SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Fuchsia_roze op 03-02-2016 21:33:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook meteen een vraag: nadat ik het vruchtje verloor, nam de kramp en bloed snel af (tot eigenlijk alleen heel oud bloed bij afvegen), maar vandaag heb ik opeens weer veel kramp en verlies ik meer (rood) bloed. Is dit herkenbaar, of zou dit een teken kunnen zijn dat het toch nog niet helemaal schoon is? Ik krijg nog wel een echo om alles te controleren, maar ben te onzeker nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:35 schreef L-E het volgende:
Och CygneIk voel zelf wel dat er voor sommige situaties niet echt een plek is hier op fok, en de eenzaamheid is killing. Als je ooit wil sparren over groot onrecht en hoe oneerlijk dingen worden verdeeld in de wereld, ik doe graag mee, je weet me te vinden
En even eenvoor de rest.
Fijn!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:38 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat fijn Theeleuter dat je lichaam het zo snel weer oppakt en je verder kunt!
Hier ben ik emotioneel gezien weer wat tot rust gekomen, dus dat is fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |