SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
hebben we die discussie nou niet al 10 keer gehad ?quote:
Zeker als er een eetstoornisgeschiedenis is.quote:Op maandag 28 december 2015 11:07 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vind wel een verschil zitten tussen meerdere mogelijkheden die allemaal werken of een ongezonde manier van afvallen. En zelfs dan kun je zeggen dat je weet dat het ongezond is en daar bewust voor kiezen, wat sommige users ook doen. Het punt is dat XM gewoon doet alsof ze lekker bezig is en er niks bijzonders aan de hand is.
Veel eiwitten en gezonde vetten, dat is zeker een goed begin van de dag! Maar wel bij elkaar zo'n 500-600 kcal schat ik, ik houd persoonlijk zelf ook van een flink ontbijt maar je moet zelf even afwegen of dat in je voedingspatroon voor de rest van de dag past..quote:Op maandag 28 december 2015 11:46 schreef File_3882 het volgende:
Weegschaal was vanmorgen niet zo lief. 66,7. Maar ja man thuis, kinderen thuis, vaker buiten eten en gezellig doen. Vandaar ook geen lijstjes.
Ontbijt was trouwens half avocado, 2 hardgekookte eieren, beetje fetakaas, 2 sneetjes volkoren brood. Is dit een goed ontbijt?
Ik was laat wakker pas rond 11 uur ontbeten.quote:Op maandag 28 december 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Veel eiwitten en gezonde vetten, dat is zeker een goed begin van de dag! Maar wel bij elkaar zo'n 500-600 kcal schat ik, ik houd persoonlijk zelf ook van een flink ontbijt maar je moet zelf even afwegen of dat in je voedingspatroon voor de rest van de dag past..
Tja, het hangt of staat met hoe nauwkeurig je alles invult. Zo kan bijvoorbeeld de standaard portie in zo'n app niet overeenkomen met hoeveel pindakaas jij op je brood smeert, of vergeet je de olie waarin je je brood bakt, of dat blokje kaas in de supermarkt etc.quote:Op maandag 28 december 2015 14:26 schreef File_3882 het volgende:
[..]
Ik was laat wakker pas rond 11 uur ontbeten.. Dus geen lunch vandaag, dat scheelt alweer denk ik. Ik vind calorieën tellen heel moeilijk. ik heb wel een app gedownload maar met turks eten is dat best wel moeilijk. Volgens die app zou ik per dag ongeveer 1400 kcal eten en dat is best weinig voor mij
. Misschien schommel ik daarom zo veel. maar ja komt goed, nog 6,7 kg te gaan
.
Goed gedaanquote:Op maandag 28 december 2015 19:30 schreef Zeester het volgende:
Jezus, ik heb megahard gewerkt en sinds half 11 niets meer gegeten want te druk voor pauze. Ik hield mezelf staande met t idee dat huisgenootje zou koken maar die belde dat ze ook overgewerkt had. En dan dus op de fiets de stad door, langs 250 verschillende afhaal tenten. Ik wilde zo graag afstappen. Maar ik heb het niet gedaan!
Waarom koop je eigenlijk geen mountainbike of racefiets? Daar lijkt me het landschap bij jullie toch ook heel geschikt voor, en al dat spinnen binnen gaat toch misschien ook vervelen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
O: bagel met geitenkaas
L: mobloats
S: spinnen
D: ? Zo even in de vriezer kijken. Misschien wel een lekkere simpele pasta ofzo!
Omdat geld. Staat op de planningquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom koop je eigenlijk geen mountainbike of racefiets? Daar lijkt me het landschap bij jullie toch ook heel geschikt voor, en al dat spinnen binnen gaat toch misschien ook vervelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |