De Stones zijn veel beter dan The Who ja.quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Verjonging is een verkloting van de lijst..
Rolling stones, Beatles, The Who, Led Zeppelin, Pink Floyd.... Justin Bieber.. OMI... Lady Gaga

Zie je het verschil in kwaliteit?

Tussen Justin Bieber en Lady Gaga, dat lukt me nog wel.quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Rolling stones, Beatles, The Who, Led Zeppelin, Pink Floyd.... Justin Bieber.. OMI... Lady Gaga

Dit slaat natuurlijk nergens op. Er staat hoog kwaliteit nummers uit de jaren 10 in de lijst en ook waardeloze bagger nummers uit de jaren 60.quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]

Eén liedje was precies genoeg.quote:Op zondag 27 december 2015 17:21 schreef Uccie het volgende:
Ik kan de stem van Passenger niet fijn vinden.

Maar dat is persoonlijke smaak he? Uiteindelijk heeft the who niet meer recht op een plekje dan Bieber.quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]

Ik lig al 2 dagen een kuil in de bank te makenquote:Op zondag 27 december 2015 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eerst een waarschuwing. Dat zijn meestal niet de meest productieve dagen.

Ja, en dat heb ik ook met Dotan trouwens. Home is mooi...maar de rest klinkt allemaal hetzelfde.quote:

Dat geldt voor veel artiesten.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en dat heb ik ook met Dotan trouwens. Home is mooi...maar de rest klinkt allemaal hetzelfde.

Pas op voor doorligwonden.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik lig al 2 dagen een kuil in de bank te maken

Ik kan het wel, maar doe het nietquote:Op zondag 27 december 2015 17:21 schreef Uccie het volgende:
Ik kan de stem van Passenger niet fijn vinden.

Ik heb kuilen gemaakt in meerdere banken, maar volgens mijn ouders groeien er tussen kerst en O&N altijd draadjes uit mijn oren.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik lig al 2 dagen een kuil in de bank te maken

Ja, bij Dotan had ik toen nog wel veel meer verwacht, maar dat valt erg tegen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en dat heb ik ook met Dotan trouwens. Home is mooi...maar de rest klinkt allemaal hetzelfde.

Iemand een stoma toewensenquote:Op zondag 27 december 2015 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 hole mogen ze wel dichtnaaien van 'm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |