekent woon-werk verkeer mee, dan is het al wat redelijker ja. Dan zit ik zonder mijn racefiets uit de schuur te halen ook al op zo'n 100km per week
Wat koop je dan biologisch? Alles of vooral vlees en groente?
Ik koop veel bij de Turkse supermarkt, dat vind ik ook al veel verschil maken. Fruit en groente blijft niet zo lang goed als dat van de AH maar het is wel veel smaakvoller. En vlees is echt een wereld van verschil, je hebt sowieso de helft minder nodig omdat het niet volgespoten is met water
Morgenavond ga ik ook maar weer eens combatten. Kvind deze release niet zo heel boeiend, dus ik heb een hoop lessen geskipt deze rondequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef LadyOracle het volgende:
De laatste les BodyCombat van dit jaar gehad. Het gaat echt steeds makkelijker, ik voel me steeds minder de slome kluns die ik was. En ik merk dat ik nu dingen kan die ik nooit voor mogelijk had gehouden.
Morgen alleen nog een keer Pump en daarna alleen nog maar champagneglasheffen.
Dat het er niet lekker uit ziet wil niet zeggen dat het niet lekker is! Die glimmende appels zonder plekje smaken vaak helemaal nergens naar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Woon-werk is ook op de racer en op racetempo dus dat tel ik wel mee Ja.
Wil op de terugweg er wel is een lange omweg van maken.
Vlees bij speciale boer (gras gevoerd en zonder medicijnen) Bij de supermarkt vis boter kaas eieren brood granen en zoveel mogenlijk groenten.
Fruit ziet er Biologisch niet echt lekker uit helaas.
100% Biologisch word het ook niet want dan is de keuze toch wel redelijk beperkt.
Het oog wil ook wat😝.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat het er niet lekker uit ziet wil niet zeggen dat het niet lekker is! Die glimmende appels zonder plekje smaken vaak helemaal nergens naar.
ik was op strooptocht, chocoladecraving... Maar ik heb voor pelpinda's gekozen. Nu maar naar bed, denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had bijna maltesers genomen. Maar niet gedaan.
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik had trek en heb bedacht dat broodmixvandemolen ook best gemengd kan worden met pistķ. Dat staat nu te rijzen. Ik ben heul benieuwd.
Ja misschien de helft van dit? http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=84674quote:Op woensdag 30 december 2015 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Als je'm niet te groot maakt kan het prima natuurlijk!
Onze instructeurs mixen er al weken op los. Eentje houdt het beperkt, de ander geeft al meer dan een maand een bijna volledige happy hardcore Combat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Morgenavond ga ik ook maar weer eens combatten. Kvind deze release niet zo heel boeiend, dus ik heb een hoop lessen geskipt deze ronde
Collega's zijn inderdaad de perfecte slachtoffers voor alles waar je zelf niet dik van wilt worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:57 schreef MutedFaith het volgende:
Ik geef t tegenwoordig gewoon weg. Aan collega's of m'n schoonvader ofzo.
Spaanse ratatouille. Heb het gestaafmixerd en gebruikt als vocht ipv het water wat er normaal in gaat. Very nice.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Hier -100 gram t.o.v. gisteren, dat schiet niet echt op
Vanavond komt er een vriendin eten en morgen vieren mijn vriend en ik samen O&N, ik twijfel of ik zelf tiramisu ga maken voor beide avonden. Op zich wel heel lekker en ik heb het nog nooit zelf gemaakt en altijd al willen doen! Aan de andere kant heb ik ook wel behoefte om weer normaal en gezond te eten
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/R-L1383828426610/hapjesquote:Op woensdag 30 december 2015 11:36 schreef foetre het volgende:
Hebben jullie nog tips voor leuke oud en nieuw borrelhapjes ?
Ik heb vandaag zalmrolletjes met ricotta en komkommer gemaakt en dat was geslaagd.
Alles beter als die vette frituurzooi.
dingen als bapao's etc? Gestoomde groenten met dips op yoghurtbasis etc?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:36 schreef foetre het volgende:
Hebben jullie nog tips voor leuke oud en nieuw borrelhapjes ?
Ik heb vandaag zalmrolletjes met ricotta en komkommer gemaakt en dat was geslaagd.
Alles beter als die vette frituurzooi.
Die hadden ze eerder bij de AH to go's en als ik dan lekker wilde snacken, maar wel gezond, dan haalde ik diequote:Op woensdag 30 december 2015 11:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Van die groente-springrolls vind ik ook altijd heel lekker, wil ik binnenkort ook een keer zelf maken:
http://chickslovefood.com/snelle-verse-vietnamese-spring-rolls/
nee hoor, daar smaken ze niet minder omquote:Op woensdag 30 december 2015 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hiervan gaat de trek in oliebollen wel over:
[ afbeelding ]
daar had ik vd week ook last van.Zat er een homp vlees tussen😂quote:Op woensdag 30 december 2015 12:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb duizend last van mijn verstandskies.
