SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall 3-0 Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins 3-1 Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding 3-0 Gerwyn Price
Benito van de Pas 3-1 Max Hopp
Adrian Lewis 3-0 Jan Dekker
Jelle Klaasen 3-0 v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
![]()
Opkomstnummer.quote:Op zondag 27 december 2015 16:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom is VDV eigenlijk zo geliefd daar?![]()
Alleen bij kunstgras denk ik.quote:Op zondag 27 december 2015 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als de oche van een grasmat gemaakt wordt, kijk jij ook vaker.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Kijk eens naar de gemiddelde inrichting en beoordeel het dan nog eens.quote:Op zondag 27 december 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt er ook in een woonwagenkamp aan overacting gedaan?![]()
Das juist prachtig. Echt een godquote:Op zondag 27 december 2015 16:28 schreef hafcfan het volgende:
Mist 6 dubbels en doet alsof hij 170 uitgooit. Mafkees![]()
Vanwege gebrek aan TV doen ze daar aan bonte avonden elke dagquote:Op zondag 27 december 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk die woonwagens eens. Alleen maar.quote:Op zondag 27 december 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt er ook in een woonwagenkamp aan overacting gedaan?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Alleen als ze een goedkoop blu-ray spelertje voor je hebben in de kofferbak.quote:Op zondag 27 december 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Benito weer? Ik keek nietquote:Op zondag 27 december 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dakhaas gaat ie doorgoien op t19![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk die woonwagens eens. Alleen maar.![]()
![]()
Nu mag hij ineens verliezen ja?quote:Op zondag 27 december 2015 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Man man man wat een lul.
Verlies het maar ook, kutbrabo
Nep nationalist.![]()
Ik heb m'n bomberjack met nederlandsche vlag ook al opgeborgen.quote:Op zondag 27 december 2015 16:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu mag hij ineens verliezen ja?
Nep nationalist.![]()
BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO BENITO![]()
Trek hem om 8:15 weer even aan voor Feboquote:Op zondag 27 december 2015 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb m'n bomberjack met nederlandsche vlag ook al opgeborgen.![]()
Daar weet Jelle wel raad mee.quote:Op zondag 27 december 2015 16:33 schreef Anoonumos het volgende:
Benito gooit de standaard dubbels wel goed maar alles onder D16 kost 3 beurten![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:28 schreef luckass het volgende:
Kijkt wimderon ook nog of zit die alleen maar op twitter?twitter:![]()
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2015 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Voor het eerst juich ik voor Michael Smith![]()
Anti doen om het dwarsliggenquote:Op zondag 27 december 2015 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Voor het eerst juich ik voor Michael Smith![]()
![]()
Gooi jezelf wegquote:Op zondag 27 december 2015 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is nu in godsnaam iedereen's probleem met van de Pas?![]()
Ze houden niet van overacterende kampers met een lelijke worp.quote:Op zondag 27 december 2015 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is nu in godsnaam iedereen's probleem met van de Pas?![]()
wtfquote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeMisschien?quote:Zonder wrijving geen glans![]()
gooi jezelf wegquote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeIk ben inmiddels overleden.![]()
Plekje van Smith in de PL is gezegeld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jelle gaat de halve finale halen.quote:Op zondag 27 december 2015 16:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zeker wel. Als Jelle wat verder komt, dan hij ook in de PL.
Hier las u het eerst.![]()
verkeerde topicCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Sindsdien heb jij een derde pijl voor die jongen. Het wordt een beetje eng.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Verkeerde topic?quote:Op zondag 27 december 2015 16:39 schreef franklop het volgende:
2.00.00 als PR hebbenEen Ioriatti wordt dat genoemd
![]()
En dan toont hij de hele wereld zijn eenogige broekslang.quote:Op zondag 27 december 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jelle gaat de halve finale halen.
Hier las u het eerst.![]()
Ik zie hem liever winnen dan Labiele Vincent om heel eerlijk te bekennen.quote:Op zondag 27 december 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sindsdien heb jij een derde pijl voor die jongen. Het wordt een beetje eng.
Wanneer word ik geofferd aan de doden?![]()
zie mijn niet-zo-ninja-editquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik was overigens wel serieus. Van King moet je kunnen winnen, met een beetje fortuin kom je langs Taylor. Zo goed is die atm niet. En tegen Norris/Jenkins/Webster heb je altijd kans.quote:Op zondag 27 december 2015 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan toont hij de hele wereld zijn eenogige broekslang.
HALVE FINALE.![]()
Vincent is mijn favoriete Nederlander na Barney.quote:Op zondag 27 december 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie hem liever winnen dan Labiele Vincent om heel eerlijk te bekennen.
Wanneer word ik geofferd aan de doden?![]()
Altijd mooi wanneer een Belg even op z'n nummer wordt gezet door een Nederlander
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hoe die nu speelt zie ik er weinigen van winnen. Vorig jaar had die ook Anderson moeten verslaan, maja laatste setquote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was overigens wel serieus. Van King moet je kunnen winnen, met een beetje fortuin kom je langs Taylor. Zo goed is die atm niet. En tegen Norris/Jenkins/Webster heb je altijd kans.
HALVE FINALE.![]()
![]()
Kist en Klaasen.quote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vincent is mijn favoriete Nederlander na Barney.![]()
Die blijft nog een weekquote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik neem toch aan dat Bas Muijs er vanavond niet zit?![]()
En hij speelt als een god.quote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was overigens wel serieus. Van King moet je kunnen winnen, met een beetje fortuin kom je langs Taylor. Zo goed is die atm niet. En tegen Norris/Jenkins/Webster heb je altijd kans.
HALVE FINALE.![]()
Al die courgette, paprika, ui...dat dit kan in de dartswereld, is toch veel te gezond?quote:
Niet gek dat Co er niks van kan.![]()
Dat is toch gewoon Stefano Sanders? Sinds wanneer heeft hij verstand van darten?quote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik neem toch aan dat Bas Muijs er vanavond niet zit?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja hij moet vanaf nu gewoon elke wedstrijd winnen, dan kan hij zelfs wereldkampioen worden.quote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HALVE FINALE.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Co is liefhebber van leverworst.quote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Al die courgette, paprika, ui...dat dit kan in de dartswereld, is toch veel te gezond?
Niet gek dat Co er niks van kan.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij moet vanaf nu gewoon elke wedstrijd winnen, dan kan hij zelfs wereldkampioen worden.![]()
![]()
Als hij in de finale staat zou hij zomaar kunnen winnen. Dat moet je niet uitsluiten.quote:Op zondag 27 december 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij moet vanaf nu gewoon elke wedstrijd winnen, dan kan hij zelfs wereldkampioen worden.![]()
Oja, niet gezienquote:Op zondag 27 december 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brendan Dolan, maar dat zegt niet heel veel. Net als dat je van Laurence Ryder wint.![]()
Jup. Is er goed genoeg voor, alleen vorig jaar had die wel pech hoor vs Anderson teringquote:Op zondag 27 december 2015 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als hij in de finale staat zou hij zomaar kunnen winnen. Dat moet je niet uitsluiten.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij moet vanaf nu gewoon elke wedstrijd winnen, dan kan hij zelfs wereldkampioen worden.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ik deed een Ronald Spelbos imitatie hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Is er goed genoeg voor, alleen vorig jaar had die wel pech hoor vs Anderson tering![]()
Kap ff met de Anderson actquote:Op zondag 27 december 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent van der Voort V Kyle Anderson Head To Head
22/02/2015 UK Open Qualifier PDC Pro Tour Last 128 Lost Kyle Anderson 4 V 6
[ afbeelding ]![]()
Dat valt moeilijk te zeggen aangezien hij pas een keer de tweede ronde van een groot toernooi heeft bereikt.quote:![]()
Je hebt je antwoord al. Zie hem zelden shinen in een setsformat.quote:Op zondag 27 december 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt moeilijk te zeggen aangezien hij pas een keer de tweede ronde van een groot toernooi heeft bereikt.![]()
Want? Jij kent hemquote:Op zondag 27 december 2015 16:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moet toch geen al te groot probleem zijn voor VdV.![]()
?quote:Op zondag 27 december 2015 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Zie hem zelden shinen in een setsformat.
Hij doet pas sinds het WK 2012 mee en hij heeft niet veel kansen gehad buiten het WK om op een setformat te gooien.![]()
Ranking en ervaringquote:Op zondag 27 december 2015 16:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anderson. Jij zegt geen probleem voor Vincent. Op basis van wat?![]()
Vond hem niet geweldig gooien. Vincent heeft daarnaast meer ervaring, en is vaker verder gekomen in grote toernooien. Jij ziet Anderson winnen?quote:Op zondag 27 december 2015 16:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anderson. Jij zegt geen probleem voor Vincent. Op basis van wat?![]()
Daniella.quote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Walk-on-girl met de dikste tieten uit Meppel.![]()
![]()
![]()
Komt dat nou allemaal door dat liedje?quote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daarnaast, als het publiek zo achter je staat is dat altijd een (al zei het klein) voordeel.![]()
![]()
![]()
Volgens mij wel.quote:Op zondag 27 december 2015 16:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Komt dat nou allemaal door dat liedje?![]()
![]()
Tis ook gewoon een aardige pikquote:Op zondag 27 december 2015 16:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
![]()
Moah, vooral door het feit dat dat gezongen wordt als hij er nieteens speelt. Elke speler zegt dat het publiek invloed heeft, dus onderschat het niet.quote:Op zondag 27 december 2015 16:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 16:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Elke speler zegt dat het publiek invloed heeft, dus onderschat het niet.![]()
Ik vraag me af of ze fan zijn vanwege zijn liedquote:Op zondag 27 december 2015 16:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, vooral door het feit dat dat gezongen wordt als hij er nieteens speelt. Elke speler zegt dat het publiek invloed heeft, dus onderschat het niet.
Hij is niet Engels of heel goed of zo![]()
VdV is wel heel goed alleen mentaal mja vul maar in. Heeft een hoge gunfactor denk ik bij die Engelsen.quote:Op zondag 27 december 2015 16:53 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze fan zijn vanwege zijn lied
Hij is niet Engels of heel goed of zo![]()
We nemen dit mee Stijn.quote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ben ik afwezig een groot gedeelte van de dag maar dat geheel terzijde.
Ik ben er morgen wel, maar ik heb geen tv ter beschikking.![]()
Ga je de Nor missenquote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ben ik afwezig een groot gedeelte van de dag maar dat geheel terzijde.![]()
![]()
Morgen is alleen Jenkins v Webster spannend.quote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We nemen dit mee Stijn.
Ik ben er morgen wel, maar ik heb geen tv ter beschikking.![]()
Wat kan er belangrijker zijn dan darten?quote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ben ik afwezig een groot gedeelte van de dag maar dat geheel terzijde.![]()
Vanaf Australie is het inderdaad wel erg ver om het dartbord in Engeland te raken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De vrouwtjes.quote:Op zondag 27 december 2015 16:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat kan er belangrijker zijn dan darten?![]()
Curling.quote:Op zondag 27 december 2015 16:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sociale contacten, maar ik denk dat ik buiten Jenkins v Webster oprecht niet veel ga missen. Ben meer benieuwd naar Klaasen v King en de avondsessie die dag.quote:Op zondag 27 december 2015 16:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ben ik afwezig een groot gedeelte van de dag maar dat geheel terzijde.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: