abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158577063
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_158577160
Nja goed, die van ons is pas 1 maar ik vind dat je als ouders kinderen best rustig kunt proberen te houden als ze om zes uur wakker zijn :+ wel zo fijn voor de andere mensen in huis.

Ik ben ook geen fan van vroeg opstaan, maar heb gekozen voor een kint en die gaat helaas ook dagelijks rond die tijd 'af' dus ben er inmiddels aan gewend, die tijden.

Gelukkig was t maar een paar dagen en heb je je huis weer terug O+
Kwak
pi_158577272
Oh, ze deden hun best wel hoor! Maargoed, het zit erop! :) O+

Moeten nu moed verzamelen om eten te fixen, maar hangen allebei zwijgzaam met telefoon en thee op de bank :')
Ja doei.
  zondag 27 december 2015 @ 19:41:41 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158577372
Lekker even van genieten dan, van die rust ^O^.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158577450
Vandaag was de balans wel weer een beetje terug gelukkig:

O: Snack a jack met pindakaas, en een schaaltje met mango en mandarijn en wat cruesli
T: 2 beschuiten met oude kaas
L: erwtensoep en 1 bruine pistolet met boter
D: Caesar salade met gekookt eitje en een appel erdoor, en een lidl yoghurtje met aardbei als toetje
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_158577630
Vandaag ook zeker niet meer dan 2000 kcal op en Combat en Step gedaan vanochtend. Ik was zo moe dat ik de laatste tien minuten alleen maar de slappe lach had en geen idee meer welke kant ik op ging. :')
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 27 december 2015 @ 20:17:43 #7
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_158578651
Jezelf niiet voortplanten heeft ook zijn voordelen. Voor jezelf én voor de rest van de wereld.
Prrrrr
pi_158581193
We waren bijna zelfs te lui om restjes op te warmen, maar het is gelukt. :')

Lijst daarmee:

Brunch/O: 2 broodjes (1 kaas, 1 hagelslag)
T: 50kcal aan low fat chips
D: 2 wraps, met beetje gehakt/paprika, rucola, kaas en creme fraiche en een half glaasje bananenchocotoetje

En veel thee!
Ja doei.
pi_158582940
Kan me voorstellen dat je geniet van de stilte Mo.

Hier fijne kerst gehad en vanochtend ATL sinds 2012.
Nu fijn weekje vakantie en dan op naar mijn doel in het nieuwe jaar.
Met een meidenkwartet
pi_158583276
ATL! Hoezee.
Ja doei.
  Redactie Sport zondag 27 december 2015 @ 23:53:59 #11
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_158589840
Vanaf morgen weer strak 'in het regime'. Zal wel weer overnieuw moeten beginnen, maar ik heb genoten van al het eten :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_158593271
Tja, de weegschaal was vanochtend erg.. eerlijk :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 28 december 2015 @ 09:07:09 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158593852
79,2. -0,3 tov 1e kerstdag :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158595398
Niet echt vreemd hѐ?
Ja doei.
pi_158595414
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
79,2. -0,3 tov 1e kerstdag :).
Dan weet je in ieder geval dat je de komende dagen niet hoeft te balansen.
  maandag 28 december 2015 @ 10:52:56 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158595521
mijn weegschaal houdt het bij 91.5 vandaag. niet slecht. ik heb er niet minder om gegeten :)
nu eens gaan bedenken hoe en of ik het sporten oppak deze week. volgende week kijk operatie waardoor ik er dan weer een week uit lig. het is een mooi excuus.. en dat is het eigenlijk ook alleen maar 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 28 december 2015 @ 10:56:02 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158595581
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niet echt vreemd hѐ?
hebben we die discussie nou niet al 10 keer gehad ? :)
iedereen doet het op z'n eigen manier. ik vind het prettig om door middel van hier mijn gewicht te posten mezelf een steuntje in de rug te geven .

als ik mezelf bv met SQ vergelijk die afvallen volledig doet op basis van eten ( en niet extra sport, wel bewegen) dan is dat ook totaal anders. maar dat betekent niet dat SQ d'r manier, of die van mij meteen slecht is. als het voor iemand werkt, dan werkt het.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_158595817
Ik vind wel een verschil zitten tussen meerdere mogelijkheden die allemaal werken of een ongezonde manier van afvallen. En zelfs dan kun je zeggen dat je weet dat het ongezond is en daar bewust voor kiezen, wat sommige users ook doen. Het punt is dat XM gewoon doet alsof ze lekker bezig is en er niks bijzonders aan de hand is.

Ik zeg er niks meer van, want dat scheelt me ergernis en tijd en iemand van een eetstoornis afhelpen doe je niet met rotopmerkingen via een forum, maar het heeft gewoon niets meer met normaal afvallen te maken en ik snap de reacties van anderen dan ook wel.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_158595937
Met die lijstjes is het ook niet vreemd, da's gewoon zo. Verder doet iedereen maar wat 'ie wil.

Zo maar's opstaan en ontbijten :)

O+ vanmiddag naar de sportschool O+
Ja doei.
  maandag 28 december 2015 @ 11:18:36 #20
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158596020
Ik ben blij dat ik er in deze reeks op ben gewezen dat ik niet heul goed bezig was, en dat mijn manier van afvallen tering ongezond was (wat ik vervolgens nog een tijdje heb beaamd, terwijl ik er wel hard mee doorging). Ik weet niet of ik zonder de 'hulp' en 'aanwijzingen' van hier niet heul hard was teruggevallen.

Vanochtend vergeten te wegen trouwens. Maar gisterenavond na mn wedstrijd teringhonger en nog een blokje kaas (shrophire met sherry) weggestouwd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158596120
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 11:07 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vind wel een verschil zitten tussen meerdere mogelijkheden die allemaal werken of een ongezonde manier van afvallen. En zelfs dan kun je zeggen dat je weet dat het ongezond is en daar bewust voor kiezen, wat sommige users ook doen. Het punt is dat XM gewoon doet alsof ze lekker bezig is en er niks bijzonders aan de hand is.

Zeker als er een eetstoornisgeschiedenis is.
Maar zal het voortaan wel weer negeren.
  maandag 28 december 2015 @ 11:42:02 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158596423
Ik begrijp oprecht het probleem niet. Echt niet. Ja, ik heb vroeger consequent onder de 1000 kcals gegeten. Ja, dat is niet goed. Daarmee heb ik mijn metabolisme om zeep geholpen en valt mijn lijf gewoon niet meer af met de hoeveelheden die anderen kunnen eten om af te vallen. Dat heb ik niet zelf verzonnen, dat is ook bevestigd door een erkende diëtiste. Ben ik daar blij mee? Nee natuurlijk niet, maar het is zoals het is. Daarbij sport ik niet en heb ik zittend werk. Ik heb geen honger, voel me prima, m'n spierpercentage blijft gelijk en ik ga al lang niet meer zo hard als in het begin. En ik kan gewoon niet goed teugels laten vieren als ik de knop om heb. Dan gaat het gewoon al snel weer van kwaad tot erger. En dat wil ik niet. Elk lijf is anders, werkt anders en reageert anders, maar er heerst hier een soort 'zo moet het en als je het anders doet dan heb je een eetstoornis'-cultuur. Als men zich zo aan mij stoort, dan trek ik me hier wel terug en ga in de meeleesmodus. Prima :).
pi_158596505
Weegschaal was vanmorgen niet zo lief. 66,7. Maar ja man thuis, kinderen thuis, vaker buiten eten en gezellig doen. Vandaar ook geen lijstjes.
Ontbijt was trouwens half avocado, 2 hardgekookte eieren, beetje fetakaas, 2 sneetjes volkoren brood. Is dit een goed ontbijt?
  Redactie Sport maandag 28 december 2015 @ 12:43:33 #24
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_158597873
Ik was 77.3 vanochtend, +1,4 van voor de kerst. Dikke prima, ik dacht juist dat ik boven mijn startgewicht zou eindigen, maar dat viel wel mee. Vanaf vandaag weer normaal. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 28 december 2015 @ 13:34:21 #25
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_158599164
-1,5
Nog 0.5 en dan ben ik van de kerst kg's af .
Oud en nieuw ga ik mn normale ritme houden.De kids liggen er toch vroeg in kan ik op nieuwjaar lekker gaan hardlopen terwijl iedereen zn roesje uitslaapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')