Ja, dat is niet het probleem.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:58 schreef foetre het volgende:
[..]
daar had ik vd week ook last van.Zat er een homp vlees tussen😂
Flossen en tandenstokers willen wel eens helpen.
soms wil iets kouds het wel verdoven.Sterkte iig tandpijn is echt de ergste pijn die er bestaat.Ik heb nog liever een gebroken pols oidquote:Op woensdag 30 december 2015 12:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is niet het probleem.![]()
3 weken geleden bij tandarts geweest en hij zei: Er is er 1 aan het doorkomen, er zit er 1 dusdanig scheef tegen je andere kies aan dat ie niet door kan komen en potentieel pijn gaat veroorzaken.
Toen had ik nog nergens last van.Nu wel. En ik weet niet welke van de twee het is. En de tandarts is dicht. En en en. Ik slik inmiddels paracetamol.
FTFYquote:Op woensdag 30 december 2015 16:11 schreef Shandaly het volgende:
Je reinste mishandeling, indoor speelparadijs
Nogal ja..quote:
Jouw resultaten mogen er vast ook zijnquote:
Ik ben toch wel heel blij met Anytime!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Netjes!
De sportschool is tot 4 uur open, en als het meezit is Mr.Mo ruim voor die tijd terug (hij heeft de auto mee), dus kan ik nog een uurtje spinnen aan m'n lijst toevoegen!
Ook mooi resultaatquote:Op donderdag 31 december 2015 15:47 schreef Isabeau het volgende:
364 dagen geleden was ik 17 kilo zwaarder(ik weeg morgenochtend ook niet, want in een hotel)
Ik denk dat ik ongeveer gelijk zit met vorig jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
Jouw resultaten mogen er vast ook zijn
Ik ben toch bifatsueelik val op mensen, niet op gewichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik doe met je meequote:Op donderdag 31 december 2015 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
En ik beloof mijzelf dat het nķķit meer zo ver gaat komen
Wow! En hier ook. Ik ga nooit meer 85 of 90 of 95 wegen. No way.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
Prachtige resultaten, isabeau, eleusis en sjeen! En de rest natuurlijk ook!
Keep up the good work in 2016!
Mijn laatste weging van 2015 tikte af op 74,3. Dat zijn 24,5 kilo's minder sq in 2015. Van maat 48 naar maat 40/42. En daar ga ik in 2016 hopelijk nog zes kilo onder. En ik beloof mijzelf dat het nķķit meer zo ver gaat komen
Maar nu eerst een oliebol
Oh, ik vind 't niet zo erg, behalve dan dat ik even moet leren er rekening mee te houden.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel blij met Anytime!24/7 ook met dit soort dagen.
ik doe mee met +0,9quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
+1,3. Mijn lichaam stelt niet teleur
Op naar de komende maanden!
Ik stop ook alles in de magnetron. Sommige mensen zijn gezegend met geduld, sommige niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man zet net oliebollen van gisteren in de magnetron. In de magnetron!![]()
Tien minuten, weet je hoe lang dat is? Ik kan wel dood gaan in de tussentijd, en dan heb ik mijn oliebol nog niet op.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
De oven duurt tien minuten langer en is tien keer lekkerder
gatverdamme!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw doet dat ook in de magnetron. Maarja, die koopt ook oliebollen zonder krenten.
Ik "snap" oliebollen sowieso niet. Zonder krenten helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw doet dat ook in de magnetron. Maarja, die koopt ook oliebollen zonder krenten.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Nieuw jaar en ik ga afvallen!!! Hoi!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:48 schreef MutedFaith het volgende:
Nieuwe jaar begint goed hier.
Band van de auto lijkt lekgestoken. En uiteraard niks geen garage of watdanook open. Srsly.
Zo, dat is balenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:48 schreef MutedFaith het volgende:
Nieuwe jaar begint goed hier.
Band van de auto lijkt lekgestoken. En uiteraard niks geen garage of watdanook open. Srsly.
15 kilo aankomen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef Barreltje het volgende:
Hier was het vanmorgen 6 o s meer dan gisteren. . Ach.. het zal wel..
Overmorgen is het weer terug er af..
Het goede voornemen voor 2016 is om de 80 kilo aan te tikken en rond dat gewicht te blijven hangen
Al hoop ik ook nog 15 kilo aan te komen..
Anyway.. Gelukkig en slank 2016 toegewenst voor iedereen. Dat jullie ook van je nieuwe figuur mogen genieten en dat je tevreden kan zijn met jezelf op welke manier dan ook..
Bedacht ik me later pas inderdaad, leuk!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:20 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Kinderwens
Ik hoop het ook voor je, Barrel
Een collega van mij doet dat wel. Brrr.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 harde broodjes met brie en hagelslag (niet op een broodje)
u wot m8?quote:
Ja, dat wil ik ook al zeggen, maar ik ga vanmiddag naar een hardloopwedstrijd waar ze snert en warme choco na afloop hebben.quote:
Ik vind dat redelijk normaal als je kijkt naar wat ik de afgelopen dagen naar binnen heb gewerktquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook al zeggen, maar ik ga vanmiddag naar een hardloopwedstrijd waar ze snert en warme choco na afloop hebben.
Same here, vanmorgen weer rustig aan een 5 a 6km gelopen, helaas de afgelopen weken iets minder gesport dan ik eigenlijk had willen doen.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat redelijk normaal als je kijkt naar wat ik de afgelopen dagen naar binnen heb gewerkt
Dat was precies wat ik dacht jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]bokst lonaa.
Nu ik weer dik ben kan ik wel weer lekker veel afvallen trouwens! #omdenken
Natuurlijk. Ieder excuus om te vreten of te zuipen grijp ik nog steeds met 3 handen aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:34 schreef Wimperkruller het volgende:
In de december maand meteen dik geworden? 🤗
Ik ook, maar zo snel word je gelukkig niet dikker.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ieder excuus om te vreten of te zuipen grijp ik nog steeds met 3 handen aan.
Ligt eraan wat je vreet en zuipt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:36 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik ook, maar zo snel word je gelukkig niet dikker.
Dat is heel veel in een maandquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel december alles vreet wat je tegen komt kun je in theorie makkelijk 5-6 kilo aankomen trouwens.
ik doe mee Lonaa, zo meteen naar sportschool en deze week 2 volleybaltraingen en 2 wedstrijden op programma.quote:
Mwah, dat kun je ook makkelijk afvallen in een maand als je écht goed in de flow zit. Echt, als je gewoon helemaal los gaat en alles vreet kan dat prima. Ik kom drie kilo aan tijdens acht dagen vakantie. Dus ik denk dat een mens ook tien kilo kan aankomen in een maandquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is heel veel in een maandHoly shit.
Dat gevoel heb ik in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus ik denk dat een mens ook tien kilo kan aankomen in een maand
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Pijnvrij wakker wordenhet is zoooooo fijn!
Dat deed ik toen ik ging studeren. 7 kg in 6 weken. Met uiteraard een afschuwelijke plofkop.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is heel veel in een maandHoly shit.
Makkie, in oktober op vakantie, 8 dagen (eigenlijk 6, want laat aangekomen en vroeg vertrokken), 4 fucking kilo aangekomenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel december alles vreet wat je tegen komt kun je in theorie makkelijk 5-6 kilo aankomen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf nu er weer tegenaan, geen smoesjes meer, geen gedoe. 1800 kcal per dag denk ik, 3 keer per week sporten. I can do it![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar er is aankomen in gewicht en aankomen in vet he. Als je altijd heel streng en met weinig zout eet, en dan ineens volop kerstdiners en zoutjes etc. gaat eten zal een groot deel van dat extra gewicht ook maaginhoud en vocht zijn, dat moet binnen enkele dagen weer weg zijn.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:41 schreef Lonaa het volgende:
De marktgroenteman vroeg me hoeveel ik afgevallen was, want het was hem opgevallen.
Papzakboks.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:06 schreef Artoo het volgende:
Hoi, de feestdagen zijn voorbij, hier spreekt een papzak!
Vandaag weer een beetje richting het normaleOpgeruimd in huis, wassen gedraaid, thesis schrijven, beetje productiviteit in dit kadaver jagen
Voedsel:
O: 2 bolletjes bakleverworst
L: Ovenpannenkoek met banaan en kaneel
S: Half uurtje hardlopen, push ups, pullups
D: Lasagne
T: ?
Ik gebruik myfatsecret, de website, niet de app. Ik track lang niet elke dag, maar een paar dagen per week, en dan weet ik weer een beetje welke hoeveelheden ik van alles kan eten om binnen de perken te blijven. Zelfde met afwegen; als je een paar keer je mes met jam afweegt weet je daarna wel hoeveel jouw standaardportie is..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef Negentiendertig het volgende:
De vraag is hier vast al vaak gesteld, maar hoe tellen jullie calorieen en hoe houden jullie die bij? Een app? En wegen jullie alles wat jullie eten af? Heb een keer iets van fitnesspal gebruikt, maar vond het best lastig om elke keer te berekenen hoeveel gram jam er op m'n volkorencracker zat enzo
Als ik een ingrediënt voor het eerst neem, weeg ik het af ja. Veel dingen kan je wel bepalen zonder wegen, bijvoorbeeld een snee brood staat meestal al wel in MyFitnessPal wanneer je de streepjescode scant, of een kuipje smeerkaas is 100 gram en dan schep je visueel een kwart op een boterham, 25 gram. Jam ongeveer 1/10 van het potje, etc. Ik heb er geen moeite mee maar ik ben ook wel een getalletjesnerd dus ik vind het bijhouden actief leuk, als je daar schijt aan hebt is het vervelend maar ik zou het wel aanraden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef Negentiendertig het volgende:
De vraag is hier vast al vaak gesteld, maar hoe tellen jullie calorieen en hoe houden jullie die bij? Een app? En wegen jullie alles wat jullie eten af? Heb een keer iets van fitnesspal gebruikt, maar vond het best lastig om elke keer te berekenen hoeveel gram jam er op m'n volkorencracker zat enzo
Gisteren was het ook suuuperdruk in de fitness. Succes met het eten op het werk weerstaan, blijf jezelf maar vertellen dat het oud en klef en vies is, dan lukt het vastquote:Op zondag 3 januari 2016 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Het is dus beslist januari. Normaal ben ik op zondag om 8 uur alleen in de sportschool, nu was ik wel de eerste, maar waren er 5 mensen die niet heel veel later binnen kwamen. Prima natuurlijk, goede voornemens!
heb vannacht wel wat chocola gesnoept...en ik wilde het eigenlijk echt niet! stomme obesitas hersenen van mij
Klinkt goedquote:Op zondag 3 januari 2016 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vanmorgen een avocado-banaan-chocolademousse ontbijtje gemaakt, ik verwachtte er niet zoveel van maar het was echt lekker! Goed tegen de chocoladecravings..
Alleen 1/2 avocado, 1 rijpe banaan en 2 el cacao. En ik had er nog een mespuntje stevia bijgedaan voor de zoetigheid (honing of zo kan natuurlijk ook).quote:Op zondag 3 januari 2016 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt goedIk heb wel een keer een chocolademousse gemaakt met avocado, maar nog nooit met banaan er bij.
Succes, je kan het!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:20 schreef BananaPancake het volgende:
Hallo ik meld mij ook maar weer eens, want ik ben nog steeds dik en wil dit jaar 20 kilo afvallen
Herkenbaar.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben wel oprecht blij dat we weer normaal gaan doen. Ik geniet altijd intens van decemberschrans maar ik geniet daarna minstens zo hard van bergen verse groenten en weer normaal eten. Mijn lichaam is er dan zelf ook echt wel klaar mee.
quote:Op zondag 3 januari 2016 10:56 schreef BananaPancake het volgende:
Wok is dan inderdaad nog niet de slechste optie.
Iemand hier ervaring met een slowcooker? Ik heb bedacht dat ik er 1 moet hebben :p
Welkom!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:20 schreef BananaPancake het volgende:
Hallo ik meld mij ook maar weer eens, want ik ben nog steeds dik en wil dit jaar 20 kilo afvallen
Kipje, visje, biefstukje, veul groente, kan zomaar goed komenquote:Op zondag 3 januari 2016 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Het enige goede is dat daar wel vrij makkelijk goede keuzes te maken zijn.
Nee hahaquote:Op zondag 3 januari 2016 11:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er 2 en ben er blij mee. Of zocht je specifiekere info?
Ok.. misschien een hele domme vraag, maar ik kan het dus nergens vinden.. Je steekt dat ding gewoon in het stopcontact toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 11:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er 2 en ben er blij mee. Of zocht je specifiekere info?
Precies.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Kipje, visje, biefstukje, veul groente, kan zomaar goed komen
Is helemaal niet moeilijk, gaat bijna vanzelf.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. wil sporten maar het is dus superglad enzo hier.. nog nooit gereden met gladheid en ijzel enzo..
Goed moment om te oefenen, zal nu niet zo druk op de weg zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. wil sporten maar het is dus superglad enzo hier.. nog nooit gereden met gladheid en ijzel enzo..
quote:Op zondag 3 januari 2016 11:55 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ok.. misschien een hele domme vraag, maar ik kan het dus nergens vinden.. Je steekt dat ding gewoon in het stopcontact toch?
quote:Op zondag 3 januari 2016 11:55 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ok.. misschien een hele domme vraag, maar ik kan het dus nergens vinden.. Je steekt dat ding gewoon in het stopcontact toch?
ik vind ook dat ik er een moet hebben. Wat zijn jouw argumenten?quote:Op zondag 3 januari 2016 10:56 schreef BananaPancake het volgende:
Wok is dan inderdaad nog niet de slechste optie.
Iemand hier ervaring met een slowcooker? Ik heb bedacht dat ik er 1 moet hebben :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |